Původní název tohoto oleje - Classic 20w50 
  Špičkový minerální motorový olej pro auto a moto veterány. Vysoce kvalitní základové oleje na bázi rozpouštědlových rafinátů obsahující citlivě přidaná aditiva redukující opotřebení a zamezující oxidaci. 
  APLIKACE:  Pro benzínové i naftové motory poválečných vozů a motocyklů, až do začátku 80. let. Vhodný rovněž pro ostatní historické stroje, které byly ve své době provozovány s vícerozsahovými oleji. 
  UŽIVATELSKÉ VÝHODY:  • Efektivní mazání za všech provozních teplot.  • Vylepšení tlaku oleje.  • Menší ubývání oleje, ideální rovněž pro motory s velkým nájezdem kilometrů.  • Špičková ochrana proti korozi a opotřebení.  • Tišší chod motoru.  • Classic Pistoneeze 20w50 je koncipován speciálně pro požadavky starších motorů s originálními těsnícími prvky.  • Obsahuje vysoký podíl ZDDP aditiv na bázi zinku.  • Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd. 
  VÝKONOVÝ PROFIL:  • API SJ, CF 
  CHARAKTERISTIKA:  SAE viskozita: 20w50  Hustota při 15°C: 0.883  Kinematická viskozita při 100°C: 18.5cSt  Kinematická viskozita při  40°C: 156.8cSt  Viskozitní index: 133  Bod skápnutí: -15°C  Bod vzplanutí: >200°C 
  UPOZORNĚNÍ:  * Pro upravené motory, nasazení v historickém motorsportu a dlouhé jízdy v horkém období doporučujeme polosyntetický motorový olej Classic Sport 20w50 nebo NANODRIVE Classic Sport High Performance 20w50 NT.
  * Kvalita olejů typu 20w50 je velice rozlišná. Normy SAE jsou pouze přibližné a vždy nevyjadřují přesnou kvalitu daného oleje. Některé takzvané „20w50“ oleje jsou ve studeném stavu výrazně hutší, což vede při kritické fázi zahřívání motoru ke zvýšenému opotřebení. V zahřátém stavu jsou nekvalitní oleje naopak řidší, čímž kleasá tlak oleje a snižuje se ochrana agregátu.
  Původní název tohoto oleje - Classic 20w50 
  Špičkový minerální motorový olej pro auto a moto veterány. Vysoce kvalitní základové oleje na bázi rozpouštědlových rafinátů obsahující citlivě přidaná aditiva redukující opotřebení a zamezující oxidaci. 
  APLIKACE:  Pro benzínové i naftové motory poválečných vozů a motocyklů, až do začátku 80. let. Vhodný rovněž pro ostatní historické stroje, které byly ve své době provozovány s vícerozsahovými oleji. 
  UŽIVATELSKÉ VÝHODY:  • Efektivní mazání za všech provozních teplot.  • Vylepšení tlaku oleje.  • Menší ubývání oleje, ideální rovněž pro motory s velkým nájezdem kilometrů.  • Špičková ochrana proti korozi a opotřebení.  • Tišší chod motoru.  • Classic Pistoneeze 20w50 je koncipován speciálně pro požadavky starších motorů s originálními těsnícími prvky.  • Obsahuje vysoký podíl ZDDP aditiv na bázi zinku.  • Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd. 
  VÝKONOVÝ PROFIL:  • API SJ, CF 
  CHARAKTERISTIKA:  SAE viskozita: 20w50  Hustota při 15°C: 0.883  Kinematická viskozita při 100°C: 18.5cSt  Kinematická viskozita při  40°C: 156.8cSt  Viskozitní index: 133  Bod skápnutí: -15°C  Bod vzplanutí: >200°C 
  UPOZORNĚNÍ:  * Pro upravené motory, nasazení v historickém motorsportu a dlouhé jízdy v horkém období doporučujeme polosyntetický motorový olej Classic Sport 20w50 nebo NANODRIVE Classic Sport High Performance 20w50 NT.
  * Kvalita olejů typu 20w50 je velice rozlišná. Normy SAE jsou pouze přibližné a vždy nevyjadřují přesnou kvalitu daného oleje. Některé takzvané „20w50“ oleje jsou ve studeném stavu výrazně hutší, což vede při kritické fázi zahřívání motoru ke zvýšenému opotřebení. V zahřátém stavu jsou nekvalitní oleje naopak řidší, čímž kleasá tlak oleje a snižuje se ochrana agregátu.
  |