- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
516 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Deník Můrčina Sluníčka

Deník Můrčina Sluníčka

WebShop Tip
Pružina membrány Dellorto DHLA
Pružina membrány Dellorto DHLA
Daves

88 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Články

>

Speciály s karoserií Škoda

>

Škoda kupé B6

 <<



Autor:
56615+8020 (349029)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 05.03.2005 - Změněno: 12.03.2005

Škoda kupé B6



!Škoda kupé B6


Garanty stavby tohoto vozu byly autoopravny OPS Kolín a AMK Svazarmu Kolin. Na vlastní stavbě se podíleli mechanici opraven Král, Křápka, Ptáčník, Jakoubek a v ejvětšf míře jezdec Jiří Švec, ktery' koupil od Miloše Vágn~a formy karosérie jeho vozu Škoda 130 B 6, původně vo u ÚVMV 1100 GT kupé. Tyto formy kolínská skupina nadšených motoristů dále tvarově i rozměrově upravila, aby vůz odpovfdal novým předpisům FIA. Pro kategorii B 6 to byl především rozměrovy' limit 800 mm mezi nejnižším a nejvyšším bodem odpérované struktury vozu. Po třech měsících práce vyjel v roce 1977 z dílny vůz se samonosnou karosérií smíšené konstrukce (ocel - laminát), jejíž základ tvořil upravený plechový skelet karosérie Š 130 RS. Motor Škoda 130 RS byl uložen p~ed zadní nápravou tak, že Liibro klouby u převodovky byly v °uěi kloubům u nábojů kol předsunuty vpřed ; 0 70 mm. Z vozu Š 130 RS pocházely obě nápravy, ale převodka řízení z Fiatu 127. Náporový chladiě vody byl zpočátku v přední části vozu a chladič oleje před levým zadním kolem. Na dělených elektronových kolech Škoda se používaly "suché" pneum;atiky Dunlop 235/45 - 13 nebo "mokré" pneumatiky Barum 215/50 - 13. Pohotovostní hmotnost činila 550 kg. Jiří Švec s tfmto vozem poprvé startoval při závodě do vrchu v Žacléři a hned zvftězil. Později s .ním jezdil také okruhy. V následujících letech vůz několikrát tvarově upravil, především po velké havárii na okruhu v Havířově v roce 1980, kde při rychlosti 220 km/h došlo k defektu pneumatiky. V polovině osmdesátých let do voau zabudoval motor Alfa Romeo a zadní část karosérie dostala přítlačnou plochu
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole

Žádný komentář
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2019
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu
Tadeáška - Tereza Vosyková,
tel: 603284789, email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
GPS lokátor

GPS tracker pro vaše auto, kolo či vašeho mazlíčka.

Povinné ručení online

Nejlevnější nabídky povinného ručení na Top-pojištění.cz.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Říjen 2019 >>
PoÚtStČtSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:81
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:16333
Celkem návštěv:78871248

Článků:981
Fotografií:33404
Komentářů:16687
Uživatelů:4001