- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
516 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Gapovo Felda

Gapovo Felda

WebShop Tip
Těsnění Weber DCOE pod filtr
Těsnění Weber DCOE pod filtr
Daves

40 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Články

>

Závodní vozy

>

Škoda 1000MBG a MBX

 <<



Autor:
56615+8020 (349029)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 05.03.2005 - Změněno: 12.03.2005

Škoda 1000MBG a MBX



!Škoda 1000MBG a MBX


Rok výroby: 1967
Obsah motoru: 988
Vrtání: 68 mm
Zdvih: 68mm
Kompresní poměr: 8.3:1
Výkon: 33.9kW(46k)/4800 otáček za minutu
Kroutící moment:
Hmotnost vozu:
Akcelerace 0-100:
Maximální rychlost:
Převody:

Motor pro skupinu A2
Výkon 55.2kW(75k)/7000 otáček za minutu

Motor pro skupinu B5 z Formule 3
Výkon: 66.2kW(90k)/8000 otáček za minutu

V roce 1967 se představily dva nové vozy typu Škoda určené pro sportovní ízdu. Typ Š 1000 MBG se vyráběl v Mladé Boleslavi, typ Š 1000 MBX v Kvasinách. Škoda 1000 MBG se v serovém provedení lišila od původní tisícovkyjen motorem se dvěma spádovými karburátory. V předu byl Jikov 32 BS-27 bez sytiče a v zadu Jikov 32 BST-19 s termosytičem. Jejich společný čistič vzduchu měl papírovou vložku a při sportovních podnicích se nepoužíval. Nahradila ho dvě sítka na difuzory. V seriovém provedení měl motor výkon 33.9 kW (46 koní) při 4800 ot./min. Motory upravené pro skupinu A2 dosahovaly výkonu 55.2 kW (75 koní) při 7000 ot./min. Měly plnoprůtokový čistič oleje Purolator a pod předním nárazníkem chladič oleje z Tatry 805. Používaly se pneumatiky Dunlop SP 3 145-14.
Škoda 1000 MBX byla dvoudveřovou verzí s motorem Š 1000 MBG. Střední sloupek střechy se spouštěl společně s okny, což bylo sice efektní, ale na úkor pevnosti karoserie a tento typ se pro sport nepoužíval.

Při šestihodinové velké ceně v Brně jela kromě dvou vozů Š 1000 MBG také jedna Š 1000 MB, upravená podle předpisu kategorie B5, ve voze byl motor z formule 3 s náporovým chladičem za oválnou maskou ve víku náhradního kola. Motor dosahoval výkonu 66.2 kW (90 koní) při 8000 otáčkach za minutu. Vůz měl elektronová kola Škoda s pneumatikami Dunlop SP - Sport 5.50x13. Tréninkové vozy posádky V.Bobek st. - Fousek vypadaly slibně, ale vůz odpadl v prvním kole závodu.
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole

Žádný komentář
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2019
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu
Tadeáška - Tereza Vosyková,
tel: 603284789, email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
GPS lokátor

GPS tracker pro vaše auto, kolo či vašeho mazlíčka.

Povinné ručení online

Nejlevnější nabídky povinného ručení na Top-pojištění.cz.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Říjen 2019 >>
PoÚtStČtSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:74
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:15985
Celkem návštěv:78870900

Článků:981
Fotografií:33404
Komentářů:16687
Uživatelů:4001