Author: | | Created: 03.01.2006 - Updated: 10.02.2006 |
110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
![]()
![]() ![]()
Tak kde začít:) Nejspíš HISTORIÍ: - Škoda 110LS - r.v. 1974 - verze na vývoz do Anglie - světlemodrá barva Původní majitelem byl tatovo strýček, jednoho (ne)krásnýho dne do něj někdo naboural zezadu tak, že se zkroutila celá kastle a musela jít na výměnu, barva opět světlemodrá, dnes je majitelem jeho syn a auticko zdobi další karoserie, tentokrát zelená.
![]() Po celoprázdninovy brigádě v roce 2003 bylo auticko jako novy a tak se snim zase mohlo jezdit dal bez obav, že se rozpadne.
A dál? Co třeba ZÁVODNÍ HISTORIE? V roce 2000 se posádka Václav Horn st. - Stanislav Jelínek zúčasnila domácí Historic Vltava Rallye, kde k údivu všech skončila na 2. místě ve velmi vyrovnaná kategorii Pravidelnosti.
![]() V nastolených výkonech pokračovala dál a vrcholem bylo vítězeství na Horácké Historic Rallye v Třebíčí, což byl základní kámen k zisku titulu vicemistrů republiky, který se podařilo získat i přesto, že naskočili už do rozjeté sezony! V roce 2001 byly výkony ještě lepší a tak vyhrály všude kde startovali = MISTŘI ! bohužel nebyli oficiálně vyhlášeni pro malý počet startujících posádek, ale i mezi těmi 9 posádky se odehrávali tuhé souboje a tenkrát si to určitě zasloužili.
![]() V roce 2002 už byla Pravidelnost vyhlášena pouze jako Česká Trofej, ale souboje byly o to napínavější, rozhodovalo se až na posledním závodě kde stahovali náskok týmové posádky Trabantu 601 ing. Břetislav Šindelář - Radek Kust z předchozí soutěže, ale i přes vítězství v obou dnech to na celkové vítezství nestačilo a mohlo se slavit ,,jen" druhé místo, hlavní ale je, že úspěchem Břeti Šindeláře zůstalo vítězství v týmu. V letech 2003 a 2004 se už Pravidelnost nejela a tak nastala odmlka.
![]() Pozitivní zpráva přišla na začátku roku 2005, kdy bylo ohlášeno vypsání Pravidelnosti na ,,Vltavě".
![]() Začala opět generálka auta, nový motor, nová plechařina a hlavně všechno pořádně nastříkat a polepit ať to ňák vypadá.
![]() Tentokrát sme se soutěže zúčastnili v rodinném složení Václav Horn st. - Václav Horn ml. (Standa Jelínek dělal navigátora Zdeňku Krouparovi v Lancii Fulvia a i přes pár technických problémů dojeli druzí ve skupině!) I přes hektické přípravy jsme dokončili auto včas a mohli sme vyjet závodit téměř za humny.
![]() Pro nás jako posádku probíhal celý závod poklidně, ovšem pro tým to bylo horší, na cíli poslední RZ se doposud vedoucí dámské posádce Slávina Jelínková - Marta Ševčíková přetrhl klínový řemen a nestihli tak cílovou ČK o 8 minut, skončili jsme tak na druhém místě za Břeťou Šindelářem, ale byly by jsme o hodně štastnější kdyby holky vyhrály a my byly klidně až třetí.
![]() Teď, na začátku roku 2006 se všichni modlíme aby byly opět vyhlášeny závody Pravedelnosti a mohli jsme si krásně zajezdit ve starých, ale o to krásnějších vozech.
 slideshow z fotek (1.3Mb)
 pár záběrů od Vládi (1.6Mb)
|