- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
519 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Škoda Felicia 1.3

Škoda Felicia 1.3

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Úpravy

>

Elektroinstalace a Výbava

>

Druhý motor topení

 <<



Autor:
5480+1582 (9886)Wena (Tester)
     406-204-372    
Vytvořeno: 26.04.2005 - Změněno: 27.04.2005

Druhý motor topení



Montáž druhého motoru topení

Všichni co máte škodovku tak určitě víte, že se jí vůbec nechce topit obvzláště v zimě, a tak proto jsem chtěl poradit těm co nechtějí předělávat topení do předního kufru aby neničily svého miláčka. A tak existuje ještě jeden způsob a to, že se dá do zadu ještě jeden motor topení. Tato metoda není sice tak účiná jako to topení v předu v kufru, ale aspoň to dojde až do předu. A ještě není tak náročná jako ta do kufru. A ještě by se to dalo vylepšit tím že se tunelem prostrčí taková ta plastová hadice na kabely nebo na co to je. Prostrčíme jí až do předu, aby ten vzduch tam došel ze co nejmenšíma ztrátama.

Já jsem to dělal u kámoše v autě a je to zajímavý.



A k motáži vám stačí nějaké to nářadí, ten motor topení (s držáky) nejlépe ze škody110 to má větší otáčky neš š1000MB a pak kabel a nějakej ten vypínač. A pak už je to jen na vaší fantaziji.



A jak se to zapojuje, to vám taky povim, ale je více způsobů. Já vim o dvou.

1, Původní spínač, má dvě polohy. To se dá využít a můžeme motory zapojit tak, že třeba na první poloze pojede 1. motor na max. a na druhé poloze pojede 1. motor na max., či min. a druhý motor taktéž. Výhoda tohoto zapojení je, že se nemusí tahat kabely, nevýhoda je ta, že je poměrně málo variací běhu motorů.

2, Přiděláme nový vypínač. Je na vás kam si ho dáte, já ho mám na tom plechu jak je potenciometr na regulaci osvětlení palubovky. Vypínač muže být buď jedno či dvoupolohový, záleží kolik chcete kombinací. Natáhněte dráty, přičemž nezapomeňte aby to šlo přes pojistku! Ukostření motoru je lehká věc, tak že víc se o tom nemusím zmiňovat.



A tady mi kámoš poslal fotku jak to vypadá:
!Druhý motor topení

| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
 Re:07.11.2006 22:46:19 


nu a co nechat jeden motor, kterej ale nebude prisavat studenej vzduch z venku, ale uz ohratej z motorovyho prostoru??? nebude tam smrad???


10490+2765 (25184)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 28.06.2005 14:34:00 


Já jsem vydlabal ten původní, nechal jsem tam jen tu skořápku a nacpal do ní jinej motorek i s vrtulí. Byl z nějakýho Dodge a má asi 350W nu skoro jako vysavač.
Sice mi pozhasnou světla ale za to fouká pánové.


322+108 (215)GogoKT (Registrovaný)
    
 08.06.2005 07:31:29 


A to máš neupravený jo? To je divný.


5480+1582 (9886)Wena (Tester)
     406-204-372    
 N E T O P Í ?07.06.2005 23:28:16 


Mám najeto přes 125,000,-Km na ŠKODĚ 110 LS(převážně v zimních KRKONOŠÍCH!!!)A POZOR bez jediného problému s topením či chlazením


Unregistered
 01.05.2005 14:54:32 


ha ha


Unregistered
 01.05.2005 10:11:16 


Jsi šikovný kluk, ale ta čeština je fakt ukázková. Málem jsem se při čtení umlátil smíchy :o)


Unregistered
 Re:28.04.2005 20:22:42 


Z nějakého RENAULTa


8270+1342 (17301)H. (VIP uživatel)
        
 28.04.2005 15:48:07 


Tak v tomhle máš asi pravdu. A z jakýho auta jsi to použil?


5480+1582 (9886)Wena (Tester)
     406-204-372    
 28.04.2005 08:00:55 


Nevýhody tohoto řešení vidím v tom, že při běhu 1. ventilátoru je vzduch vyfukován přes 2. ventilátor zpátky. Při běhu obou pak 2. ventilátor přisává vzduch z motorového prostoru a žene ho do kabiny. Existuje dle mého názoru jednodušší řešení. Malý výkon ventilátoru není dán malým výkonem elektromotoru, ten je dostatečný, ale špatnou účinností radiálně axiální vrtule. Pro zlepšení větrání jsem proto použil vrtuli čistě radiální, která je dnes používána ve ventilátorech většiny moderních vozů. Tuto jsem i s elektromotorem zastavěl do bakelitového tělesa původního ventilátoru. Rozměry ventilátoru se tak mírně zmenšily, ventilátor je lehčí, celek nepůsobí nijak rušivým dojmem a výkon ventilace se výrazně zvýšil.
Někdy je však jednodušší začít ucpáním netěsností vedení vzduchu. Obzvláště náchylná k únikům je manžeta táhla řazení v zadní části tunelu.


8270+1342 (17301)H. (VIP uživatel)
        
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2017
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek : eRman - Roman Schavel, tel: 603569053, email: pošli email
Redakce a správa obsahu : Tadeáška - Tereza Vosyková, tel: 603284789, email: pošli email
Programování a správa www stránek : Daves - David Spilka, tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Autopůjčovna Praha

Nové vozy, výhodné ceny jak krátkodobých i dlouhodobých pronájmů.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Červenec 2018 >>
PoÚtStČtSoNe
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:62
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:7208
Celkem návštěv:69274058

Článků:959
Fotografií:32831
Komentářů:16527
Uživatelů:3840