- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
520 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Články

>

Speciály s karoserií Škoda

>

Škoda 2000 MI Turbo

 <<



Autor:
68684+8350 (415983)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 05.03.2005 - Změněno: 11.01.2006

Škoda 2000 MI Turbo



!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo


!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo


!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo


!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo


Vůz vznikl z nadšení přátel jezdce Bořivoje Kořínka z Dobrovice a vyjel poprvé v roce 1975. Označení vozu vyjadřovalo motor o objemu 2 000 cm', M - uložený uprostřed, I - opatřený vstřikováním, Turbo - přeplňovaný turbokompresorem. Prototypový motor Škoda typu Š 720, o objemu 1 771 cm' (Qf 87 mm x 74,5 mm) odpovídal při použití turbodmychadla a koeficientu 1,4 objemu 2 479 cm' a proto byl použitený pro kategorii B 5 do 2 500 cm'. Kořínek jej opatřil novými pisty s tlustším dnem, které mu zároveň umožnily dosažení malého stupně komprese 6,8 a blok motoru vyztužil deskou s otvory pro klikový hřídel, přišroubovanou mezi blok a vanu motoru. Použité vstřikovací čerpadlo Scháfer PL 04 se zvětšenými pístky vstřikovalo palivo do sacího potrubí těsně před hlavou válců. Regulace dodávky paliva závisela na tlaku vzduchu za dmychadlem značky KKK. Plnící potrubí za dmychadlem mělo jednu škrticí klapku před komorou, z niž vedla jednotlivá sací potrubí k válcům. Při prvních zkouškách na brzdě dosáhl motor výkonu 175,2 kW (238 k) při 6000 1/min a při přetlaku 10,2 kPa. Maximální výkon nebylo možno využít pro nadměrné zahřívání dříku odpouštěcího ventilu výfukovými plyny, což ohrožovalo spolehlivost. Zpočátku používanou čtyřstupňovou převodovku Škoda později nahradila pětistupňová převodovka Porsche. Přední náprava Š 110 R měla ramena a řídicí tyče prodlouženy 0.50 m, zadní náprava pak vlečená ramena se šikmou osou kývání pod úhlem 20° a byla stejné konstrukce jako u vozu Škoda 200 RS. Na přední nápravu se montovaly kotoučové brzdy se čtyřpístkovými brzdovými třmeny, na zadní nápravu kotoučové brzdy Š 100 s dvoupístkovými brzdovými třmeny a zmenšenou plochou brzdových desticek o 20 %. Karosérie pocházela z vozu Škoda 110 R Coupé, ale byly na ni použity povrchové díly Š 130 RS, přičemž zadní blatníky, ještě více rozšířené, měly zvětšené otvory pro vstup chladicího vzduchu k motoru.
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 33 (Zobrazeno 1-15)
 15.12.2021 14:08:43 


Přesně tak a my ho cca 10 let zpátky fotili na kalendář


68684+8350 (415983)eRman (Administrátor)
     286902236   
 15.12.2021 13:15:47 


Auto se nachází v Bohdanči u Zdenka Sekyrky. Ještě nedávno /cca před před 8 lety/ s ním jezdil kopce a dokonce mu na Ece Homo chytlo.


7429+1083 (8512)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 14.12.2021 23:36:08 


Zajímalo by mne,kde se auto dnes nachází. Spekuluje se o soukromé sbírce na Slovensku. Rád bych viděl jeho dnešní stav a jak se změnilo po 45 letech.


Unregistered
 19.11.2020 14:27:30 


Ten tlak turba je hodně malý, není tam chyba? Místo 10.2kpa 102kpa ???


Unregistered
 11.02.2018 19:36:11 


Dá se taková kára sehnat?A za jakou cenu


Unregistered
 11.11.2017 20:40:02 


zdravim všechny priznivce sportu motorismu zvlast.jestli chcete něco vedet o MIcku tak se ptejte,rad odpovim.Tez zdravim do Dobrovic.77


Unregistered
 11.11.2017 20:35:06 


zdravim pana Bergra Karla.Prucha z Jihlavy co o tom aute dost vi.3972


Unregistered
 Re:09.12.2014 21:03:47 


Komentář znalce


Unregistered
 Re:09.12.2014 16:29:21 


všechny RS mely dvojite karburatory ať už VEBER, SEDR


Unregistered
 Re:08.06.2012 09:14:49 


Kamoško Unregistered - 17.12.2006 18:32:59 ,
prosím napiš mi na komaros@radiolan.sk. Možno viem dodať trošku info.
Maroš


Unregistered
 28.06.2010 18:42:46 


tak toto by som chcel mat vo svojej kare


!Škoda 2000 MI Turbo
19+3 (11)suchymann (Registrovaný)
  
 25.12.2008 19:37:11 


Klobouk dolů...


!Škoda 2000 MI Turbo
42+96 (69)seblef (Registrovaný)
   306357835 
 21.09.2008 00:18:39 


snad jen ze to je perfektní. Mazec...


!Škoda 2000 MI Turbo
555+99 (654)Max_99-19 (Registrovaný)
    285 356 163   
 16.09.2008 15:13:13 


Tak tohle je fakt mašina viděl sem taky takovou akorát neměla turbo ale 2 dvojté karburátory viděl sem ji na závodech do vrchu v malé bystřici 3.8.2008 možná to byla jen replika ale teda řeknu jela dost dobře


Unregistered
 Re:2000Mi11.09.2008 17:26:12 


Zdravím všechny čtenáře tohoto zajímavého článku o ještě zajímavějším autě,jenž postavil a závodil s ním můj děda Bořivoj.Chystám se již delší dobu vytvořit pravdivé internetové stránky o tomto autě.Myslím si že během měsíce by meli být v provozu,odkaz přidám sem.

Tomáš Mičík Dobrovice (jeden z vnuků)


Unregistered
Celkem záznamů: 33 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2021
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Vosyková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceny pro vozy Škoda na webu.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Leden 2022 >>
PoÚtStČtSoNe
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:68
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:12066
Celkem návštěv:118084866

Článků:1001
Fotografií:33898
Komentářů:17083
Uživatelů:4213