- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
538 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pošumavský Slalom CUP Janovice 2018

Pošumavský Slalom CUP Janovice 2018

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 100

>

Michal Vališ - Bílej Bagr

 <<



Autor:
48634+7841 (304965)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 13.03.2005 - Změněno: 19.03.2005

Michal Vališ - Bílej Bagr



Š110L - Bílej bagr
majitel:


[img:343
!Michal Vališ - Bílej Bagr
!Michal Vališ - Bílej Bagr
!Michal Vališ - Bílej Bagr


Technický popis:
Škoda 110L, rok výroby 1974, barva okrová

Motor:
120LS, elektrickej větrák

Nápravy:
Původní, akorát předek snížen o 1 závit a zadek o 0,5 závitu (potřebuju v tom taky něco vozit)

Kola:
Plecháče 175/70 R13"

Převodovka:
původní čtyřstupňová, stálý převod 4,44

Historie:
Auto jsem koupil před rokem za celých 1000 Kč. Bylo od prvního majitele a bylo v původním stavu. Všechno bylo zatuhlý, tak to vypadalo že nikde nejsou žádný vůle. Tak sem hned jel na STK. Emise to naštěstí mělo, naštěstí proto, že motor měl asi podpálenej jeden ventil a v nízkejch otáčkách šel na tři válce. V garáži se nám válela 120LS tak jsem se v ní pošťoural a motory přehodil. Přitom sem tam rovnou dal el. větrák místo tý ošklivý vrtule hnaný řemenem od motoru, fuj. Najednou auto ožilo a přišel na řadu podvozek. Dal jsem tam 165 13" protektory (ty se taky válely v garáži), ale furt to nebylo ono. Tak jsem snížil předek o 2 závity. V rychlosti nad 110km/h to najednou bylo jiný auto, ale když jsem jel po kostkách nebo po polní cestě tak to bylo utrpení. Nakonec je předek sníženej o 1 závit a zadek o půl závitu. Takhle se dá jezdit i s plně naloženým autem. Nakonec jsem sehnal 175/70 R13". Takhle to sedí jako přišitý. Ještě jsem musel udělat generálku přední nápravy, brzd, a pár drobných oprav. Nedávno jsem sehnal přední sedačky z Opela Kadeta GSi a samonavíjecí pásy.

V sobotu cestou z Tábora tak jsem zkusil kolik jede, když jsem tam měl 155km/h, tak jsem zbaběle pustil nohu z plynu. Teď sháním jinou kastli, tahle má sví mouchy (spíš masařky :o)). Už mám domluvenou úzkou přední nápravu s hřebenem z Garde a chtěl bych tam dát pětikvat ze 120 a motor 130.

A proč Bílej Bagr ?
Bílej Bagr je jedna kapela, v který přizvukuju.

Michal
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
 16.05.2006 11:23:51 


zdárek chci se tě zeptat jak moc je znát ta převodovka tak ji tam chci dát a copak tam máš za motor dík zatím zdááárt


Unregistered
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2019
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu
Tadeáška - Tereza Vosyková,
tel: 603284789, email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU

Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Listopad 2018 >>
PoÚtStČtSoNe
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:83
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:12919
Celkem návštěv:72211895

Článků:967
Fotografií:32978
Komentářů:16564
Uživatelů:3897