ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Automobily Škoda model 70 (SM1969)

Automobily Škoda model 70 (SM1969)

WebShop Tip
Pružina klapek pro Weber DCOE typ 027
Pružina klapek pro Weber DCOE
Daves

75 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000 Mb

 <<



Autor:
322+108 (215)GogoKT (Registrovaný)
    
Vytvořeno: 11.04.2005 - Změněno: 22.04.2005

Škoda 1000 Mb



Tohle auto už mám od svých 15 let a prošlo řadou úprav. Původně to měl být veterán ale po čase jsem zlistil že bude lepší už jen kvůli velkému vyvaření přestavět toto auto trochu do závodní verze. A tak jsem se k tomu pomalu propracoval.
!Škoda 1000 Mb
!Škoda 1000 Mb
!Škoda 1000 Mb


Další foto budou časem nemam moc času připavuji auta na sraz. :)

Motor:
Favorit 1390CCM výkon CCA 90-100 koníků
Ostřejší vačka nevím kolik stupňů
Karburátor zatím serie, které jsem hodně ublížil :)
Odlehčený setrvačník
Lehčí ojnice
Kratší a lehčí písty
Ubraný blok 0,6 mm
Hlava nižší 0,5 mm větší ventily a zabroušeno na 3 hrany
Zvýšený tlak oleje
Olejový chladič

Převodovka:
Krátký 5 kvalt plánuji samosvor. diferenciál

Spojka:
sériové ložisko
kovokeramická lamela
SACHS přítlačák

Výfuk:
Dospělé svody
Nerezový výfuk dle 130 LA

Nápravy:
M-vpředu i vzadu
Kola postaveny do negativu o 1,8 stupně - fakt to sedí
Přední náprava větší záklon
Brzdy:
4-písky a bubny
kapalina DOT-6

Karoserie:
Vyztužení samonosných částí (kapsy ramen, vnitřní prahy, držák nápravnice ..)
Ramena přední i zadní nápravy zavřeny do plného profilu.

Pružiny LA - jeté
Tlumiče repas HP
18mm stabilizátor
Náporové chlazení s vyvedením tep. vzduchu pod karoserii

Interiér:
Rám
SPEEDPRO sedačky
4 bodové pasy
Koberce z hliníkového "píč" plechu
Důležité budíky (tlak a teplota oleje, otáčky ...)







| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 17 (Zobrazeno 1-15)
 28.09.2016 07:44:31 





Unregistered
 Naporacek schovanej :)))03.04.2006 01:20:35 





322+108 (215)GogoKT (Registrovaný)
    
 Re:10.03.2006 22:09:30 


Hmm kdyz myslis Pravda je ta ze modra provizrni kapota ji nesedi


!Škoda 1000 Mb
322+108 (215)GogoKT (Registrovaný)
    
 10.03.2006 13:32:51 


to je ale hever!


!Škoda 1000 Mb
Unregistered
 chlazení11.11.2005 15:28:21 


jak máš udělaný chlazení? nevidim nikde díru k náporáku a pochybuju že by 100koní uchladil origo chlaďák nebo tam máš nějakou tajnou fintu? dík


Unregistered
 23.04.2005 12:33:49 


Ty rád rally? Chtělo by to lepší foto.


1707+298 (2005)Eidy (Registrovaný)
       
 21.04.2005 20:46:38 


Promin, blbá otázka. Asi tam más 4,22 ze sériovky, ze jo. 4,44 by se dost tezko shánelo


152+66 (109)kpt.Budha (Registrovaný)
    
 Re:21.04.2005 17:24:08 


při normální jízdě ne, ale při ostrý asi jo ;o)


1707+298 (2005)Eidy (Registrovaný)
       
 21.04.2005 17:01:24 


Jak hodne krátkej mas ten 5q? 4,22 nebo snad 4,44?


152+66 (109)kpt.Budha (Registrovaný)
    
 21.04.2005 13:53:45 


TAk to jo to je hodně zajímavý.


6216+1839 (11277)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:21.04.2005 13:14:10 


thy jo, to poznas ten milimetr zbihavosti na jizdnich vlastnostech???


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 21.04.2005 13:11:48 


2 Luky: Už ne. Dal jsem 3. Ono to při intenzivním brzdění tak divně tancovalo. A divně se to zakusovalo do zatáček. Před výměnou řízení jsem měl taky 3 a bylo to supr.


1707+298 (2005)Eidy (Registrovaný)
       
 21.04.2005 13:06:43 


Na zadku určitě lepší Acka mi jsme to zvedli kvuli kolum a neni to dobry auto se chova mnohem hur. Predek zatim neresim mame to tak nizko, ze s tim nejde poradne nic udelat.


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 21.04.2005 13:03:39 


Eidy, a nemáš náhodou ty sám sbíhavost 4 mm? Já jenom esli nám tu záměrně neradíš špatně, abys to měl lepší než my


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 21.04.2005 12:41:41 


Tak odklony určitě Ačka. Vnější gumy se pak v zatáčce líp opíraj do silnice. Ještě tomu pomůžou záklony. Ale ono záleží na celkový geometrii a kinematice (záklon čepu, příklon čepu, odklon kola, závlek kola atd.). Sbíhavost vpředu tak 2-3 mm, víc nee. Vzadu 0 nebo trochu Ačka.


1707+298 (2005)Eidy (Registrovaný)
       
Celkem záznamů: 17 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:584
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:38941
Celkem návštěv:175568661

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394