- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
523 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!---tisíc--malých--bolestí---

---tisíc--malých--bolestí---

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Články

>

Speciály s karoserií Škoda

>

Škoda 2000 MI Turbo

 <<



Autor:
32767+7479 (267316)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 05.03.2005 - Změněno: 11.01.2006

Škoda 2000 MI Turbo



!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo


!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo


!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo


!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo
!Škoda 2000 MI Turbo


Vůz vznikl z nadšení přátel jezdce Bořivoje Kořínka z Dobrovice a vyjel poprvé v roce 1975. Označení vozu vyjadřovalo motor o objemu 2 000 cm', M - uložený uprostřed, I - opatřený vstřikováním, Turbo - přeplňovaný turbokompresorem. Prototypový motor Škoda typu Š 720, o objemu 1 771 cm' (Qf 87 mm x 74,5 mm) odpovídal při použití turbodmychadla a koeficientu 1,4 objemu 2 479 cm' a proto byl použitený pro kategorii B 5 do 2 500 cm'. Kořínek jej opatřil novými pisty s tlustším dnem, které mu zároveň umožnily dosažení malého stupně komprese 6,8 a blok motoru vyztužil deskou s otvory pro klikový hřídel, přišroubovanou mezi blok a vanu motoru. Použité vstřikovací čerpadlo Scháfer PL 04 se zvětšenými pístky vstřikovalo palivo do sacího potrubí těsně před hlavou válců. Regulace dodávky paliva závisela na tlaku vzduchu za dmychadlem značky KKK. Plnící potrubí za dmychadlem mělo jednu škrticí klapku před komorou, z niž vedla jednotlivá sací potrubí k válcům. Při prvních zkouškách na brzdě dosáhl motor výkonu 175,2 kW (238 k) při 6000 1/min a při přetlaku 10,2 kPa. Maximální výkon nebylo možno využít pro nadměrné zahřívání dříku odpouštěcího ventilu výfukovými plyny, což ohrožovalo spolehlivost. Zpočátku používanou čtyřstupňovou převodovku Škoda později nahradila pětistupňová převodovka Porsche. Přední náprava Š 110 R měla ramena a řídicí tyče prodlouženy 0.50 m, zadní náprava pak vlečená ramena se šikmou osou kývání pod úhlem 20° a byla stejné konstrukce jako u vozu Škoda 200 RS. Na přední nápravu se montovaly kotoučové brzdy se čtyřpístkovými brzdovými třmeny, na zadní nápravu kotoučové brzdy Š 100 s dvoupístkovými brzdovými třmeny a zmenšenou plochou brzdových desticek o 20 %. Karosérie pocházela z vozu Škoda 110 R Coupé, ale byly na ni použity povrchové díly Š 130 RS, přičemž zadní blatníky, ještě více rozšířené, měly zvětšené otvory pro vstup chladicího vzduchu k motoru.
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 28 (Zobrazeno 1-15)
 11.11.2017 20:40:02 


zdravim všechny priznivce sportu motorismu zvlast.jestli chcete něco vedet o MIcku tak se ptejte,rad odpovim.Tez zdravim do Dobrovic.77


Unregistered
 11.11.2017 20:35:06 


zdravim pana Bergra Karla.Prucha z Jihlavy co o tom aute dost vi.3972


Unregistered
 Re:09.12.2014 21:03:47 


Komentář znalce


Unregistered
 Re:09.12.2014 16:29:21 


všechny RS mely dvojite karburatory ať už VEBER, SEDR


Unregistered
 Re:08.06.2012 09:14:49 


Kamoško Unregistered - 17.12.2006 18:32:59 ,
prosím napiš mi na komaros@radiolan.sk. Možno viem dodať trošku info.
Maroš


Unregistered
 28.06.2010 18:42:46 


tak toto by som chcel mat vo svojej kare


!Škoda 2000 MI Turbo
19+3 (11)suchymann (Registrovaný)
  
 25.12.2008 19:37:11 


Klobouk dolů...


!Škoda 2000 MI Turbo
42+96 (69)seblef (Registrovaný)
   306357835 
 21.09.2008 00:18:39 


snad jen ze to je perfektní. Mazec...


!Škoda 2000 MI Turbo
555+99 (654)Max_99-19 (Registrovaný)
    285 356 163   
 16.09.2008 15:13:13 


Tak tohle je fakt mašina viděl sem taky takovou akorát neměla turbo ale 2 dvojté karburátory viděl sem ji na závodech do vrchu v malé bystřici 3.8.2008 možná to byla jen replika ale teda řeknu jela dost dobře


Unregistered
 Re:2000Mi11.09.2008 17:26:12 


Zdravím všechny čtenáře tohoto zajímavého článku o ještě zajímavějším autě,jenž postavil a závodil s ním můj děda Bořivoj.Chystám se již delší dobu vytvořit pravdivé internetové stránky o tomto autě.Myslím si že během měsíce by meli být v provozu,odkaz přidám sem.

Tomáš Mičík Dobrovice (jeden z vnuků)


Unregistered
 2000Mi28.07.2008 06:55:52 


měli sta to "fáro" sice pjekný ale nechápu ce se kolem toho auta děje jak sem tu četl tak o něm nikdo moc nechce mluvit a navíc se tak škaredě rozprodalo
akorát ten motor to muselo bejt něco sice složitý ale něco
tam to byl rychlej fešák a ta replika je navoněnej ale taky moc hezkej fešák
Ahoj nadšenec do těchto šípů Mira


Unregistered
 Re:23.02.2007 10:33:39 


Tak to jsem nežral....
Mě to příjde buďto šílený, nebo geniální. Těžko říct.
Taková Dr. Frankenstein - místo skalpelu flexu a jedem!!!

Dík moc Siki za radu.


49+17 (33)Shkodillac (Registrovaný)
    
 22.02.2007 09:33:47 


Shkodillac: jj je to Gazela 2001 (BMW 2002 TiG), upravenej skelet eRka s motorem BMW 2002 Alpina. Víc je na: http://www.foltyn.cz/car/skodagazela.htm


2505+52 (2557)Siki (Registrovaný)
    213883791  
 22.02.2007 08:28:39 


Mimochodem, na jednom ze snímků je vedle Škodovky prapodivná placka, připomínající trochu Porsche, ale se znakem BMW.
Nevíte někdo o co go?


49+17 (33)Shkodillac (Registrovaný)
    
 Re:17.12.2006 19:57:01 


Hm tak to teda koukam,jen nechápu proč o tom ty pamětníci nechtěj mluvit Bylo by to asi prýma počteníčko kdyby někdo spáchal článek jak to tedy doopravdy bylo.


4141+1290 (5431)Venni (Registrovaný)
      
Celkem záznamů: 28 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2017
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek : eRman - Roman Schavel, tel: 603569053, email: pošli email
Redakce a správa obsahu : Tadeáška - Tereza Vosyková, tel: 603284789, email: pošli email
Programování a správa www stránek : Daves - David Spilka, tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU

Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Listopad 2017 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:110
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:9675
Celkem návštěv:64483318

Článků:947
Fotografií:30621
Komentářů:16419
Uživatelů:3762