- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
522 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Svatováclavská jízda 2008

Svatováclavská jízda 2008

WebShop Tip
Šroub pro víka karburátoru Weber DCOE
Šroub pro víka karburátoru Weber DCOE
Daves

14 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Články

>

Závodní vozy

>

Škoda Favorit 136L skupina N

 <<



Autor:
55259+7987 (341528)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 05.03.2005 - Změněno: 12.03.2005

Škoda Favorit 136L skupina N



!Škoda Favorit 136L skupina N


Rok výroby:
Obsah motoru: 1289
Vrtání: 75.5 mm
Zdvih: 72 mm
Kompresní poměr: 9.7:1
Výkon: 50 kW/5000 otáček za minutu
Kroutící moment: 108Nm/3500 otáček za minutu
Hmotnost vozu:
Akcelerace 0-100: 15 s
Maximální rychlost: 140 km/h
Převody:

Osobní automobil s motorem vpře- du, pohon předních kol. Čtyřdobý řadový kapalinou chlazený zážehový čtyřválec s rozvodem OHV umístěný napříč před přední nápravou. Blok motoru i hlava válců z hliníkové slitiny. Trikrát uložený klikový hřídel se čtyřmi protizávažími. Dvojitý postupný spádový karburátor Pierburg 2 E 3. Bezdotykové zapalování Pal. Tlakové oběžné mazání s plnoprůtokovým čističem. Uzavřená chladicí soustava s vyrovnávací nádržkou, chladič s elektrickým větrákem. Vrtání a zdvih 75,5x72 mm, zdvihový objem 1289 cm3, kompresní poměr 9.7 : 1. Největší výkon 50 kW/5000 otáček za min., největší točivý moment 108 N.m/3500 otáček za min. Jednokotoučová suchá spojka s mechanickým ovládáním. Pětistupňová převodovka v bloku s rozvodovkou, řadicí páka na podlaze. Hnací hřídele kol se stejnoběžnými klouby. Všechna kola nezávisle zavěšená. Přední na spodních příčných trojúhelníkových ramenech a vzpěrách McPherson. Zadní kliková náprava s vlečenými rameny, spojenými torzně poddajnou příčkou. Pérování vinutými pružinami s uvnitř umístěnými teleskopickými tlumiči Sachs a příčnými zkrutnými stabilizátory. Provozní brzdy kapalinové s posilovačem brzdného tlaku. Přední kotoučové, zadní bubnové. Mechanicky ovládaná parkovací brzda působící na zadní kola. Hřebenové řízení s bezpečnostním hřídelem volantu. Samonosná ocelová karoserie, čtyřdveřový sedan s výklopnou zadní stěnou. Vevařený ochranný klecový rám z chrommolybdenových trubek, exponovaná místa zpevněná přídavnými sváry. Rozvor náprav 2450 mm rozchod kol 1400/1365 mm. Pohotovostní hmotnost 897 kg. Zrychlení z 0 na 100 za 15 s. Největší rychlost 140 km/h.
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole

Žádný komentář
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2019
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu
Tadeáška - Tereza Vosyková,
tel: 603284789, email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
GPS lokátor

GPS tracker pro vaše auto, kolo či vašeho mazlíčka.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Srpen 2019 >>
PoÚtStČtSoNe
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:61
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:11767
Celkem návštěv:77560052

Článků:979
Fotografií:33301
Komentářů:16664
Uživatelů:3984