- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
522 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Škoda 130 LR/H

Škoda 130 LR/H

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

Škoda Salamander II

 <<



 

Škoda Salamander II

 

01.01.2013 (Út)  

invisible  Profil uživatele  360287089 732346821 Moje stránka invisible.skodateam.cz 

tak pánové nedalo mi to a jestli můžu vás trochu do tohoto projektu zasvětit rád bych vám řekl pár slov... Tak do té to úpravy jsem se pustil proto že je to můj dávný sen a naskytla se mi možnost koupit od kamaráda tady toho rapida. Jelikož už na to neměl čas a asi ani chuť pokračovat v úpravách tak rapid stál asi rok zavřený v garáži. Tak jsem se jej ujal za velmi kamarádský peníz a nechtěl jse aby z něj byli hrnce do kuchyně. Někdo si řekne že sem v tom měl pokračovat a nedělat z něj tohle. Jelikož už mám jednoho rapida byl i tady zelený se žlutýma mlhovkam na ATSech tak jsem nechtěl doma živit další stylovku a pustil jsem se do tohoto projektu.Jinak jaký je plán? chci tam dát 1.8 Gti G60 z corrada, ale s turbem z Audi TT proč tento motor? Jelikož se mi dostal pod ruku za odvoz (vadné Turbo) motor OK. Ano jak se už vás pár ptalo motor příjde před zadní nápravu to znamená otočit o proti seriovce o 180 stupňů.
Převodovka bude použitá z Passatu podélná jak v Rapidu. Proč nebudu používat škodováckou 2 důvody. 1) Nesnese výkon cca 130Kw 2) řazení už jsme to zkoušeli ve 130 rs (taky otočený motor) trvalo to 5 let trápení zkoušení a výsledek nikde ( bylo zkoušeno i formulové řazení). U Passatu je to přes lanovody tak že bude o starost míň. Proč to dělám z plechu? Dobře se s ním pracuje ( zkoušel jsem i PU pěnu a výsledek moc finančně náročné) a plech je pouze použitý do budoucna jako KOPYTO pro LAMINÁT možná CARBON to se uvidí až co mi na to řekne klučina co to bude dělat. Auto je vybaveno čtyřpístkovými brzdami ¨z Rapidu jak přední tak zadní náprava a bude se dělat i rám asi v lednu nebo únoru. Kola budou budou taky široké jak blatníky o to se nebojte. Kdyby jste se chtěli ještě na něco zeptat kontaktujte mně...

21.12.2012 (Pá)  

invisible  Profil uživatele  360287089 732346821 Moje stránka invisible.skodateam.cz 

Škoda Rapid r.v asi 1988 budoucí závodní vůz

Počáteční přestavba na 1,3 Turbo

Turbo Peugeot 406 1,9 TD + EGR ventil (jako odfuk turba)
Intercooler Renault Master 2.2 Tdci + tlakové hadice Fiat, Ren. a Peug.
Vačka 285* z 1500ccm
Rozdělovač Bosch
Písty škoda favorit 135L snížené po vybrání pístu kvůli kompresi + nové pístní kroužky.

Nové šálky original škoda.

Nové rozvody
Komplet přetěsněný motor, upravená vana z favoritu napojený odtok z turba do vany
Výfuk průměr 60mm + Opel Vectra středový tlumič

nedalo mi to a jestli můžu vás trochu do tohoto projektu zasvětit rád bych vám řekl pár slov... Tak do té to úpravy jsem se pustil proto že je to můj dávný sen a naskytla se mi možnost koupit od kamaráda tady toho rapida. Jelikož už na to neměl čas a asi ani chuť pokračovat v úpravách tak rapid stál asi rok zavřený v garáži. Tak jsem se jej ujal za velmi kamarádský peníz a nechtěl jse aby z něj byli hrnce do kuchyně. Někdo si řekne že sem v tom měl pokračovat a nedělat z něj tohle. Jelikož už mám jednoho rapida byl i tady zelený se žlutýma mlhovkam na ATSech tak jsem nechtěl doma živit další stylovku a pustil jsem se do tohoto projektu.Jinak jaký je plán? chci tam dát 1.8 Gti G60 z corrada, ale s turbem z Audi TT proč tento motor? Jelikož se mi dostal pod ruku za odvoz (vadné Turbo) motor OK. Ano jak se už vás pár ptalo motor příjde před zadní nápravu to znamená otočit o proti seriovce o 180 stupňů.
Převodovka bude použitá z Passatu podélná jak v Rapidu. Proč nebudu používat škodováckou 2 důvody. 1) Nesnese výkon cca 130Kw 2) řazení už jsme to zkoušeli ve 130 rs (taky otočený motor) trvalo to 5 let trápení zkoušení a výsledek nikde ( bylo zkoušeno i formulové řazení). U Passatu je to přes lanovody tak že bude o starost míň. Proč to dělám z plechu? Dobře se s ním pracuje ( zkoušel jsem i PU pěnu a výsledek moc finančně náročné) a plech je pouze použitý do budoucna jako KOPYTO pro LAMINÁT možná CARBON to se uvidí až co mi na to řekne klučina co to bude dělat. Auto je vybaveno čtyřpístkovými brzdami ¨z Rapidu jak přední tak zadní náprava a bude se dělat i rám asi v lednu nebo únoru. Kola budou budou taky široké jak blatníky o to se nebojte. Kdyby jste se chtěli ještě na něco zeptat kontaktujte mně...

!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II

!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II

!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II

!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II

| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole

Žádný komentář
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2020
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu
Tadeáška - Tereza Vosyková,
tel: 603284789, email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceny pro vozy Škoda na webu.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Červenec 2020 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:68
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:16648
Celkem návštěv:84104034

Článků:987
Fotografií:33551
Komentářů:16799
Uživatelů:4091


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet