ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Dědova Škodovka

Dědova Škodovka

WebShop Tip
Pružina klapek Dellorto DHLA
Pružina klapek Dellorto DHLA
Daves

88 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Akce Škoda

>

Srazy Škodateam

>

Jaro 2004 aneb jarní tání zlepší sání

 <<



Autor:
77020+8639 (462558)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 13.03.2005 - Změněno: 25.03.2005

Jaro 2004 aneb jarní tání zlepší sání



Jaro 2004 aneb jarní tání zlepší sání-jaro2004
7.5. - 9.5.2004 EuroCamp Běšiny


- INTERAKTIVNÍ FOTOGALERIE (443.7kb) - Rozbalte a spusťte Erix.exe. V databázi 2500 fotek.

- VIDEOKLIP SRAZU (cca 27MB) (27.7Mb)

Jak se Vám na srazu líbilo
- Napsali o nás na www.skoda110r.cz
- Napsali o nás na www.skoda-fabia-club.cz

- Zaregistrované posádky v kempu

Výsledkové listiny závodů
- Sprint
- Sprint LadyCup
- RZ1/3 Beňovy
- RZ1/3 LadyCup
- RZ2/4 Velhartice
- RZ2/4 LadyCup

- Celkové výsledky Skodateam rallye
- Celkové výsledky Skodateam rallye LadyCup

Výsledkové listiny soutěží
- Nejlepší aparatura
- Nejhlasitější výfuk
- Manuální zručnost
- Vědomostní kvíz
- Tahání auta na čas
- Nejhezčí auto srazu
- Jízda zručnosti

- Plakát srazu (788kb)
- Program srazu
- Prodej náhradních dílů a tuningu
- Audio reklama srazu na rádiu Šumava (487.8kb)

- Stanovy závodů
- Prohlášení účastníka srazu
- Noční orientační závod
- Sprint do vrchu
- Rychlostní zkouška RZ 1/3
- Rychlostní zkouška RZ 2/4

„Jarní tání zlepší sání“ očima Stanlyho ...

Když se má něco pokazit, tak se to taky pokazí... Na sraz jsem se chystal vyjet už v pátek dopoledne. Ve středu odpoledne jsem ještě vyrazil koupit nový olej do převodů... Jedu si to takhle po Rokycanský (docela pěknej kopec) v Plzni 40, 50 za tři 70, 80 za čtyři a najednou se v 3 tis. ot za min. rozsvítila kontrolka mazání oleje... Co to je??? Ještě jsem přidal na 3,5 otáček za minutu a pak zhasla... Znovu 3,5 tis. ot. a zase ta mrcha začala svítit... Tak jsem zvolnil a dojel na nejbližší parking. Otevřel jsem kapotu a při bližším ohledání motorového prostoru to bylo jasné – praskla tlaková (tedy pro znalce nikoli zahradní zelená) hadice k chladiči oleje. Do pr.... Koupil jsem teda místo převodového oleje olej motorový a v dobré víře vyrazil rychle k domovu. Ujel jsem asi tak 100 m, když se ta potvora rozsvítila znovu. Takže to zas všechno vyteklo... Večer mi pak musel domů odtáhnout zpřátelený stovkař Tom. Ve čtvrtek byl úkol jasný – sehnat zátku do prsou motoru a pak podložky namísto kroužku na hadici vzadu na bloku motoru – aby fungoval tlakoměr oleje – a celý systém chlazení oleje tak vyřadit. Což se zdá jako úkol jednoduchý, ale shánět to ve čtvrtek v 17:00, to už tak jednoduchý není. Nakonec jsem po známých vše sehnal a vyrazil k domovu. Hned ten večer jsem vše zaslepil a vyřadil tak chladič oleje natrvalo z provozu. Chladič jsem tam prozatím nechal a hadice provizorně přidrátoval k příčce motoru :-) Kdyby se mi to stalo na srazu, asi bych si tam uřízl pořádnou ostudu a shánět potřebé věci tam... No nevim. Asi ani Scheni nevozí tohle všechno s sebou... :-) Navíc jsem ještě ve čtvrtek potřeboval utáhnout hlavu (na nový těsnění jsem ujel cca 1800 km a voda začala zase trochu ubývat...), ale podařilo se mi servat další šroub, takže to už mi tam chyběly dva. Naštěstí to bylo proti sobě, tak by snad zas nemuselo tak vadit... A navíc, když ten motor jde stejně do kytek... Alespoň 14 dní musí ještě vydržet... A připraveny jsou zrepasované koně 120LS :-)

V pátek jsem vyrazil tak v 10:00. Nejdřív jsem se stavil pro „mlaďocha“ – toho kluka (ještě ani nemá papíry) jsem v životě neviděl, ale napsal mi v úterý na mail, že se mu moje auto líbí a že je taky z Plzně... Tak jsem ho vzal s sebou. Na pátek. Moc toho nenamluvil, tak jsem radši pustil rádio a vyrazilo se směle do Běšin. Ale jeho společnost byla fajn :-)

V Běšinech (nebo Běšinách???) jsme byli ve 11:50. U vjezdu stál Vláďa, ale protože jeho hostesky ještě obědvaly, tak jsme chvíli počkali a pak jsme dostali číslo 6 a vyrazili na plochu kempu. Vedle nás se do první řady postavili tuneři s potuněnou Š100L – plasty a zase jen plasty, falešné vdechy a výdechy vzduchu na kapotách, samolepky, nefunkční basové repro položené na zadním platě, vychrchlaný stovkový motor, černé fólie na sklech... Co na tom, že auto bylo trochu ohnilé a pomuchlané... Tak jestli to takhle půjde dál... Naštěstí okolo 13:00 dorazili zpřátelení erkaři Scheni (s Lucinkou), Petr a Jura :-) erka jsme postavili vedle sebe a dali jsme se do řeči o všem možném, dolaďovali vypadlý šroubek na zadní kapotě, atd. atd. Prostě paráda!!! Někdy mám pocit, že erka kolem sebe shromažďujou lidi s podobnýma názorama a postojema... Zkrátka, že žádnej idiot by si erko nekoupil a natož aby se dal do jeho renovace...

O něco později v pátek dorazili ještě Džon s Martinou a pak Onda a Vašek. Počasí sice nebylo nic moc, ale i tak to byla naprostá parádička. Uvolněná atmosféra, navíc zábavná jízda zručnosti, že Petře :-) K večeru jsme se vydali na první RZ – Sprint ve Velharticích. Cestou jsme jeli všechna erka spolu. Navíc se k nám připojil ještě Vašek se svým modrým sporťákem a pak ještě jedno červený erko s další příjemou posádkou. Skupinové foto jak všichni v helmách tlačíme své káry hovoří za vše... . Každej správnej sporťák se musí tlačit, takže ani zde tomu nemohlo být jinak... Ta cesta na RZ byla naprostá lahůdka, 7 nablýskaných erek na šumavských cestách při záři zapadajícího slunce, které ozařuje svými paprsky krásné šumavské kopce, omoklé silnice a černé mraky nad hlavou...

Sprint. Co dodat, my dojeli bez újmy, ale Žabák trochu onemocněl. Naštěstí se nic tragického nestalo. Asi je třeba to brát jako výzvu Žabáka o náporové chlazení... Ale o tom napíše určitě víc Džon nebo Martina.

Pak zpátky do kempu a následoval na noční orienťák Orienťák jsme zvládli všichni OK. Dokonce Lucince zbyl i čas na to zjisit, že v některé z vesnic, které jsme projížděli stojí osamocená stovka – sklad náhradních dílů... Jen si nakoupit... Pak následovalo opékání buřtů. Prostě paráda, paráda a zase jen paráda...

Do Plzně jsem dorazil asi okolo 23:00, ale to mi volal ještě Bidlas, že má na sraz půjčené erko, ale že by potřeboval ještě ovzdušnit brzdy... Takže jsme ovzdušňovali (což nakonec pomohlo a erko začalo brzdit), ale domů jsem dorazil asi okolo 2:00. A navíc na mě celý pátek už lezla nějaká chřipka, takže má teplota nemilosrdně stoupala... No nic, Ibuprofeny alespoň na noc vše spravily...

Sobota. V 7.15 jsem měl sraz s klukama z Rokycan, že uděláme takovou malou kolonu. Před sedmou se za mnou stavil kamarád z práce – Martin – a tak jsme vyrazili spolu. Dokonce i počasí vyšlo a tak to bylo o mnoho radostnější. Sobota dopoledne super, kecali jsme, obdivovali i pomlouvali ostatní auta a těšili se (teda alespoň já) na odpolední RZ. Navíc v kempu probíhali celé dopoledne soutěže o nejhlasitější výfuk, nejlepší aparaturu a ještě další. Vzhledem k tomu, že jsem 3 týdny před srazem dodělal muziku do Berušky, tak jsem se zúčastnil i té soutěže o aparaturu. Fokty udělám a přihodím je ke svému článku :-) Při poslechu nezávislou komisí jsem byl ubezpečen, že rozhodně nebudu poslední... Ale i přes toto ujištění jsem ze zúčastněných 14-ti aut v téhle disciplíně zůstal nemilosrdně na konci... Tak to jsem opravdu nečekal. Ono totiž udělat dobrou muziku do erka když nechcete vrtat do žádnýho originálního polstrování (kromě zadního plata) podle mě o moc líp nejde... Asi ani externí výškáče Clarion nad přístrojovkou komisi neuspokojily. A stejně si myslím, že mi to hraje fajn, a tak mi ani to poslední místo radost nezkazilo :-) Jo, a abych nezapomněl, v sobotu ráno dorazil RST se svým Red Machine II a odpoledne pak Chrobák Sáček se svým „Kočkolapem“a rodinou v dalším krásném erku (tentokráte červeném)... Na tohle auto jsem byl docela hodně zvědavej a abych se přiznal, trochu mě zklamalo... Ale nic proti tomu a jen vše dobré, Sáčku!

Některá auta na sraz podle mě vůbec nepatřili – třeba sériová Octavia 1.4 s plastovýma puklicema AAA Auto a rádiem téže tuningové značky... Podobně na tom byla i Fabia Classic a pár dalších aut... Objevilo se i modré erko, které jsme přezdili na „SATANISTA“ – na ventilkách lebky, na sklech místo samolepek byly samolebky (wow, to mi napadlo teď – a to je 02:17 ráno :-), píchály na středech kol... Vypadalo jako autíčko z autodráhy :-) – nakonec toto auto vyhrálo 1. cenu o nejhezčí vůz... Ale můj styl to věru není, i když musím přiznat, že na něm bylo uděláno opravdu velký kus práce. Dokonce se i objevila tuningová auta ve stylu na sraz na platě, sundat, vybrat nejlepší místo, nechat obdivovat, poleštit, možná i nastartovat, večer pak zase na plato a šupky hupky domů... Ale našly se i pravé závoďáky – třeba Dakosova 120S, jedno rally erko (ten nakonec vše vyhrál), pár krásných litrovek, Vláďova Š120S a další. Odpoledne jsme pak vyrazili na spanilku a pak na náměstí (ne to hlavní Klatovské, ale jiné – taky fajn). Tady nechybělo focení na rampě :-) Poté následovala RZ 1 – Beňovy.

Beňovy je už taková klasika na Běšínským srazu, ale tentokrát byly retardéry opravdu nějak více utažený... Ale i tak jsem si to užil (i když mě překvapil hned ten první retardér – 1. trestný bod to pojistil). Pak přejezd na RZ 2 – Velhartice v malé skupince erek. Tady nás opět překvapily utažené retardéry a pak trošku ta šotolina ve vracečce a poničená silnice (ono to – když se jede - z auta vypadá trošku jinak než pak na těch záběrech...), ale byla to paráda. Skvěle připravená trať. Vzhledem k úspoře času a benzínu jsme si ty Velhartice dali ještě jednou. Pokud mohu mluvit za sebe, tak druhý průjezd se mi povedl o mnoho lépe :-) Pak opět zpět na RZ 1 - Beňovy – a jak jinak, i tady byl druhý průjezd o mnoho čistší :-) A co mě potěšilo nejvíce, bylo to, že i odlehčená hlava vydržela a vše pracovalo jak má... Navíc 31 místo celkově není v porovnání s ostatními, a to o mnoho silnějšími vozy, zas tak špatný :-) Ale jak se říká, o vítězství (nebo o peníze :-) jde až v první řadě...

Večer jsme – jak jinak – pokecali (i Angela se dostala na pořad večera :-), popili pivka, pojedli česnečky a klobásky, užili posledních slunečních paprsků, poslechli vyhlášení výsledků (gratuluji Martině a pak hlavně Vaškovi za jeho celkové 7 místo!!!), shlédli nějaká ta videa z RZ a zjistili, že to šlo určitě projet o mnoho rychleji... Pak jsem vyrazil k domovu... Z jedné strany jsem se docela i těšil do peřin, protože horečka opět začala vítězit, ale z druhé strany vládla mezi erkaři tak skvělá a rozjetá nálada, že mě to i trošku mrzelo, že nemůžu zůstat...

Díky všem, bylo skvělé, úžasné, nezapomenutelné! Myslím, že všichni, jak jsme tam byli na to dlouho nezapomenem a přijedeme do Běšin znova. Nebo se snad mýlím?

Stanley
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
S tímto článkem souvisí
Podzim 2008
Jaro 2009
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole

Žádný komentář
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:326
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:20910
Celkem návštěv:171990944

Článků:1010
Fotografií:34630
Komentářů:17284
Uživatelů:4391