ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
500 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Máňa 120S

Máňa 120S

WebShop Tip
Samolepka Weber nápis černá
Samolepka Weber nápis černá
Daves

15 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Články

>

Speciály s karoserií Škoda

>

Škoda 2000 MI Turbo

 <<



Autor:
77531+8693 (465609)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 05.03.2005 - Změněno: 11.01.2006

Škoda 2000 MI Turbo



!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo


!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo


!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo


!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo


Vůz vznikl z nadšení přátel jezdce Bořivoje Kořínka z Dobrovice a vyjel poprvé v roce 1975. Označení vozu vyjadřovalo motor o objemu 2 000 cm', M - uložený uprostřed, I - opatřený vstřikováním, Turbo - přeplňovaný turbokompresorem. Prototypový motor Škoda typu Š 720, o objemu 1 771 cm' (Qf 87 mm x 74,5 mm) odpovídal při použití turbodmychadla a koeficientu 1,4 objemu 2 479 cm' a proto byl použitený pro kategorii B 5 do 2 500 cm'. Kořínek jej opatřil novými pisty s tlustším dnem, které mu zároveň umožnily dosažení malého stupně komprese 6,8 a blok motoru vyztužil deskou s otvory pro klikový hřídel, přišroubovanou mezi blok a vanu motoru. Použité vstřikovací čerpadlo Scháfer PL 04 se zvětšenými pístky vstřikovalo palivo do sacího potrubí těsně před hlavou válců. Regulace dodávky paliva závisela na tlaku vzduchu za dmychadlem značky KKK. Plnící potrubí za dmychadlem mělo jednu škrticí klapku před komorou, z niž vedla jednotlivá sací potrubí k válcům. Při prvních zkouškách na brzdě dosáhl motor výkonu 175,2 kW (238 k) při 6000 1/min a při přetlaku 10,2 kPa. Maximální výkon nebylo možno využít pro nadměrné zahřívání dříku odpouštěcího ventilu výfukovými plyny, což ohrožovalo spolehlivost. Zpočátku používanou čtyřstupňovou převodovku Škoda později nahradila pětistupňová převodovka Porsche. Přední náprava Š 110 R měla ramena a řídicí tyče prodlouženy 0.50 m, zadní náprava pak vlečená ramena se šikmou osou kývání pod úhlem 20° a byla stejné konstrukce jako u vozu Škoda 200 RS. Na přední nápravu se montovaly kotoučové brzdy se čtyřpístkovými brzdovými třmeny, na zadní nápravu kotoučové brzdy Š 100 s dvoupístkovými brzdovými třmeny a zmenšenou plochou brzdových desticek o 20 %. Karosérie pocházela z vozu Škoda 110 R Coupé, ale byly na ni použity povrchové díly Š 130 RS, přičemž zadní blatníky, ještě více rozšířené, měly zvětšené otvory pro vstup chladicího vzduchu k motoru.
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 33 (Zobrazeno 1-15)

Žádný komentář
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Září 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:408
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:14776
Celkem návštěv:196307089

Článků:1011
Fotografií:34748
Komentářů:17358
Uživatelů:4423