ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
588 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
WebShop Menu
Měna eshopu:


Zboží v akci
Nové zboží


[ Mapa obchodu ]
WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


 WebShop - internetový obchod  

VYHLEDÁVÁNÍ ZBOŽÍ -
zadej název nebo jeho část :




Emulzní trubice pro Weber DCOE IDF DCNL

Emulzní trubice pro Weber DCOE IDF DCNL typ F8


Kategorie: Emulzní trubice pro Weber DCOE IDF DCNL


Cena: 284 Kč / kus


Doprava již od 60 Kč
Skladem

kusů:

Prodejce:
149817+2832 (1648609)Daves (Administrátor)
      
Zobrazit všechno zboží od tohoto prodejce
Položit prodejci dotaz

Emulzní trubice pro Weber DCOE IDF

Základní doporučení je F11 pro 1000-1300ccm nebo F15 pro 1100-1600ccm. Pro 1400-1800 je vhodnější F9, případně F16 pro bohatší vysoké otáčky. Pro velké motory nad 1800ccm se doporučuje F2.

Vše skladem.

Emulzní trubice Weber DCOE – vhodnost použití

TrubiceKrátký trend směsiObecný trend (detail)Doporučený objem motoruTypické aplikace / příklady
F1Začíná obohacovat už ~3 000 min⁻¹, vrch velmi bohatáVelký počet palivových kanálků s minimem odvzdušnění způsobuje časný nástup bohatosti a stálé obohacení až do omezovače. Ideální pro vysoké zatížení na plný plyn; při běžné jízdě může ulejt svíčky.2 000–3 200 cc (≈450–550 cc/válec u R4; 325–400 cc/válec u R6)Okruhové Ford Pinto 2.0, BMW M20 2.5 s difuzory 40 mm, historické rally 3 000 cc Capri
F2Chudá směs pod 3 000 → od 4 000 bohatáVyšší odvzdušnění a otvory posunuté vzhůru drží spodní pásmo chudé, ale dovolují agresivní obohacení v horních otáčkách – dobrý kompromis pro silniční motory s ostrou vačkou.1 800–2 500 ccStreet Alfa Twin Spark 2.0, VW 8V 2.0 ABF (difuzory 36–38 mm)
F3Bohatá střed (3–5 k) → lehce bohatá vrchOtvory níže než F2 zajišťují rychlou reakci na plyn a bohatý střed, ale nejsou tak extrémní jako F1/F5. Vhodné pro lehké motory, které potřebují pružnost uprostřed.1 000–1 400 ccAutocross Peugeot TU5 1.3, Fiat 127 1 050 cc (difuzory 30 mm)
F4Spodek ochuzuje, bohatí až vysokoNejvětší odvzdušnění v řadě. Dolní otvory výrazně ředí palivo, čímž snižují spotřebu i emise; vyžaduje bohatší volnoběžnou trysku a pozor na ostré přechody.1 500–2 000 ccEmisně laděné VW Typ 1 1.6, LPG Ford Kent 1.6
F5Rychlý náběh bohatosti, vršek podobný F1Kompromis mezi F1 a F3: spodní pásmo o něco čistší, ale stále výrazně bohaté od středních otáček. Často se vrtá pro jemné doladění na historických motorech.1 600–2 000 ccOkruhové Alfa Giulia 1600, Fiat 124 Sport 1800
F7Bohatá střed + vrch, spodek lehce bohatýVelké průměry děr zajišťují stálou bohatost v širokém pásmu – výborné pro motory s krátkým sáním a ostrými vačkami, kde je nízkootáčkový podtlak slabý.2 000–2 500 ccDOHC 16V Opel C20XE rally, Honda B20VTEC ITB 48 mm
F8Vyvážená, o krok bohatší než F11 nahořeOdlehčovací díry podobné F11, menší vzdušníky ⇒ AFR lehce bohatší při plné zátěži, ale úsporné v křižování – vhodné pro vyšší kompresi.1 600–2 000 cc11:1 CR Toyota 4A‑GE 1.6, Fiat TwinCam 2.0
F9Ochuzuje nízké + přechod, od 4 500 bohatáJediný 1 mm otvor nízko zchudne přechod, další otvory až vysoko zajistí bohatou špičku – léčí typické „dunění“ malých difuzorů na 3–4 k.1 300–1 600 ccFiat X1/9 1.5, Ford Kent 1.6 (difuzory 32 mm)
F10Lehce bohatá plošně, drží AFR při tlakuStřední počty děr a menší vzdušníky drží AFR bezpečně bohaté i při 0,3–0,6 bar přetlaku. Není však vhodná pro vysoký boost.1 800–2 000 ccTurbo Mazda BP 1.8 (0,5 bar), Fiat TC 2.0 low‑boost
F11„Zlatý střed“ – chudá <3 000, vyvážená střed, lehce bohatá vrchNejuniverzálnější trubice od Webru; vhodná pro ladění od sériových vozů po mírný street‑perf. Odlehčovací otvory zabraňují top‑end bohatnutí.1 200–1 900 ccAlfa Sud 1.3, VW Golf GTI 1.8 8V, Lada VAZ 1.6
F12Bohatá v celém rozsahuNavržena pro dvoutaktní vodou chlazené motory; minimální vzdušníky ⇒ velký objem paliva; na čtyřtaktu často extrémně bohatá.500–1 000 cc dvoutaktMotokáry V4\ 0.6 l, sněžné skútry 0.8 l (2× DCOE)
F14Chudá do 3 500, pak rychle bohatáSpecifické rozložení děr umožní čistý volnoběh a emise, ale chrání před chudnutím při vysokých otáčkách; vyžaduje úpravu volnoběžného okruhu.1 400–2 000 ccLPG Ford Zetec 1.8, emisní Opel CIH 1.9
F15Rovnoměrně o krok bohatší než F11Mírně zmenšené vzdušníky přidají palivo všude; perfektní když F11 je příliš chudá nebo motor pracuje ve vyšším zatížení (delší převod).1 500–2 300 ccBMW M10 2.0 street‑perf., Honda F20C 2.0 (difuzory 38–40 mm)
F16Bohatá dole a střed; vrch ≈ F11Vyvinuta pro krátké sání a velké difuzory; dodá extra palivo při nízkém podtlaku, aniž by vrch zbytečně bohatila.2 000–2 400 ccKrátké sání Ford Duratec 2.3, Escort BDG 2.0 (difuzory 42 mm)
F17Vyvážená, spodek mírně bohatšíNabízí rezervu paliva při náhlém přidání plynu, stabilní AFR v proměnlivém zatížení – oblíbená v rally‑cross.1 600–2 000 ccRally‑cross VW ABA 2.0 8V, Toyota 3S‑GE 2.0
F19Bohatá přechodová zóna, vrch neutrálníNavržena pro vytrvalost: přidá palivo při částečném plynu a přechodech mezi plným/částečným, ale nepřechlastá dlouhé rovinky.2 000–2 400 ccEndurance rally Opel CIH 2.2, Toyota 2RZ 2.4
F34Extrémně bohatá od středních otáčekOtevřený horní konec a minimum děr znamená téměř neomezený průtok paliva – určeno pro objemy nad 2.5 l s dlouhým WOT a velkými difuzory (≥45 mm). Spotřeba a emise jdou stranou.2 500–3 200 ccOkruh BMW M30 3.0, Ford V6 Cologne 2.8 (difuzory 45 mm)
Poznámka: Rozpětí objemu udává celkový objem řadového motoru; u víceválcových jednotek sledujte i objem na válec.



Toto zboží je obvykle vyexpedováno do 1.6 dní
Tento údaj může být negativně ovlivněn jiným zbožím na objednávce, které nebylo skladem.

K tomu zboží zákazníci kupují také:


Obecné podmínky zásilek

Cena dopravy je závislá na zvoleném zboží a dopravci. Je zobrazena v košíku, kde lze měnit druh dopravy a platby.

Zákazníci zo Slovenska môžu platiť tiež na slovenský bankový účet v EUR, bez zahraničných poplatkov.

We do sell worldwide, we have hundreds customers all over the world. Shipping from 4$ for small packets.
Express shipping (3-5days) from 20$ with DHL express. We do accept paypal or credit cards payments ONLY !

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
S tímto článkem souvisí
Bazar
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2025
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Můj obchod
Košík je prázdný
Můj košík
Moje objednávky
Jak u nás nakupovat
Poštovné a doprava
Platba

Provozovatel
Obchodní podmínky
Ochrana osobních údajů

Přijímáme platby
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Červen 2025 >>
PoÚtStČtSoNe
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:240
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:1399
Celkem návštěv:223522304

Článků:1015
Fotografií:34824
Komentářů:17381
Uživatelů:4466