-
Přidat do oblíbených
-
Switch to English
škoda quickbar >>
skoda-tuning.cz
|
skoda110r.cz
|
skoda110r.com
|
skoda.daves.cz
|
skoda-virt.cz
|
techweb
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
E-shop
Inzerce
Katalogy
ddd
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
Eshop
Inzerce
Katalogy
Načítám obsah...
Vyhledávání
Peníze v banku
591 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
E-shop Škodateam
O nás
(9)
Jak na náš web?
(5)
Naši sponzoři
Novinky
Akce Škoda
(8)
Vaše vozy
(14)
Úpravy
(6)
Články
(15)
Bazar
Diskuze
Odkazovník
Naše aplikace
(6)
Škoda RACERS
Foto Tip
Toušíkovo Barunka (Esmeralda)
WebShop Tip
Ložisko ZKL/KINEX osy klapek karburátoru Weber DCOE/IDF/IDA
Prodejce:
Daves
49 Kč
Skladem
kusů:
Koupit
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Navigace
>>
Domů
-
Články
>
Závodní vozy
>
Škoda 1000MBG a MBX
<<
Autor:
eRman
(Administrátor)
Vytvořeno: 05.03.2005 - Změněno: 12.03.2005
Škoda 1000MBG a MBX
Rok výroby: 1967
Obsah motoru: 988
Vrtání: 68 mm
Zdvih: 68mm
Kompresní poměr: 8.3:1
Výkon: 33.9kW(46k)/4800 otáček za minutu
Kroutící moment:
Hmotnost vozu:
Akcelerace 0-100:
Maximální rychlost:
Převody:
Motor pro skupinu A2
Výkon 55.2kW(75k)/7000 otáček za minutu
Motor pro skupinu B5 z Formule 3
Výkon: 66.2kW(90k)/8000 otáček za minutu
V roce 1967 se představily dva nové vozy typu Škoda určené pro sportovní ízdu. Typ Š 1000 MBG se vyráběl v Mladé Boleslavi, typ Š 1000 MBX v Kvasinách. Škoda 1000 MBG se v serovém provedení lišila od původní tisícovkyjen motorem se dvěma spádovými karburátory. V předu byl Jikov 32 BS-27 bez sytiče a v zadu Jikov 32 BST-19 s termosytičem. Jejich společný čistič vzduchu měl papírovou vložku a při sportovních podnicích se nepoužíval. Nahradila ho dvě sítka na difuzory. V seriovém provedení měl motor výkon 33.9 kW (46 koní) při 4800 ot./min. Motory upravené pro skupinu A2 dosahovaly výkonu 55.2 kW (75 koní) při 7000 ot./min. Měly plnoprůtokový čistič oleje Purolator a pod předním nárazníkem chladič oleje z Tatry 805. Používaly se pneumatiky Dunlop SP 3 145-14.
Škoda 1000 MBX byla dvoudveřovou verzí s motorem Š 1000 MBG. Střední sloupek střechy se spouštěl společně s okny, což bylo sice efektní, ale na úkor pevnosti karoserie a tento typ se pro sport nepoužíval.
Při šestihodinové velké ceně v Brně jela kromě dvou vozů Š 1000 MBG také jedna Š 1000 MB, upravená podle předpisu kategorie B5, ve voze byl motor z formule 3 s náporovým chladičem za oválnou maskou ve víku náhradního kola. Motor dosahoval výkonu 66.2 kW (90 koní) při 8000 otáčkach za minutu. Vůz měl elektronová kola Škoda s pneumatikami Dunlop SP - Sport 5.50x13. Tréninkové vozy posádky V.Bobek st. - Fousek vypadaly slibně, ale vůz odpadl v prvním kole závodu.
>
|
|
[
Odeslat známému
|
Verze pro tisk
]
Komentáře
Opiš tento kód (čtyři číslice):
do tohoto pole
Žádný komentář
Online pokec
[
větší okno
menší okno
]
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
Všem
Copyright 2001-2025
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email:
pošli email
Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email:
pošli email
Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email:
pošli email
Tato stránka není oficiálním webem Škoda Auto a.s.
Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu
Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.
Google search
Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...
Zadejte své vyhledávací termíny
Odeslat vyhledávací formuláře
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit:
Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Kalendář akcí
<<
Prosinec 2025
>>
Po
Út
St
Čt
Pá
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:
1045
Právě přihlášeno:
1
Dnes návštěv:
75883
Celkem návštěv:
239439841
Článků:
1016
Fotografií:
34867
Komentářů:
17423
Uživatelů:
4483