| Autor: |  | Vytvořeno: 14.12.2006 - Změněno: 14.12.2006 | 
| Makovice 125L
 ![]() Škoda 125L, r.v. 1988, druhý majitel (dědic)
 
 
 
 ![]() Původní stav
 - auto je dedictví po otcimovi - prvním majiteli. Najeto 47 325 km
 - brzdy jako drak, 5-ti kvalt kyvacka 4,22 radi absolutne bez problemu
 - jinak bylo auto pravidelne na prohlidkach a dutinach - i po 18-ti letech ho bezproblemu zvednu origo heverem,
 tzv. trhacem prahu :-)
 - podlaha i kufr bez kapky rzi, taktez zbyle puvodni dvere, puvodni prahybez jedine diry, puvodni interier bez jakychkoliv uprav
 - v zime nejete, puvodne i garazovane
 
 ![]() Původní chyby:
 - ke konci zivota se tento rodinny a garazovany poklad stal pro sveho majitele vyhodnym dopravnim prostredkem do hospody a z hospody domu. Jednoho pekneho dne se asi nezadarilo jet po silnici - auto nejprve svym pravym bokem podelne okopirovalo zed jakehosi domu, aby pak skocilo do prikopu. Vysledek - predni celo v haji, prasklina v kufru, cely pravy bok pomackany a odreny s kusy omitky v jinak krasnem puvodnim laku.
 - opilcova oprava spocivala v tom, ze se vymenila prava strana plechu - dvere, blatnik za pouzity z vrakoviste. Lem se pak nahrubo zakitoval a cely auto i puvodni osetrovany lak pokryl hnusny hnedy synteticky email ve stylu stetkolizy - pomerance.
 
 No a v teto fazi, po dvou katastrofickych a pro auto osudnych letech, zdedilo vozidlo opilcovo potomstvo :-<br>
 ![]() V soucasne dobe mam za sebou tyto upravy/opravy:
 
 ![]() vymena poskozenych plechu a zadnich lemu,
 ochranne natery dutin,
 prehozeni palubky za 130kovou,
 bile polepy na pristrojovce,
 nachystane radio a repro,
 bezovy sedadla z Rapida,
 seriznuty predni pruziny o 1,5 zavitu
 rovna zadni kapota bez plastoveho kridylka ale s udelanymy vydechy,
 zavarene otvory na zadnich sloupcich.
 
 
 Nachystana ctyroka hranata maska HELLA Sport
 Lakovani TWO TONE - modra a zluta :-)
 modre tonovane skla
 
 
 
 ![]() 
 
 
 
 
 |