ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku

Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku

WebShop Tip
Těsnění víka páky Weber 40/45 DCOE
Těsnění víka páky Weber 40/45 DCOE
Daves

16 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Články

>

Sériové vozy

>

Škoda Felicia

 <<



Autor:
603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
Vytvořeno: 13.02.2007 - Změněno: 15.02.2007

Škoda Felicia



ŠKODA FELICIA (1959-1964)


Původní model Škoda 450 (čtyřka v označení udává počet válců a padesátka výkon motoru) přišel na trh v roce 1957 jako sportovní alternativa k rodinnému modelu Škoda Octavia. Se zavěšením na kyvných polonápravách montovaných na separátní podvozek a padesátikoňovým čtyřválcem se sice nejednalo o žádný vyloženě sportovní model, ale vůz se především příjemně řídil a navíc byl velmi pohledný.
V nabídce byla Škoda 450 k dispozici s odnímatelnou laminátovou nebo plátěnou střechou a obě střechy byly zaměnitelné.
V roce 1959 nahradil ve výrobě Škodu 450 nový model Felicia typ 994 s mírně pozměněnou karosérií a typickými ploutvičkami na zadních blatnících.

O další dva roky poději se ve výrobě objevil i model Felicia Super typ 996 s větším motorem o obsahu 1221 ccm a s výkonem zvýšeným na 55k.

Tyto sportovní Škodovky byly vyráběny v závodě v Kvasinách a celkem bylo vyrobeno 1010 kusů modelu 450 a 14 863 kusů modelu Felicia.



Motor
4dobý, zážehový
Počet válců
4
Objem
1089, 1221 cm3
Maximální rychlost
130 km/h
Převodovka
4. stupňová, 2., 3. a 4. stupeň synchronizovaný
Spojka
Suchá, jednokotoučová
Karoserie
2 dveřová, 4 místný kabriolet
Chlazení
vodní, náporové
Vrtání
72 mm
Zdvih
75 mm
Výkon
50 kW při 5600 ot/min
Délka x šířka x výška
4065x1600x1380mm
Rozvor
2390 mm
Spotřeba paliva
9l/100km při rychlosti 100km/h


!Škoda Felicia
!Škoda Felicia
!Škoda Felicia
!Škoda Felicia


| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
 Re:20.02.2007 18:10:48 


Ne v pohodě je třeba vždycky něco zdokonalovat. Dík Opravím co nejdřív ale to jsou věci který každej píše trochu jinak no ...


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 20.02.2007 12:05:47 


Dovolil bych si jen podotknout že typ 994 ploutve neměl. Ty se montovaly až na suprovky (996) a to přibližně od ledna 61´...jo a 994 oproti 450ce měla hlavně vepředu vinutý pružiny (450-kočárový péro) a nárazníky v kuse, jinak budka je furt stejná až na olištování, u suprovky byl jinej blatník a hrdlo nádrže ze strany (kvůli křídlům). A ještě jednu rejpavou ...není to kabriolet nýbrž roadster. Kabriolet je dvoudvéř s nejméně 4 místy k sezení. Roadster jsou 2+2 nouzová ))) ....já vim jsem hroznej DD


159+41 (200)BRK (Registrovaný)
  
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:261
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:6524
Celkem návštěv:174782985

Článků:1010
Fotografií:34655
Komentářů:17288
Uživatelů:4393