- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
516 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pomněnka

Pomněnka

WebShop Tip
Těsnění víka páky Weber 40/45 DCOE
Těsnění víka páky Weber 40/45 DCOE
Daves

33 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Články

>

Závodní vozy

>

Škoda Favorit 1600 skupina H

 <<



Autor:
56615+8020 (349029)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 05.03.2005 - Změněno: 12.03.2005

Škoda Favorit 1600 skupina H



!Škoda Favorit 1600 skupina H


Rok výroby: 1991
Obsah motoru: 1596
Vrtání: 78 mm
Zdvih: 83.5 mm
Kompresní poměr: 11.8:1
Výkon: 123 kW/650 otáček za minutu
Kroutící moment: 176Nm/5500 otáček za minutu
Hmotnost vozu: 720 kg
Akcelerace 0-100: 6 s
Maximální rychlost: 240 km/h
Převody:

Speciální sportovní automobil pro skupinu H. Motor vpředu, pohon předních kol. Rok výroby 1991. Čtyřdobý řadový kapalinou chlazený zážehový čtyřválec s rozvodem OHC. Pětkrát uložený klikový hřídel. Původně osazen dvěmi dvojitými karburátory Weber 45, později vstřikování. Vrtání a zdvih 78,0x83,5 mm, zdvihový objem 1596 cm3, kompresní poměr 11,8:1. Největší výkon 123 kW/6500 mi~ ~, největší točivý moment 176 N.m/5500 otáček za min. Šestistupňová převodovka s možností výměny převodů, včetně stálého převodu v rozvodovce, podle potřeby a charakteru trati. Podvozek obdobný jako u automobilu Skoda Favorit 136 I pro skupinu A. Kotoučové brzdy vpředu i vzadu. Vpředu s dutými kotouči. Karoserii tvoří ocelový zpevněný skelet s díly z hliníkových nebo plastových materiálů. Přední kapota s mohutným aerodynamicky tvarovaným otvorem pro odvod vzduchu z motorového prostoru. Spodní část vozu je zakryta rovnými hliníkovými panely, tvořícími na zádi difuzor s kanálem pro výfukové potrubí. V původní variantě byl vůz vybaven mohutným zadním spoilerem s maximálně sníženou spodní hranou. V roce 1993 byly jízdní vlastnosti optimalizovány natolik, že bylo možno spoíler odstranit. Došlo tak k dalšímu zrychlení .automobilu. Podle předpisů je pilot chráněn vevařeným ochranným klecovým rámem z chrommolybdenových trubek, exponovaná místa jsou zpevněná přídavnými sváry. Pohotovostní hmotnost 720 kg. Litá kola, pneumatiky Good Year. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 6 s. Největší rychlost (podle použitých převodů) 240 km/h.
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole

Žádný komentář
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2019
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu
Tadeáška - Tereza Vosyková,
tel: 603284789, email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
GPS lokátor

GPS tracker pro vaše auto, kolo či vašeho mazlíčka.

Povinné ručení online

Nejlevnější nabídky povinného ručení na Top-pojištění.cz.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Říjen 2019 >>
PoÚtStČtSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:116
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:16526
Celkem návštěv:78871441

Článků:981
Fotografií:33404
Komentářů:16687
Uživatelů:4001