| 25.07.11 v 11:40 Unregistered napsal:
Ahoj, tak jsem tam dal vzdušník 190, a trysku paliva mám 125. Motor šlape celkem pěkně, i volnoběžné otáčky už držejí i při nižších otáčkách. Jen při sešlápnutí motor ještě vynachává a v nižších ot zacuká, ale při vyšších otáčkách šlape pěkně. Akcelerační pumpa myslím dává dost. Tak zkusím ještě 130 trysku palivovou. Kouknu ještě na barvu svíček, jestli není moc bohatosti, že to cuká (nebo naopak). Nemůže v tom hrát i roli otryskování druhého stupně? Mám tam zatím seriové trysky. Ty velké vzdušníky byly dobrý v tom, že motor při prošlápnutí necukal, ale zase při vyšších otáčkách nebyl tak živej. A s tím předstihem, vždyť když motor pracuje ve vyšších otáčkách potřebuje zapalovat dříve, aby se šlo trochu napřed (je tam pak zpoždění a zápaly by šly za horní úvratí)-ale všichni to odpojují, tak tomu moc nerozumím. Já se znova zaregistruju, už jsem tu byl asi před 5 roky, a zapoměl jsem heslo. Měl jsem tu vystavenou i mojí škodověmku. Michal |