r.v. 1988, barva 5178, vrbová zeleň. Jsem druhý majitel. Koupil jsem v roce 2019 a od té doby to dával dohromady. Co bylo shnilé, tak bylo vyvařeno a auto nově nalakováno. Dutiny vystříkány voskem. Co bylo rozbité, vyměněno za nové nebo zrepasováno. Nová pedálová konzole s válečky a posilovačem brzd, nové brzdy, kotouče, destičky, pístky, brzdový válec, nové tlumiče, nové silentbloky a ramena zadní nápravy, zrepasované pružiny, nové rozvody.
Spousta dílů opískována a dán nový černý komaxit. (plechy pod motorem, příčníky nárazníků, mechanismy klik, střešní lišty, pružiny, střešní příčníky zahrádky, spojovací drobnosti apod).
Na autě komplet nové těsnění – pirellka (dveře, okna apod). Převářky synt. lak. K autu ještě jedna obyčejná sada kol s pneu. Nové pneu 175/70/13 – tento rozměr jsem nechal zapsat do TP!!! Veteránská testace kvůli obejití ekozlodějiny. STK do roku 2026.
K autu je ještě v garáži pár náhradních dílů (výfuk, brzdové kotouče, karburátor, komplet sada nových blinkrů a sada předních světel, startér, ventilátor topení, palubní deska, původní volant, přepínače blinkrů a světel, různé hadice, těsnění, různé vypínače, cívky, plastové prvky interiéru apod) a pár drobností na domontování na auto (lišty ke dveřím, dolní plasty k sedačkám, polstrování pod palubku apod).
Proinvestováno dost peněz a času, ale už mě to nějak nebaví a chci zkusit zase jiný projekt. Cena je tolik, kolik jsem do toho za pět let celkem investoval. Možná výměna za jiného veterána, motorku nebo nějaký obytňák. Rozumné dohodě u auta se nebráním. |