ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Toušíkovo Barunka (Esmeralda)

Toušíkovo Barunka (Esmeralda)

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Vhodné otryskování karburátoru 136

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Ahoj všem. Mám motor škoda favorit 136 osazen karburátorem škoda 136 Rapid. Motor má ostrou vačku 280/280, odlehčený setrvák a pro každý výfukový kanál vlastní svod do příčného absorpčního výfuku. Snížená hlava, zvětšované kanály. Karburátor je standardně osazen z výroby HL tryska 1.ST 115/ 2.ST 135, tryska vzdušníku 1.ST 210 / 2.ST 160. Jaký je nejvodnější stav trysek na takto upravený motor? Se základními tryskami motor při sešlápnutí akcelerátoru cuká. Co způsobí větší trysky vzdušníků? Díky za podněty Michal
Celkem záznamů: 27 (Zobrazeno 21-40)


18.07.11 v 10:05 5546+1111 (3328)Vena136 napsal:

To cukání ti bude podle mě dělat chudá směs první komory,jestli to přestane když sešlápneš plyn a neudělá to do maximálních otáček,tak je to chudý na 1-stupni.Nebo to může dělat benzín,zkus natankovat někde jinde,co třeba akcelerační pumpička?

Mě to dělalo to samý,ale nemám konfiguraci motoru jako ty a stačilo zvětšit malinko trysku a tankovat jinde a nemůžu si ztěžovat.Na 1-komoru bych dal 120/190(200) a druhou třeba 140/160(140).Záleží co po tom chceš,můžeš si nastavit větší Nm v nižších otáčkách,nebo aby motor líp točil,.....

[ Reagovat ]


17.07.11 ve 21:32 0Unregistered napsal:

Já bych dal na 1 stupeň 112- 115 / 180-185 a na 2 stupeň 140-145/ 160 a pak poslouchej motor a hledej bohatostí kdy půjde nejlépe. Předstih 8- 10 stupnů a mělo by to fungovat.
Martin

[ Reagovat ]


12.07.11 ve 12:42 2677+201 (2878)Skodovacek napsal:

Asi tak nějak jak řek vhml , pak k tomu musíš doladit předstih a svíčkamusí mít černej kroužek o kterej se ušpiníš a zbytek cihlovej tak to ladim já nebo tam ještě mužeš dát DDSR to je potom uplně něco jinýho...

[ Reagovat ]


11.07.11 ve 20:45 10979+2774 (13753)vhml napsal:

Chceš nejsnažší radu? Zahoď SEDR a dej Polmo ze F125P

Jinak bych ubral na vzdusniku. treba 190/125. Trysku bych asi vetsi nedaval. Na druhou klapku 145tku trysku, da se vyndat ze sytice nekterych typů. A vzdusnik tak 140-160. Na virtu je toho popsano mnoho

[ Reagovat ]


11.07.11 v 11:21 0Unregistered napsal:

Ahoj, moc děkuji za odpověď. Já abych pravdu řekl tak jsem měl na 1ST 135/240 a motor šlapal docela dobře, ale kolísaly otáčky. Ted jsem tam dal 125/210 atrochu to cuká, bojím se, když přidám na bohatosti zvětšením trasky, že budou černat svíčky.
Myslel jsem, že změnšovat vzdušníky není vhodné, jelikož si motor s ostrou vačicí bere více všeho. Nebude pak směs moc bohatá. Michal

[ Reagovat ]


11.07.11 v 00:17 2677+201 (2878)Skodovacek napsal:

Musíš dát ty vzdušníky menší , tim to obohatíš nebo musíš dát větší benzínový trysky ta co jsou v plovákový komoře, ja tam mam třeba 1ST 140/200 a 2ST 145/190 a docela dobrý....

[ Reagovat ]


10.07.11 ve 23:06 0Unregistered napsal:

Ahoj všem. Mám motor škoda favorit 136 osazen karburátorem škoda 136 Rapid. Motor má ostrou vačku 280/280, odlehčený setrvák a pro každý výfukový kanál vlastní svod do příčného absorpčního výfuku. Snížená hlava, zvětšované kanály.
Karburátor je standardně osazen z výroby HL tryska 1.ST 115/ 2.ST 135, tryska vzdušníku 1.ST 210 / 2.ST 160. Jaký je nejvodnější stav trysek na takto upravený motor?
Se základními tryskami motor při sešlápnutí akcelerátoru cuká. Co způsobí větší trysky vzdušníků?
Díky za podněty Michal

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 27 (Zobrazeno 21-40)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:630
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:57899
Celkem návštěv:178772566

Článků:1010
Fotografií:34684
Komentářů:17290
Uživatelů:4399


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server