ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Návod a šeková knížka na Š 136 GL

Návod a šeková knížka na Š 136 GL

WebShop Tip
Těsnění víka páky Weber 40/45 DCOE
Těsnění víka páky Weber 40/45 DCOE
Daves

16 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

Stavba 130RS A5 (typ 738)

 <<



 

Stavba 130RS A5 (typ 738)

 
Celkem záznamů: 30 (Zobrazeno 1-15)

25.11.2006 (So)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

Tak tedy ještě něco málo fotek. Moc víc jich teď neudělam, v dílně není kolem auta moc prostoru takže si není kam stoupnout s foťákem, už takhle jsem tam prováděl dost akrobatické kousky

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


!Škoda 1000 MB Mk. II


Tady ještě aktualizace dnešní práce - instalace nového výrobního štítku, nárazníku (mezi ním a výfukem není moc místa, snad to bude v pohodě) a lišty zadní kapoty

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II

24.11.2006 (Pá)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

Nedočkaví? :o)

Takže opět něco málo povídání a obrázků. Motor už je v autě nadobro, už i bežel, jen tak lehce na volnoběh, zatím se zdá vše ok. Chladič už má elektrický větrák, ale když sepne, ohromným způsobem poklesnou otáčky motoru jakej to má odběr. Takže snad to nahrazení řemenového pohonu elektrickým nebude kontraproduktivní. Větrák sice fouká opravdu hodně, ale ten odpor alternátoru... No uvidíme.

Brzdy a spojka už fungujou, takže auto už je teoreticky pojízdné. No, a zezadu už to vypadá jako opravdové auto. Mřížce v zadním čele jsem přihul lamely víc vodorovně aby nekladly takový odpor vycházejícímu vzduchu.

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


Tady je vidět jak jsme myslím vcelku originálním způsobem vyřešili vývod z chladiče. Zároveň si můžete trochu prohlídnout šachtu k chladiči která je vytvořena aby se nám vzduch z náporu nerozprsknul v tom meziprostoru a šel hezky skrz chladič

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


A takhle vypadají sedačky MTX kterým musíme teď přečalounit prostřední část, koženka po stranách je ještě ok

!Škoda 1000 MB Mk. II



10.10.2006 (Út)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

Tak...

Litr, ještě nedokončen, a už má sestru (nebo bratra? - to je fuk :o). Prostě, takhle budeme vypadat až na jaře 2007 přijedem do Běšin (snad)
Přes nejmenovaný sousední web o eRkách jsem se prokliklal na TUHLE stránku. Na jednu stranu mi mrzí že už takový auto jezdí, na druhou stranu mam teď dost podkladů na výrobu samolebek pro bojové zbarvení

04.06.2006 (Ne)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

Zkušebně jsme do auta dali motor. Vypadá to že kolem chladiče to vyjde bez problémů, upravíme jen saharu. Díky vyříznuté přepážce necháme asi favořití termostat, teď se tam vejde aniž by tam čemukoliv vadil

28.05.2006 (Ne)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

Tak už nám to jezdí. Zatím sice jen naruční pohon, ale hlavně že už jsme na vlastních...

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II

16.05.2006 (Út)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

Tak zase něco málo aktualizace - auto má nápravy a pár drobností okolo (jako třeba převodovku), něco v interiéru, zkrátka a dobře, brzy už asi půjdeme na vlastní kolečka...

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


!Škoda 1000 MB Mk. II

26.03.2006 (Ne)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

V autě už je náprava, teď se snažíme vymyslet jak přiděláme lyžinu

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


Chladič

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


Něco málo interiéru

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


Na předposlední fotce je vidět jeden malý problém - tím že je 5q převodovka delší a táhlo kratší, museli jsme ještě dodatečně posunout držák takové té gumovo-plechové ucpávky tunelu

05.03.2006 (Ne)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

Na autě přibylo několik věcí - přední světla, zavírání nádrže, hlavní brzdový válec, brzdové a jiné trubky vedené vnitřkem, topení, a pár drobností v interiéru. Zároveň jsme ze stodoly přinesli připravenou nápravu a někdy brzo ji tam šoupneme

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


16.01.2006 (Po)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

V dílně je zima, tak jsem se přestěhoval do sklepa a tam se bavím pucováním chromů. Jde to ale docela dobře, většina z nich byly úplně nové, ještě origo zabalené. Zevnitř pěkně natřit rezistinem aby pár let vydržely. Fotky jsou pořízeny ještě než jsem se do nich pustil

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II

!Škoda 1000 MB Mk. II

02.01.2006 (Po)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

Tak dneska jsme si přivezli kastli z laku. Odstín červená corrida (je třeba na nových RS od Škody). Strop a část sloupků nasříkány bílým body, protože čalounění se u závoďáku neřeší :o)

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II

!Škoda 1000 MB Mk. II

28.12.2005 (St)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

22.12. jsme auto odvezli do lakovny kde se s tátou mezi pohádkama na N@vě bavíme tím že chodíme kitovat a brousit, brousit a kitovat - to aby to bylo dřív a levněji. Dneska už se auto halilo do stříkacího kitu

Před odjezdem...

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II

25.02.2005 (Pá)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


Kapsa napasovaná do zadního blatníku (nevěřili byste jak špatně se shání - nevíte o něčem?)

!Škoda 1000 MB Mk. II


Tady jsou vidět zesílená kotvící místa na rám

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


Nově vyrobené kozlíky pro sedačky - ty staré byly děsně ošklivě naohýbané a svařené, navíc byly i dost vysoký

!Škoda 1000 MB Mk. II

10.01.2004 (So)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


úprava tunelu pro 5q

!Škoda 1000 MB Mk. II


Auto chceme chladit bez použití větráku, s původním chladičem. Jo, všichni tvrdí že to nejde, ale už to někdo zkoušel takhle?

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


A co že to tu vlastně vymýšlíme? Ten šikmý plech dole před chladičem jsme probourali a udělali sání k nohavici, formou tunelu je to až těšně k chladiči (pro spodní část), horní polovina bude mít vymodelovaný tunel od kapsy z blatníku až těsně k chladiči z takovýho toho plastu na rallye zástěrky. Tímto řešením dosáhneme přívodu více vzduchu, ale HLAVNĚ se v těch "tunelech" ten nápor vzduchu nerozbije, jako při klasické koncepci (vzduch vlítne do kapsy jako splašenej, tam si o tu příčku rozbije hlavu a pak se nechá nasát větrákem). Co vy na to? Byl bych rád za diskuzi. Každopádně pokud to fungovat nebude, tak normálně dáme rameno s větrákem a je to.

16.08.2003 (So)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

Auto jsme získali za odvoz - původní plán byl že si z něj uřízneme střechu, oberem pár drobností a zbytek zahodíme. Během rozebírání jsme přišli na to že skelet je v hodně slušném stavu (nakonec jsme jenom vyměnili prahy a zavařili pár dírek), a že by to prostě byla škoda. Padlo tedy rozhodnutí postavit si rádoby tovární rallyovou tisícovku.

Auto bude červený se dvěma bílými pruhy, světelná rampa, loukotě. Až potud to bude stejný, ale dovnitř přijde ochranný rám (jenom oblouk se vzpěrama ve dveřích), sedáky MTX, pásy Britax (to bylo spíš až v RSach, ale sem se to taky docela hodí), motor nejspíš favorit a 5qalt.


Bačkůrky už jsou připravený. Společně se sedačkama a pásama se nám doma válí už řádku let, stříkli jsme je sprejem a nechali utočit na soustruhu

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II

15.08.2003 (Pá)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

***VELKÝ DÍK PATŘÍ PETŘÍKOVI, KTERÝ MI ZASLAL PŮVODNÍ VERZI ČLÁNKU O KTEROU JSEM PŘIŠEL KDYŽ JSEM HO PŘEDĚLÁVAL NA DENÍK, TAKŽE JSEM NÁSLEDNĚ MOHL DOPLNIT PRVNÍ DVA ROKY STAVBY***

Nejlevnější povinné ručení
Celkem záznamů: 30 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 23 (Zobrazeno 1-15)
 30.11.2017 23:39:50 


Vypadá to mrtvě ta stavba takze jen info pro ostatní už pár let jedna replika i pár origo dílama jezdí


Unregistered
 29.01.2015 15:03:32 


Jak jste daleko s tou stavbou auta????


Unregistered
 Kola07.09.2007 14:10:35 


Hmmmmm .... mnnnnooooo .... NIC MOC




1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 Re:07.09.2007 13:04:40 


No!! Víš jak úvahy zůstavají ,ale ten čas se hodně blbě hledá .Ale on není kam spěchat .Hlavně mě teď zaměstnává příprava 120S ,kterou jsem výhodně zakoupil od kamaráda No akdyž se podívám je necelej měsíc do srazu a já nemam ještě ani hotovej motor.Sem tam se zeptám jestli někdo neví o nějaké 720,kterou bych tam mrád měl ,ale zatím se nic nenašlo .



224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:07.09.2007 11:38:02 


Jak se za 1/2 roku vyvinuly úvahy o stavbě vozu?


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
 Re:18.01.2007 08:08:25 


No tak to jsem ani já netušíl .Jo jezdilo to na BBS ,ale ty někomu zůstali za nehtem


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 17.01.2007 17:14:56 


Samozřejmě se odlévaly v Plotišti u Hradce Králové. Majitel formy byl ale Štrauch.


Unregistered
 Re:Kola17.01.2007 16:18:03 


Podle mých informací se odlévaly i v Hradci Králové.


142504+2829 (1569596)Daves (Administrátor)
      
 Kola17.01.2007 16:04:16 


Ty kola jsou vyrobena v Jičíne u Štraucha, než se zabil. Bylo jich vyrobeno poměrně hodně a občas se objevují u např hobby jezdců do vrchu. Na originále byly použity BBS a Štrauchova kola se na něm objevily v 80 letech po jistých přesunech v muzeu.


Unregistered
 Re:08.01.2007 07:05:42 


To jerrom: No to úplně do detailu né .Ale dovolí mi sejmout si základní tvary pomocí klempířských šablon.Pomocí řezů z nich vytvořených to už pak přenesu na druhé auto.


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:06.01.2007 17:06:57 


Jestli to dobře chápu, tak Tě normálně nechají si udělat u nich ty otisky? To se nebrání stavbě repliky?


746+78 (412)jerrom (Registrovaný)
   553829328 
 Re:05.01.2007 14:37:54 


Mnnnooo ... ať už stavba bude pokračovat jakkoli, tak já osobně považuji za ohromný úspěch už jen sehnání těch kol. Kromě jednoho středu, který mám v garáži já a je ještě ke všemu už rozvrtaný na normální štefty, a těch, co jsou na autě v depozitu, jsem je nikdy nikde neviděl. ... takže začínat zde od kol není vůbec od věci Jinak samozřejmě Radku držím palce a kdyby cokoli kdykoli ... no však Ty víš


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 Re:05.01.2007 14:16:25 


No samozřejmě ,že fabrika ty origo kopyta nemá .Ty jsou už dávno v pánu



224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:05.01.2007 14:15:18 


Kopyta si vytvoří přímo na autě .Tak jak se to běžně dělá.Vytvoříš pomocí modelářské hlíny tvary přímo na autě .Pak se tvar přelaminuje a vznikne otisk a je kopyto .Takhle je to samozřejmě jednoduché a samotná realizace je trochu jinde ,ale jinak se to v běžných podmínkách dělat nedá .


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:05.01.2007 13:55:25 


A jak to vypadá právě s těmi povrchovými díly? Kde vezmeš kopyta?



9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
Celkem záznamů: 23 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:550
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:57004
Celkem návštěv:178383437

Článků:1010
Fotografií:34684
Komentářů:17290
Uživatelů:4399


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet