ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!---tisíc--malých--bolestí---

---tisíc--malých--bolestí---

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Články

>

Speciály s karoserií Škoda

>

Škoda 1600/1800 B5

 <<



Autor:
77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 05.03.2005 - Změněno: 12.03.2005

Škoda 1600/1800 B5



!Škoda 1600/1800 B5


Pro sezónu 1970 připravili pracovníci sportovního oddělení AZNP Mladá Boleslav automobil skupiny B 5, jehož základem se stala značně odlehčená karosérie .typu Š 1000 MB. V tomto roce še alternativně používaly dva motory; označené Š 720, které se od sebe lišily objemem. Byly to celolitinové, řadové stojaté čtyřválce s t~ikrát uloženým klikovým hřídelem a s rozvodem OHC. Jeden motor měl objem 1 592 cm' (f~ 82 mm x 74,5 mm) a dosahoval výkonu 106,7 kW (145 k) při 6 2501/min, druhý pak měl objem 1 771 cm' (fl~ 87 mm x 74,5 mm) a dosahoval výkonu 113,3 kW (154 k) při 6 2501/min. Náporový chladič vody se nacházel za oválným otvorem ve viku prostoru náhradního kola, ale výstup ohřátého vzduchu pod vůz nebyl dostatečně účinný, protože zasahoval do oblasti aerodynamického přetlaku. Čtyřstupňová ptevodovka Škoda byla v provedení pro skupinu A 2 1 150 cm' a také podvozek měl úpravu jako u sportovnfch variant vozů Škoda s menšfmi objemy. Používaly se pneumatiky Firestone, vpředu 8,00 x 13", vzadu 11,00 x 13", na dělených elektronových kolech Škoda. Karosérie měla blatníky rozšířené nanýtováním nástavců z hliníkového plechu, hliníkové dveře a laminátové kapoty. Všechna okna, kromě předního, byla zasklena organickým sklem. Vůz byl známý tím, že díky odlehčenému nosnému skeletu karosérie a výkonným motorům vždy při startu vypadlo zadní okno. Z toho důvodu je později ke karosěrii přišroubovávali.


| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
 19.07.2021 12:37:36 


Úplně normálně. Kdysi se po havárii měnily karoserie a když se přestaly varábět karoserie MB1000 , přestrojovalo se to karoserií MB100 , protože všechno pasovalo a bylo to schválené jako přestavba MD. I přístrojovka se nechávala , jen se použily jiné venkovní kliky a zamky dveří.Já osobně jsem jich dělal něco přes 20ks.V TP pak bylo zapsáno Š1000MB s karosérií Š100. Pak přišly Š105 a 120 a ty se předělávaly ze Š100/110. Tady byla ale podmínka , že se musela z mototechny přivést kompletní ustrojená karoserie , jen bez motoru,převodovky a přední nápravy. V TP bylo zapsáné Š100 s karoserií Š105. To se dělalo hlavně pro podniky, protože ty měly veliký rozpočet na opravy , ale nová auta nedostávaly. To přijela schnilá Š1203 ze které se vyndaly torzky, výstuha př. nápravy a tyčky co jsou mezi pedálem a válcem spojky a brzdy + kola. Z Trnavy se přivezla komplet ustrojená karoserie do které se dal nový motor, převodovka, zadní a přední náprava, prostě se postavilo nové auto , ale ve fakturaci bylo psáno jako oprava. Jo to se děli věci.


7699+1109 (8808)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 18.07.2021 16:10:23 


Jak mohli 1000 přestavět na 100?


Unregistered
 Re:19.06.2008 10:24:37 


Ha, já věděl že jsem ji někde viděl: http://www.autosportpegas.wz.cz/IMAGES/prodej/Skoda%20MB%20B5.jpg


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:19.06.2008 09:53:37 


Červenobílá (ovšem s přesným odstínem neposloužím ;o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 18.06.2008 20:33:54 


Chci stavět repliku tohodle auta a mám problém nikde se mě nepodařilo zjistit jakou mělo barvu neví nahodou nekdo


18+1 (9)Jenda1800mtx (Registrovaný)
  
 07.12.2007 10:13:34 


Včera jsem náhodou zjistil že tátův známý s touhle potvrou kdysi jezdil kopce. Získal ji v sedmdesátem nevímkolikátem roce výměnou za Škodu 110L s doplatkem 25 000 Kčs. Když skončila homologace, přestavěli to na stovku, dojezdili a následně hodili do šrotu. Škoda...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:576
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:14009
Celkem návštěv:175543729

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Klikni na uživatele, abys mu poslal zprávu