ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Máňa 120S

Máňa 120S

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Články

>

Závodní vozy

>

Škoda Favorit 136L skupina A

 <<



Autor:
77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 05.03.2005 - Změněno: 12.03.2005

Škoda Favorit 136L skupina A



!Škoda Favorit 136L skupina A
!Škoda Favorit 136L skupina A
!Škoda Favorit 136L skupina A
!Škoda Favorit 136L skupina A


Rok výroby: 1989
Obsah motoru: 1299.6
Vrtání: 75.8 mm
Zdvih: 72 mm
Kompresní poměr: 11.5:1
Výkon: 76kW/6500 otáček za minutu
Kroutící moment: 117Nm/4700 otáček za minutu
Hmotnost vozu: 750 kg
Akcelerace 0-100: 10 s
Maximální rychlost: 150-210 km/h
Převody:

Osobní automobil s motorem vpředu, pohon předních kol. Ve sportovní variantě se vyrábí od roku 1989. Čtyřdobý řadový kapalinou chlazený zážehový ctyřválec s rozvodem OHV umístěný napříč před přední nápravou. Blok motoru i hlava válců z hliníkové slitiny. Trikrát uložený klikový hřídel se čtyřmi protizávažími. Dvojitý postupný spádový karburátor Pierburg 2E 3, dvě elektrická čerpadla paliva. Bezdotykové zapalování Bosch. Tlakové oběžné mazání s pinoprůtokovým čističem. Uzavřená chladicí soustava s vyrovnávací nádržkou, chladič s elektrickým větrákem. Vrtání a zdvih 75,8x72 mm, zdvihový objem 1299,6 cm3, kompresní poměr 11,5 : l. Největší výkon 76 kW/6500 min-~, největší točivý moment 117 N.m/4750 otáček za minutu. Jednokotoučová suchá spojka Fichtel Sachs s mechanickým ovládáním. Pětistupňová převodovka v bloku s rozvodovkou, řadicí páka na podlaze. Samosvorný diferenciál. Hnací hřídele kol se stejnoběžnými klouby. Všechna kola nezávisle zavěšená. Přední na spodních příčných trojúhelníkových ramenech a vzpěrách McPherson. Zadní kliková náprava s vlečenými rameny, spojenými torzně poddajnou příčkou. Pérování vinutými pružinami s uvnitř umístěnými teleskopickými tlumiči Sachs a příčnými zkrutnými stabilizátory. Provozní brzdy kapalinové bez posilovače, se dvěma hlavními brzdovými válcí a čtyřpístovými třmeny, dvouokruhové kotoučové vpředu s vnitřním chlazením, vzadu s přestavitelným omezovačem brzdného tlaku. Kapalinově ovládaná parkovací brzda působící na zadní kola. Hřebenové řízení s bezpečnostním hřídelem volantu. Plastová palivová nádrž o objemu 47 I. Samonosná ocelová karoserie, čtyřdveřový sedan s výklopnou zadní stěnou. Vevařený ochranný klecovitý rám z chrommolybdenových trubek, exponovaná místa karoserie zpevněna přídavnými sváry. Rozvor náprav 2450 mm, rozchod kol 1400/1365 mm. Pohotovostní hmotnost 750 kg. Kola z lehké slitiny 5Jx14. Zrychlení z 0 na 100 za 10 s. Největší rychlost (podle použitých převodů) 150-210 km/h.
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
 05.11.2016 21:31:33 


Zdravim nemá někdo cirou nahodou schema adapteru na kotoucovou brzdu zadni napravy ???? dekuju


177+6 (91)Drifty (Registrovaný)
  
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:517
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:117486
Celkem návštěv:175647206

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394