- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
519 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Tadeáščin heRkule, Hugo a ostatní povozy

Tadeáščin heRkule, Hugo a ostatní povozy

WebShop Tip
Faston samička se zámkem
Faston samička
Daves

1 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Články

>

Prototypy Škoda

>

Škoda 765

 <<



Autor:
32767+7776 (292701)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 06.03.2005 - Změněno: 17.03.2005

Škoda 765



!Škoda 765
!Škoda 765
!Škoda 765


!Škoda 765
!Škoda 765
!Škoda 765


!Škoda 765
!Škoda 765
!Škoda 765


!Škoda 765
!Škoda 765
!Škoda 765


!Škoda 765
!Škoda 765
!Škoda 765


Technické údaje:
Rok výroby: 1977
Motor vpředu: 1.478 ccm
Pohotovostní hmotnost: 930 kg
Užitečná hmotnost: 450 kg
Celková hmotnost: 1.380 kg
Rozměry - délka: 6.310 mm
Rozměry - šířka : 1.640 mm
Rozměry - výška: 1.420 mm

MAX

Poslal jsem fotky do muzea Škodovky zda k tomu něco napíšou. Tady je dopis:

Dobrý den,
údaje z doby vývoje, tedy technická zpráva ze zkušebních dlouhodobých jízd (včetně prametrů a fotografií) je uložena v našem archivu. POkud máte zájem si tyto materiály prostudovat, můžeme se domluvit na osobní návštěvu. Vůz na fotografiích, které jste uvedl, je skutečně typ 765, nazývaný Combi speciál, nebo též prodloužené Combi (myšleno prodloužení oproti typu 764). Bohužel došlo již k mnohým úpravám, a tak se vůz liší od původního provedení.

S pozdravem

Mgr. Lukáš Nachtmann
Archiv historie firmy ŠkodaAuto
ŠkodaAuto Muzeum

Václava Klementa 294
293 60 Mladá Boleslav

0326 8 31133
Lukas.Nachtmann@skoda-auto.cz


| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
 02.02.2009 04:13:04 


v roce 1977 nebyly otackomery? a calouneni neodpovida dobe? pan je zrejme velky odbornik v techto oblastech....
ps: mozna u vas na slovensku nebyly...


Unregistered
 Š 76504.11.2007 14:40:27 


Zcela určitě z toho vznikne vůz, který doplní mezeru v naší historii. Musím pozdvihnout spolupráci se Škoda muzeem v MB, které mi vychází maximálně vstříci.
PK


Unregistered
 Re: Škoda 765 Combi speciál13.10.2007 17:04:39 


Motor a prevodovka + kastle - nešiel by z toho spraviť pojazdný voz?


Unregistered
 Re: Škoda 765 Combi speciál09.07.2007 14:13:38 


... zmíněný vůz již tři roky vlastním a v součastné době probíhá jeho karosářská oprava. Byl tak zdevastovaný, že skoro již nedržel pohromadě. Nyní již má všechny plechy tam, kde je měl mít, projde pískováním a odjede opět do klempírny.
Vůz se snažím poskládat tak, aby mohl být umítněn zpět mezi vozy muzea a representovat um našich otců. Zaujala mě zpráva, že někdo vlastní motor a automatickou převodovku. Velice rád bych se s dotičným sběratelem setkal a vyměnil si zkušenosti.
Děkuji
Kalina
p.s.: kontakt na mě: kalin@tiscali.cz


Unregistered
 08.03.2007 15:17:34 


Mám stejný typ motoru (nový) ale objem motoru pouze 1100 ccm. Samozřejmě OHC a dokonce s vývojovou automatickou převodovkou PRAGA, Motor byl s touto převodovkou zkoušen, tedy měl být a nikdy to nebylo do auta zabudováno.
Pokud vím, bylo zkoušeno mnoho prototypů, karoserie převážně z Vrchlabí a Kvasin. Byla koncepce s motorem vepředu a pohonem zadních kol, ale také motor vepředu a pohon předních kol. Pokud vím, byla to nělaká plánovaná RVHP kooperace s bývalým NDR. Nakonec nám zůstal Trabant a ŠKODA 105.


Unregistered
 18.01.2007 03:27:32 


je to velmi zaujímavý prototyp len nechápem prečo ho nevyrábali bolo by to super auto na tú dobu. Kolko bolo tých prototypov?? vie to niekto


!Škoda 765
Unregistered
 18.01.2007 03:20:41 


prístrojovka už asi nemúže byť orginál lebo v roku 1977 neboli otáčkomery a budíky mali chromové obruče a ani čalúnenie sedadiel nezodpovedá podla mna tej dobe


!Škoda 765
Unregistered
 18.01.2007 02:56:49 


=== kto je vlastníkom toho auta?? ako sa dostalo mimo fabriku??? prečo je v tak katrastofálnom stave?? prečo nieje v múzeu??


!Škoda 765
Unregistered
 03.09.2005 15:15:40 


Ví někdo kolik to má rozteč šteftů na kolech? Taky 4 x 130 mm?


4691+1777 (12289)Luky (Pořadatel)
    
 Prototyp03.09.2005 15:03:07 


Super!!!!!!! Inzerát: Koupím stodolu, jakoukoli. Zn: Škodovácký prototyp uvnitř podmínkou


Unregistered
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2017
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek : eRman - Roman Schavel, tel: 603569053, email: pošli email
Redakce a správa obsahu : Tadeáška - Tereza Vosyková, tel: 603284789, email: pošli email
Programování a správa www stránek : Daves - David Spilka, tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Autopůjčovna Praha

Nové vozy, výhodné ceny jak krátkodobých i dlouhodobých pronájmů.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Červenec 2018 >>
PoÚtStČtSoNe
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:111
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:6419
Celkem návštěv:69349249

Článků:959
Fotografií:32833
Komentářů:16527
Uživatelů:3842