![]()
Před vánoci jsem přivezl další kousek do mé sbírky
Škoda 130 Rapid rv. 1988
Z venku je auto v perfektním stavu.
S podlahou je to o něco horší, ale půjde to opravit.
![]()
![]()
Interiér je ve velmi slušném stavu, pravda víc by se mi líbil černý, ale co se dá dělat mám béžový.
![]()
![]()
Na pravém předním kole je vadný brzdič (respektive tam někdo nacpal levý, ale vzhůru nohama a tak to nejde odvzdušnit),
teče benzínová pumpa a má to tak velký vůle v řazení, že nejde dořadit pětka a zpátečka.
![]()
![]()
Jinak je zase na autě spousta věcí uplně nových. Brzdový kotouče, destičky, vodní pumpa, rozdělovač, altík....
Co s ním budu dělat zatím nevím.
![]()
![]()
Možnosti jsou tři.
1. Dát auto do perfektního a původního stavu (veteránek)
2. Přestavět na repliku 130RH a jezdit s ním třeba občas amatérské závody do vrchu
3. Přestavět na repliku 160RS, ale to je málo pravděpodobné, protože jejím základem bylo Garde a navíc na tenhle stroj bude asi těžké něco sehnat
V současné době je, ale prioritou dostavba závodní 130ky a pak se uvidí.
![]()
![]()
Zatím zůstane Rapídek stát pře barákem a bude čekat.
Podařilo se mi najít ve sklepě jedny 4pístky tak že jeden problém je vyřešen. Snad na nich půjdou povolit odvzdušňováky.
![]()
![]()