ddd
Načítám obsah...



Search
Money to share
604 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Site map ]
Photo Tip
!Krasavica

Krasavica

WebShop Tip
Our projects
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Advert


Navigation

>> 

Home

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

Radimova stodvacítka eSko

 <<



Author:
348+41 (389)Radim (Registrovaný)
    
Created: 01.03.2006 - Updated: 11.05.2006

Radimova stodvacítka eSko



Zrovna dodělávám repliku vozu se kterým v sedmdesátých letech závodil můj otec. Původní auto už neexistuje, protože po prodeji v roce 1978 ho nový majitel uplně rozmlátil. Nám zůstalo jen pár věcí, ale hlavně povolení min. vnitra pro přestavbu auta, na jehož základě jsem postavil auto nové. A koncem dubna mě čeká klubová a krajská atestace historic. vozidla. Jenže do té doby mě čeká ještě spousta shánění a práce na dokončení auta.

!Radimova stodvacítka eSko
!Radimova stodvacítka eSko
!Radimova stodvacítka eSko

!Radimova stodvacítka eSko
!Radimova stodvacítka eSko
!Radimova stodvacítka eSko


A tohle je to povolení pro sportovní úpravu (pro né tovární auta).
!Radimova stodvacítka eSko
!Radimova stodvacítka eSko


Při stavbě tohoto auta jsem se snažil zachovávat původní díly. Karosérie původní Škoda 100, odstraněné čalounění, zadní sedačky, vevařený ochranný rám. V kufru přidělána příčka náporového chlazení, v předním čele a na přední kapotě vyřezány otvory pro náporové chlazení. V motorovém prostoru jsem odstranil původní chladič a veškeré plechy, které tam tím pádem byly zbytečné.Topení v autě zůstalo, takže bylo nutné oddělit mot. prostor od kanálu pro přívod vzduchu do topení. Chlazení je vedeno po podlaze, pravou stranou tunelu měděnými trubkami.

Sedačky MTX skořepiny, pásy čtyřbodové Sparco. Kaplička vyrobena z laminátu potažena koženkou. Volant sport Škoda.

Akumulátor na původním místě, kabinou protažený odpojovač baterie, který je vyveden na předním torpédu.

Přední náprava původní, horní i spodní ramena jsou vyvařena do uzavřeného profilu. Pružiny zkráceny, tlumiče originál (zatím). Nápravy jsou rozšířeny AL podložkami 18mm. Zadní ramena vyvařeny, pružiny zkráceny.

Brzdy původní, předělané s posilovačem.

Kola Loukotě 175/70.

Motor: Š136, odlehčený setrvák a řemenice, po kompletní GO (nová sada pístů a vložek, vybroušená klika, nové šálky, vyuhlované ojnice a nové rozvody), vačka 280/280, hlava AL osmikanál, leštěné kanálky. Slícované sací potrubí (původní mělo přesah 5mm přes díry), karburátor orig. (zatím), filtry 2xfiat. Výfukové svody samostatné, příčný výfuk AMK.
| |

[ Send to friend | Printing version ]
Comments

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
 Re:povolení14.05.2006 17:52:54 


Tak toto povolení už neeksistuje,to je z roku 1977 a bylo potřeba na to ,aby se mohlo upravit civilní auto,které se používalo i v běžném provozu. Né jen na závody. (tovární auta to nemněli)


348+41 (389)Radim (Registrovaný)
    
[ Answer ]
 Re:14.05.2006 17:41:51 


Řekl bych že v současné době už nikde?! Stačí si přečíst první odstavec...


4783+1777 (12464)Luky (Pořadatel)
    
[ Answer ]
 13.05.2006 20:20:00 


Me by zajimalo kde se da sehnat to povoleni. Dik za odpoved.


Unregistered
[ Answer ]
 Re:11.05.2006 22:03:02 


Ten motor s Favorita bylo pro mněz finančních důvodů nouzové východisko.Při testacích budu uvádět, že motor je nepůvodní a uvádí se rozdíly.Za tohle by mi mněli srazit nějaké body,ale snad to projde. A jasně že by tam mněly být pásy Moravany,ale ty se mi nepodařilo sehnat,a když jsme u toho, tak ani ty sedadla nejsou to pravé.
O tom jak to dopadlo dám vědět,ale zatím ještě nemám domluvený termín.


348+41 (389)Radim (Registrovaný)
    
[ Answer ]
 11.05.2006 14:59:24 


Ale jinak, na pohled to, aspoň na fotkách, vypadá velice důvěryhodně.


9856+1401 (11257)H. (VIP uživatel)
        
[ Answer ]
 11.05.2006 14:57:48 


Jak jsem četl rozsah úprav, tak ses originálu moc nedržel....
Ta benevolence v uznávání motoru by mě také zajímala.


9856+1401 (11257)H. (VIP uživatel)
        
[ Answer ]
 Re:11.05.2006 12:05:10 


Heh :o)
A ještě ty pásy Sparco - pokud nejsou dobové, tak taky být nesmí?! Nebo jo? Čekal bych spíš Moravany nebo Britaxy...


4783+1777 (12464)Luky (Pořadatel)
    
[ Answer ]
 Re:11.05.2006 09:17:37 


Koukám, že všichni jsem se zarazili na tom samém


150759+2832 (1658782)Daves (Administrátor)
      
[ Answer ]
 Re:11.05.2006 08:58:44 


Ten neregistrovaný jsem byl já.....


1783+82 (1865)Petkar (Registrovaný)
    337597336  
[ Answer ]
 11.05.2006 08:57:38 


Ta testace s motorem s favorita by mně taky zajímala....


Unregistered
[ Answer ]
 11.05.2006 08:47:57 


Oni ti udělají veteránskou testaci s motorem favorit?


4783+1777 (12464)Luky (Pořadatel)
    
[ Answer ]
 Online pokec[ bigger window ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2025
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz


Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: send email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: send email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: send email

Tato stránka není oficiálním webem Škoda Auto a.s.

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Try Google...

Google
Login
Name:
Pass:
Allways log in: 



I lost my password
I want to register
Advert


Calendar of actions
<< Srpen 2025 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistics
Visiters:423
Loged in:1
Visits today:52775
Total visits:226785197

articles:1016
Photos:34840
Comments:17399
Users:4472


Klikni na uživatele, abys mu poslal zprávu