Slalom Janovice 27. října
![]() Protože už máme měsíc po srazu a začínáme se nudit :) Připravujeme pro Vás slalom v Janovicích.
![]() Kdy: tato neděle 27. října kde: buzerák Janovice nad Úhlavou

![]() Pošumavský automobilový slalom CUP 2013 I. Buzerák Janovice V. kolo - Janovice, 27.října 2013 Prováděcí ustanovení č.1 : A) Časový harmonogram: 27.10.2013 07:30 - 08:45 administrativní přejímka (Restaurace) a technická přejímka 08:30 uzávěrka přihlášek nově příchozích 08:50 - 08:55 rozprava 09:00 - 11:00 seznamovací jízdy 11:15 - 12:30 start slalomu – 1. jízda 12:30 - 13:30 přestávka, oběd 13:30 start slalomu – 2. a 3. jízda 17:30 vyvěšení předběžných výsledků – Restaurace 18:00 vyhlášení výsledků 5. kola – Restaurace 18:30 vyhlášení celkových výsledků Cupu 2013 - Restaurace 19 :00 společenský večer, Restaurace B) Ředitelství AS: oficiální informační tabule, ředitelství 27.10.2013 07:30 - 17:30 Restaurace C) Pořadatel: Škodateam klub v AČR , Automoto klub Pačejov v AČR, Místo pořádání: Janovice nad Úhlavou, bývalá kasárna Datum konání: 27.10.2013 Druh podniku: automobilový slalom D) Organizační výbor: Adresa pořadatele, přihlášky: Škodateam klub v AČR, Luby 79, 339 01 klatovy Tel. 603 569 053, e-mail: info@skodateam.cz http://www.skodateam.cz http://www.rallyagropa.cz Přihlášky: e-mail: stipek@raz-dva.cz E) Činovníci AS:
![]() Ředitel: Roman Schavel 603 569 053 Zástupce ředitele: Ing. Pavel Štípek F) Průběh 1) Start do seznamovacích jízd bude prováděn v pořadí podle startovních čísel. 2) Přidělená startovní čísla jsou platná na celý rok v CUPU. 3) Čísla nalepit na pravé a levé zadní okno zevnitř vozidla. 4) U stanoviště STOP musí jezdec zastavit. Nezastavení se trestá penalizací 20 sekund.
REGISTRACE PRO TY CO NEJEZDÍ CELÝ POHÁR: K TĚMTO VOZŮ PŘIBUDE DALŠÍCH 50-60 AUT :)
Záznam | | Značka | Model | Obsah | Skupina | Řidič 1 | SK 1 | Řidič 2 | Sk 2 | Řidič 3 | SK 3 |
---|
0 | | Škoda | 105 | 1046 | A | Stanislav Bufka | | Jiří Hatala | | Petr Ocásek | | 1 | | Škoda | Felicia | 1289 | A1 | Kryštof Johánek | | | | | | 2 | | Skoda | 130L | 1289 | S | Roman Kovar | | | | | | 3 | | Mitsubishi | Lancer | 3395 | X | Lukáš Zmeškal | | | | | | 4 | | Škoda | Felicia | 1598 | A2 | Ondra Beneda | J | | | | | 5 | | Birel | ČZ 516 | 125 | S | Jan Šustr | | | | | | 6 | | Mazda | MX-5 | 1840 | A2 | Martin Zábran | | | | | | 7 | | Babeta | motokára | 50 | J | David poslík | J | | | | | 8 | | Babeta | motokára | 50 | J | David poslík | J | | | | | 9 | | Škoda | Felicia | 1289 | S | Jan Dlouhý | | | | | | 10 | | BMW | 323i | 2495 | A2 | Tomáš Benda | | | | | | 11 | | Škoda | 130rs | 1289 | S | Miroslav Turek | | | | | | 12 | | škoda | felicia | 1598 | A2 | Tomáš Mottl | | | | | | 13 | | Škoda | 110R | 1289 | L1 | Jiří Nohava | | Miroslav Turek | | | | 14 | | Škoda | 120 L | 1174 | S | Václav Krbec | | | | | | 15 | | Škoda | Felicie | 1289 | A1 | Zdeněk Tomášek | | Dominik Mráz | | | | 16 | | Škoda | 120 L | 1174 | S | Václav Krbec | | | | | | 17 | | Škoda | 120S | 1289 | S | Marek | | | | | | 18 | | Škoda | Favorit 136L | 1289 | A1 | Vít Kožukar | | | | | | 19 | | Škoda | 120L | 1174 | A1 | Tomáš Mottl | | | | | | 20 | | skoda | 119 | 1174 | V | VACLAV MAJER | V | | | | | 21 | | Škoda | Fabia | 1900 | L2 | Nový Josef | | | | | | 22 | | Škoda | Citigo | 998 | A1 | Klára Schavelová | L | Roman Schavel | | | |
![]() A tady ještě pár obecných informací ke slalomu:
![]() Druh podniku Automobilový slalom je rychlostní závod, kde se mění směr pomocí umělých zábran (kuželů), čímž se snižuje rychlost. Slalom je pořádán podle upravených národních sportovních řádů, standardních propozic, zvláštních stanovení a případných prováděcích ustanovení.
![]() čl. 4 Činovníci podniku Činovníci a pořadatelé jsou členové AMK Pačejov v AČR a jejich příznivci. Seznam jednotlivých činovníků bude upřesněn v prováděcích ustanoveních na vývěsce u přejímky vždy v den závodu.
![]() čl. 5 Trať Délka cca 1000 – 3000 metrů, šířka: minimálně 4 metry, povrch asfalt a beton Kužely z pružného materiálu (pryže) výška 30 cm. Nalevo od vozidla budou modré, napravo od vozidla budou označeny bíle. Převrácení kužele nebo jeho posunutí mimo vyznačený čtverec se trestá 2 trestnými sekundami, vynechání branky se trestá 20 trestnými sekundami (Dle standardních propozic Autoklubu ČR pro automobilový slalom). U stanoviště STOP (před čárou) musí jezdec zastavit. Nezastavení se trestá penalizací 20 sekund. čl. 6 Vypsané skupiny, vozidla a jezdci Závodů v automobilovém slalomu se mohou zúčastnit jezdci v následujících skupinách: Skupina A – amatéři (příchozí) – všichni příchozí a nezařazení ve skupině L Skupina A1: sériová vozidla dle platného OTP do objemu 1300 cm3 Skupina A2: sériová vozidla dle platného OTP s objemem nad 1300 cm3 Pro skupinu A nejsou povoleny sportovní gumy s homologací E (Markgum, Maxsport, Silverstone, Toyo R888, Yokohama A048, Kumho V70A, AVON, Dunlop řady D01,D84J,D93J,D98J, Pirelli Pzero řady Corsa, Roso, Nero, System, Michelin SA00, Regal Racer, Dunlop SP Racer, Falken RT-615, Fedima F/T a Fedima F/N). Skupina L – licencovaní - vozidla se sportovním průkazem, dále vozidla řízená jezdci s platnou národní nebo mezinárodní licencí, včetně bývalých držitelů licencí a aktivních závodníků, nově zařazeni i jezdci, kteří se v CUPU 2012 celkově umístili do třetího místa ve skupině (seznam jezdců bude umístěn na oficiálních stránkách cupu). Skupina L1: sériová vozidla dle platného OTP do objemu 1300 cm3 Skupina L2: sériová vozidla dle platného OTP s objemem nad 1300 cm3 Skupina S: speciály, vozidla bez platného OTP, bez platné technické prohlídky, vozidla nesplňující předpisy pro sériová vozidla (rám, pneumatiky bez homologace E)
![]() Skupina J: trofej JUNIOR pro jezdce od 14 do 18 let, jezdící s vozidlem do 1400 cm3 Skupina D: dámský pohár s vozidly dle platného OTP bez ohledu na objemovou třídu
![]() Skupina V: „Veteráni“ - pohár pro jezdce ve věku nad 50 let bez rozdílu skupin
![]() Skupina T: „Pohár Trabant“ – pohár pro jezdce vozidel Trabant s původním motorem bez rozdílu skupin (dle technických pravidel TWRC) V případě přeplňování je jmenovitý zdvihový objem válců násoben koeficientem 1,7 u benzinových motorů a koeficientem 1,5 u naftových motorů. Jezdec je povinen kdykoliv během závodu předložit „velký OTP“. Přejezd mezi cílem a startem slalomové zkoušky může být po veřejné komunikaci, jezdci skupiny S si zajistí přesun vozidla dle zákona. Závodu se mohou zúčastnit i jezdci – junioři (od 14 let). Juniora musí doprovázet zákonný zástupce, který za něho nese plnou zodpovědnost a musí být přítomen po celou dobu závodu. Jeden jezdec se může jednoho podniku zúčastnit s maximálně dvěma vozy (v různých skupinách). Do závodu bude přijato maximálně 90 soutěžících. Pořadatel povoluje start tří jezdců na jednom vozidle po předchozí dohodě s pořadatelem (jen v případě doručení přihlášky pořadateli předem). Při tréninku a během závodu se smí nacházet ve vozidle pouze jeden jezdec. Neplatí pro juniory. Všichni jezdci (popř. i spolujezdci) mají povinnost mít nasazenou ochrannou přilbu jak v tréninku, tak při vlastním závodě. Dále platí povinnost použít oblečení s dlouhým rukávem a dlouhými kalhoty.
![]() čl. 7 Přihlášky, startovní čísla a reklama Přihlášky přes internet, z organizačních důvodů nejlépe do čtvrtka před každým závodem, na adresu stipek@raz-dva.cz, možnost přihlášení i přímo u přejímky. Startovní čísla jsou stálá na celý seriál závodů poháru po přidělení pořadatelem, jezdci jsou povinni si je uschovat. Jezdci jsou povinni startovní čísla nalepit na pravé a levé zadní okno zevnitř vozidla. Součástí startovního čísla může být reklama. Pořadatel si vyhrazuje právo na umístění dalších reklam na vozidlo. Vlastní startovní pořadí v závodě určuje pořadatel seriálu podle výsledků a podle vlastního uvážení. čl. 8 Výše vkladu 3 Vklad ve výši 300,- Kč bude vybírán při administrativní přejímce.
![]() čl. 9 Předběžný časový harmonogram 07:30 - 08:45 administrativní a technická přejímka 08:30 uzávěrka přihlášek nově příchozích 08:50 - 08:55 rozprava 09:00 - 11:00 seznamovací jízdy 11:15 - 12:30 start slalomu – 1. jízda 12:30 - 13:30 přestávka, oběd 13:30 start slalomu – 2. a 3. jízda cca 30 min po skončení poslední slalomové jízdy - oznámení předběžných výsledků Změny v časovém harmonogramu upřesní pořadatel v prováděcích ustanoveních. čl. 10 Klasifikace, ceny Do hodnocení každého závodu se započítávají 2 nejlepší jízdy ze tří. Poháry a ceny v jednotlivých skupinách budou uděleny podle možností jednotlivých pořadatelů a přání sponzorů. U skupin „V“ a „T“ se poháry a ceny budou udělovat až za celkové pořadí v cupu. V každém závodě se jezdcům přidělují body za umístění v absolutním pořadí a ve skupinách podle následující stupnice: 1. místo 30 bodů 2. místo 27 bodů 3. místo 24 body 4. místo 22 body 5. místo 21 bod 6. místo 20 bodů ...atd. …..25.místo 1 bod Do celkového pořadí cupu se započítávají nejlepší výsledky z počtu uspořádaných závodů mínus jeden. Při rovnosti bodů rozhodne o pořadí lepší výsledek ze společně absolvovaných započítávaných závodů. Na konci sezóny bude odměněno minimálně 1. -3. místo v každé skupině (pohár + věcné ceny dle možností pořadatele). čl. 11 Závěrečná ustanovení Jezdci včetně členů doprovodu, případně spolujezdci se zúčastní závodu na vlastní nebezpečí, sami odpovídají za veškeré škody, které způsobí pořadateli a třetím osobám. Pořadatel doporučuje každému účastníkovi individuálně uzavřít smlouvu o pojištění odpovědnosti účastníků akce za škodu způsobenou pořadateli a třetím osobám, a to účastníkem akce nebo provozem jeho vozidla při sportovní akci na uzavřené trati. Zároveň též doporučuje každému jezdci individuálně uzavřít smlouvu o úrazovém pojištění jezdce, které kryje rizika a léčebné výlohy při motoristickém sportu na uzavřených tratích. Svou účastí na sportovním podniku se jezdec vzdává formálně jakékoliv žádosti o náhradu škody v případě nehody, která se může stát jezdci na závodě nebo během cesty ze stanoviště na místo závodu a zpět. To platí také vůči pořadateli a vůči činovníkům, ostatním jezdcům a jejich pomocníkům. Pořadatel si vyhrazuje právo na změny těchto propozic. Jednotlivé články budou upřesněny při každém závodě vydáním prováděcích ustanovení.
|