14.05.2011 (So) SMOG85 VŠE K PRODEJI VČ. KAROSERIE, BRATR KONČÍ!!!
|
10.11.2010 (St) SMOG85 Další fotky nových dílů a dílů na složení podvozku. Vše kompletně vyztuženo, provařeno, zesíleno a na příčce přidány držáky zadního stabíku.
|
08.11.2010 (Po) SMOG85
|
01.10.2010 (Pá) SMOG85
|
25.08.2010 (St) SMOG85
|
13.07.2010 (Út) SMOG85
|
29.06.2010 (Út) SMOG85 Příčka převodovky putovala k novému majiteli, na řadu přijde nová vyztužená, včetně držáků pro zadní stabilizátor.
|
11.06.2010 (Pá) SMOG85
|
07.06.2010 (Po) SMOG85
|
04.06.2010 (Pá) SMOG85 Tak jsem konečně nafotil všechny nové díly na stavbu plus některé provedené práce. Nové tvrdé silentbloky pro celou přední nápravu vč. uložení všech tlumičů, zadní tvrdé silentbloky ramen a motoru. Nové poloosy kompletně pokryty zinkem a nová plechařina - celá podlaha,zadní lemy,nosníky uložení zadních ramen. Rozpěrná tyč Speedpro pro přední nápravu půjde napevno navařit mezi uložení tlumičů, zadní se zatím řeší. Nová a vyztužená ramena s příčkou převodovky čekají na navaření držáků zadního stabilizátoru před komaxitem. Jedna z kompletních náhradních zadních náprav ze Škody 130 měla být dárce dílů.
|
28.05.2010 (Pá) SMOG85 Tady mám vyfocené opískované a do červeného komaxitu odstínu RAL 3020 obalené některé díly přední nápravy a kryty k motoru. Nápravnice po obvodu zavařená a vyzttužená v místě uchycení hřebene řízení, ramena vyztužená výztuhami dle L/A plus doplnění, silnější stabilizátory přední 21mm a zadní 17mm.
|
12.05.2010 (St) SMOG85
|
24.04.2010 (So) SMOG85
|
16.04.2010 (Pá) SMOG85
|
10.04.2010 (So) SMOG85
|
02.04.2010 (Pá) SMOG85
|
27.03.2010 (So) SMOG85
|
21.03.2010 (Ne) SMOG85
|
06.03.2010 (So) SMOG85
|
20.02.2010 (So) SMOG85
|
07.02.2010 (Ne) SMOG85
|
06.02.2010 (So) SMOG85
|
30.01.2010 (So) SMOG85
|
29.01.2010 (Pá) SMOG85
|
21.01.2010 (Čt) SMOG85 Pokračování v přípravě na výměnu starých plechů za nové.
|
09.05.2009 (So) SMOG85
|
08.05.2009 (Pá) SMOG85
|
07.02.2009 (So) SMOG85 Tak jsme šáde definitivně nastěhovali do garáže a započala jedna dlouhá etapa jejího života, kterou zahájili následující šílenci:samozřejmě v 1. řadě můj bratr, pak jeho kámoš Danny a moje maličkost, postupem času se tato skupina značně rozrostla. Všem zúčastněným bychom tímto chtěli mnohokrát poděkovat za podporu ať už naturální, morální, teoretickou či praktickou. Jak již fotky naznačují začalo se demontáží korozí značně poznamenaných dílů jako byly přední blatníky, přední čelo a nárazník, tedy kompletní předek. Všiml jsem si,že na těchto fotkách je i vidět oprava a lakování kufru spolu s novou brzdovou sestavou i když po nějaké době provozu. Po demontáži blatníků došlo na zpětnou montáž předních dveří, aby nedošlo k znečištění zatím nedemontovaného interiéru.Věřte, že montáž dveří zpět dala dost zabrat některým našim partiím. :-D Pak následovala demontáž výfuku a příprava na demontáž motoru.
|
14.06.2008 (So) SMOG85
|
31.05.2008 (So) SMOG85
|
10.05.2008 (So) SMOG85
|
09.05.2008 (Pá) SMOG85
|
08.05.2008 (Čt) SMOG85
|
18.03.2008 (Út) SMOG85
|
18.03.2008 (Út) SMOG85
|
15.02.2008 (Pá) SMOG85
|
13.07.2006 (Čt) SMOG85 Další fotky jsou pro změnu poslední pořízené po přechodu k novému vozu přítelkyně Ford Focus.
|
28.03.2006 (Út) SMOG85
|