-
Přidat do oblíbených
-
Switch to English
škoda quickbar >>
skoda-tuning.cz
|
skoda110r.cz
|
skoda110r.com
|
skoda.daves.cz
|
skoda-virt.cz
|
techweb
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
E-shop
Inzerce
Katalogy
ddd
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
Eshop
Inzerce
Katalogy
Načítám obsah...
Vyhledávání
Peníze v banku
581 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
E-shop Škodateam
O nás
(9)
Jak na náš web?
(5)
Naši sponzoři
Novinky
Akce Škoda
(8)
Vaše vozy
(14)
Úpravy
(6)
Články
(15)
Bazar
Diskuze
Odkazovník
Naše aplikace
(6)
Škoda RACERS
[
Mapa stránek
]
Foto Tip
MTX Roadster
WebShop Tip
Hlavní tryska pro Weber DCOE/IDF a DCN DNCL IDA
Daves
Cena od:
65 Kč
Vybrat parametry
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama
Navigace
>>
Domů
-
Vaše vozy
>
Škoda Speciály
>
Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
<<
Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
Renovace jednoho ze tří vyrobených prototypů DIOSS Rebel Nova z roku 1995
Přímo tento vůz byl na autosalonu v Brně při představení veřejnosti
Designérem vozu byl Václav Král
Technické parametry:
Dvoumístné kupé s motorem uprostřed a pohonem zadních kol.
Motor: řadový čtyřválec VW s rozvodem OHV)
Obsah motoru: 1781cm3)
výkon: 125k/6000ot/min
Točivý moment: 173Nm/4100ot/min
Počet převodových stupňů: 5
Maximální rychlost: 200km/h
Zrychlení z 0 na 100km/h: 10s
Hmotnost: 1075kg
Rozměry (dxšxv): 3930x1710x1220mm
Rozvor: 2450mm
Rozchod: 1420/1440mm
Pneumatiky: 185/60 R14
Videa s Rebelem:
No, po 7 letech neúspěšných pokusů o zvládnutí renovace, jsem vůz převezl do RENOVACE VETERÁNŮ Petru Molčanovi.
Postup renovace můžete sledovat zde:
https://www.pmautosport.cz/index.php?option=com_zoom&Itemid=28&catid=470
ale budu se snažit dělat aktualizace i tady
Celkem záznamů: 127 (Zobrazeno 1-15)
[
Zobrazit vše
]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
27.06.2024 (Čt)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1CL
20.06.2024 (Čt)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1CK
04.06.2024 (Út)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1CH
Znovu a lépe?
Snad ne :) Měly by být hotovy všechny úpravy rámu, tedy finální povrchová úprava rámu a začnou se lepit lamináty
01.05.2024 (St)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1CC
22.03.2024 (Pá)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1C6
19.02.2024 (Po)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1C3
08.02.2024 (Čt)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1C2
26.01.2024 (Pá)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1C1
17.01.2024 (St)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1By
07.01.2024 (Ne)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1Bw
03.01.2024 (St)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1Bv
A už tady máme odpověď na otázku H.
16.12.2023 (So)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1Bt
23.05.2023 (Út)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1Bg
06.02.2023 (Po)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1BV
28.11.2022 (Po)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1BM
Celkem záznamů: 127 (Zobrazeno 1-15)
Načíst další...
[
Zobrazit vše
]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
>
|
|
[
Odeslat známému
|
Verze pro tisk
]
Komentáře
Opiš tento kód (čtyři číslice):
do tohoto pole
Celkem záznamů: 72 (Zobrazeno 31-45)
[
Zobrazit vše
]
1
2
3
4
5
Re:
05.10.2012 21:32:45
NN, není to z Diossu, má je nový majitel. Přímo on renovuje ten červený kus, který má bývalý ředitel DIOSSU. ostatní jsou jeho a plánuje renovaci.
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
04.10.2012 22:01:07
Ty fotky vraků to je z arealu DIOSSu v Klatovech? Nebo odjinud? A bude je též někdo renovovat?
Martin_Happy
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
11.08.2012 05:20:50
JJ přesně tohle mám plus ještě kostru dveří. Je to vidět na záznamu v deníku ze 17.8.
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
10.08.2012 22:22:48
Romane, předpokládám, že to je rám, co máš (?)
http://www.auta5p.eu/katalog/dioss/rebel_04.php
MATTESS
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
10.08.2012 16:30:10
To červený je legálně na papírech. Byla tam schválena i 1.8ka, tedy to co tam vidíš
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
10.08.2012 06:29:48
To auto mělo homologaci, že se s tim mohlo normálně na silnice? Ten pán jak renovuje toho červenýho to staví teda na legální SPZ? Protože pokud dobře vidim tak to celkem zmodernizoval co se týká motoru, převodovky a brzd. Na tom starým to byla vše v podstatě felda a on tam cpe dvacetiventil z VW.
Unregistered
[
Reagovat
]
Re:
08.08.2012 11:09:43
Vlastně kecam. Ve žlutým je 1.8ka. V červeným je 1.8ka. Takže ten motor 1370 musel být v modrým. A to je ten známý z TV Nova. Jinak když jsem přijeli do Klatov z TV Nova natočit nějaký spot s Rebelem ... Dojeli s autem z bývalého DIOSSU (nyní AUTO NEJDL) na chaloupky ( to je ta cesta kde jsme dělali RZetu Luby - Lomec - Loreta) a když se kameramani rozešli po svých místech a mělo se začít jezdit, začal motor vyhazovat vodu a natáčení skončilo
Nova se zbalila a odjela zpátky do Prahy
Tak takový to byly super káry
Super bylo, že tyhle prototypy vznikly, škoda že byly šitý tak horkou jehlou a tak amatérsky ... Na druhou stranu, jinak by se asi ani nedalo zaplatit to co vlastně vzniklo a projekt by skončil hned u skicy pana Krále.
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
08.08.2012 10:43:32
Tyhle auta mají jedinou výhodu. Byly to neustále prototypy a každý kus byl jinej. Měnil se i skelet. Žlutej rebel na fotkách ze salonu měl chlazení před zadními koly na bocích, na fotkách z pondělka ale už měl náporák. Neuchladili to. Všude je psanej motor 1.3 nebo 1.8, ale žlutej skončil s motrem 1370ccm ... Prostě to byly prototypy, který se neustále vyvíjely a bohužel byly i více či méně \"nefunkční\" a neustále se ladily mouchy. Podle mě ve finále tady jde o to zachovat exteriér, vzhled. To jestli tam bude motor takovej nebo makovej, interiér z toho či onoho, je vlastně úplně jedno ... Nikdo už stejně neví co tam vlastně mělo být. A kdyby se rozjela maloseriová výroba jak bylo plánováno, je otázka jak by to vlastně všechno vypadalo. Si myslím že těch \"seriových\" věcí by tam výrazně přibylo aby se zlevnila výroba ... Tohle byly takový SHOW CAR, jak se tomu honosně dnes říká, takový zlatý pozlátka. Jen tak mimochodem, mam pocit že v 95 se zvažovala cena tohodle fára kolem 350 tisíc. Po ukončení projektu v Klatovech se nový majitel pokoušel výrobu rozjet. Bez koruny zisku ho ale náklady vycházely prý na 750 tisíc. (samozřejmě veškeré nové díly). Takže neprodejné. Za ty peníze se ale předpokládám dalo pořídit třeba Porsche, auto trapně seriový, trapně dodělaný a hlavně plně funkční, s nesrovnatelnýma jízdníma vlastnostma ...
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
08.08.2012 10:14:40
Ona škoda také je, že není na tyhle vraky dost stodol a přístřešků. Kdyby ty Rebely ležely někde, kde na ně neprší a nesněží, nepálí do nich slunce, můžou tam ležet 20 let a jejich stav se nemění. Když si ale třeba u toho modrého, ležícího v kopřivách se staženými okny, představím jen renovaci interiéru, pojímá mě hrůza.
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
07.08.2012 20:13:45
To máš pravdu, že mohly být v peci. Doufám, že někdy nějakého zase uvidím, až budou jezdit.
A to je pěkné, že tak inspiruješ. To musí hřát u srdce
MATTESS
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
07.08.2012 16:32:57
JJ je škoda jak dopadly, na druhou stranu mohly dopadnout ještě hůř, třeba po recyklaci jako konzervy na psí žrádlo ... Základ je že jsou, veteráni se podle mě dělají i z daleko hořších aut. Výhoda Rebela je, že jediný co může shnít je skelet, zbytek je laminát.
Majitel plánuje jejich reinkarnaci a impulz pro něj byl tenhle deník, tedy já
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
07.08.2012 15:46:07
To je smutný pohled na ty vraky. Dočkají se nového života i ostatní kusy?
MATTESS
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
07.08.2012 15:29:57
No jediný kus má jiného vlastníka. Mému skeletu zatím kus neříkám ale to se pořízením laminátů změní
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
07.08.2012 15:04:15
Pokud jediný kus, který má jiného vlastníka, vlastníš Ty, tak jsi od doby, co jsem auto viděl naposledy, dost pokročil.
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
13.05.2012 10:33:23
Bohužel pán o něm nic neví.Ptal se dalších lidí na něj a taky nic neví.bohužel
Mafi.sk
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Celkem záznamů: 72 (Zobrazeno 31-45)
Načíst další...
[
Zobrazit vše
]
1
2
3
4
5
Online pokec
[
větší okno
menší okno
]
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
Všem
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email:
pošli email
Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email:
pošli email
Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email:
pošli email
Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu
Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.
Google search
Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...
Zadejte své vyhledávací termíny
Odeslat vyhledávací formuláře
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit:
Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama
Kalendář akcí
<<
Říjen 2024
>>
Po
Út
St
Čt
Pá
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:
915
Právě přihlášeno:
0
Dnes návštěv:
125670
Celkem návštěv:
199255602
Článků:
1011
Fotografií:
34780
Komentářů:
17361
Uživatelů:
4426
Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet
Klikni na uživatele, abys mu poslal zprávu