ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!škoda 100 rallye

škoda 100 rallye

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Akce Škoda

>

Ostatní akce a srazy

>

MSVB2005

 <<



Autor:
9787+1396 (20129)H. (VIP uživatel)
        
Vytvořeno: 09.10.2005 - Změněno: 10.10.2005

MSVB2005



Mezinárodní Strojírenský Veletrh Brno 2005

Letos, stejně jako v několika minulých letech letech, jsem navštívil brněnský strojírenský veletrh. Pořadatelé přeložili termín akce o několik týdnů blíže konci roku, čímž značně zkomplikovali ubytování v moravské metropoli. Odpadlo totiž několik tisíc lůžek na kolejích místních vysokých škol, které už byly nyní po prázdninách obsazeny studenty. Cestou jsme si opět měli možnost vyzkoušet přednosti pražské jižní spojky včetně legendárního Barandovského mostu i přetíženou Dé jednotku.

Co však má strojírenský veletrh, kromě toho, že se na něm vystavují stroje, bez jejichž pomoci bychom vyrobili jen málo automobilových součástek, společného s letitými škodovkami? Nic, dalo by se říci až do chvíle, kdy návštěvník zavítá na stánek společnosti SURFIN. Při průchodu kolem boxu pro práškové lakování z něj na mě vykoukla známá maska s výřezem mezi světly. Škoda 130RS, s níž ještě před pár dny brázdil Emil Triner tratě historické Vltavy. Lak naleštěný, jako by vůz jen před pár dny přivezl Sedlář z dílen AZNP, na střeše poháry, jen motorový prostor byl zavřený, aby celkový dojem nekazila při Vltavě z bloku vykouknuvší ojnice.
!MSVB2005
!MSVB2005
!MSVB2005
!MSVB2005

Veletrh nebyl určený automobilům, takže zajímavých vozidel tu bylo vidě poskrovnu. Zajímavým exponátem byla například JAWA750. Málokdo si už dnes pamatuje, že továrna, v níž pomalu skomírá výroba motocyklů, vyráběla v dobách největší slávy i automobily.
!MSVB2005

Pokud někoho zajímají spíše 2 kola, nemohl by okem nespočinout na tomto custombiku neidentifikovatelné značky a nezaplatitelné ceny.
!MSVB2005

Avšak zpátky ke Škodovkám. V poslední době se rozmáhá zastavovat do starších mladoboleslavských vozů silnější motory, které dodají historiku s usedlou vizáží potřebný švuňk. Pro ty, kteří ještě nejsou zcela rozhodnuti, zda do karosérie zastavět, Wartburga, VW, či stoosmdesátikoňové ISUZU, mám jeden tip. Třílitrový desetiválec ASIATECH, vyráběný v licenci PEUGEOTu a montovaný v roce 2000 do vozů F1, vám zaručí vítězství na sprintu při srazu Podzim 2005 v Běšinech. Že model 2000 je již technicky zastaralý? Ale pánové, máme přece historiky.
!MSVB2005
!MSVB2005
!MSVB2005


| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole

Žádný komentář
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:419
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:51863
Celkem návštěv:175185590

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394