ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
WebShop Tip
Zajišťovací podložka trumpety pro 40
Zajišťovací podložka trumpety pro 40
Daves

29 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Kvíz na téma motor

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím, nabízím kvíz na přemýšlení. Provedeny opravy po uvaření motoru. -fouklé těsnění pod hlavou-po rozebrání nic úplně průkazného, nové kvalitnější těsnění -prasklina v hlavě-natlakována, srovnána -nefunkční chlazení-chladič, vodní pumpa, vše OK -utopená vložka válce-nějaké setinky tam byly, všechny vložky venku, nově usazeny Motor zevnitř krásný, lágry jako nové(taky moc nenajely), nikde žádné spečeniny, usazeniny, prostě OK Po nastartování pohoda, olej i voda kde mají být. Ohříváme k 70 stupním, voda v expanzce stoupá, lítají bubliny, při 80 už natlakováno jako hrom, víčko expanzky(také nové) už vypadá jako vodotrysk. Všechno jako na Podbrdské. Kde je chyba? Podotýkám, závada je odstraněna, ale trvalo nám to. Nápady?
Celkem záznamů: 78 (Zobrazeno 21-40)


17.10.16 ve 12:35 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

Daves> a těch 100 000km si najel za rok?...počítáš i revize bomby,který taky nejsou zrovna zadara

[ Reagovat ]


17.10.16 v 10:34 10979+2774 (13753)vhml napsal:

Daves> Tudíž jen k úsporám za palivo je to auto v podstatě zadarmo.

[ Reagovat ]


16.10.16 ve 20:28 142326+2829 (1567674)Daves napsal:

Vena136> Žere to 5l/100 benzínu a 6l/100 plynu. Mám najeto 100 tisíc km, benzín 30kč/l, plyn 13kč/l ... to je 150 tisíc za benzín nebo nebo 80 tisíc za plyn, 20 stála přestavba, takže 100 tisíc za plyn .... tedy .... 50 tisíc jsem ušetřil... hm... jo stálo mi to za to Mimochodem dřív jsem měl felicii, jezdila za 6.5L/100, to by bylo 200 tisíc....

[ Reagovat ]


16.10.16 v 17:56 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

Daves> No dobrá,ale stejně si to kupovat nebudu...a to stálo do takovýho chcípáka řešit zástavbu plynu a revize ještě?To se to vyplatí?Dyť to má žrát tak 3-4 litry bych si myslel,být naivní důchodce

[ Reagovat ]


16.10.16 v 16:09 142326+2829 (1567674)Daves napsal:

Vena136> Jednak tomu nedávám nic jinýho než plyn a druhak s tím motorem to prostě někdy jinak než plyn na podlahu nejde (nejede)

[ Reagovat ]


16.10.16 v 11:13 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

Daves> a dáváš mu i "mrtvej plyn"? Tzv. "cihla na plynu"

[ Reagovat ]


13.10.16 ve 23:47 142326+2829 (1567674)Daves napsal:

Vena136> No, už jsem na tom motoru natočil přes 100 tisíc a zní pořád líp než 120ka

[ Reagovat ]


13.10.16 ve 21:44 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

Daves> a jako abych nepomlouval,...i to HTP jede hezky,...teda s tím červeným P Ale měl jsem tu čest se svézti jako spolujezdec v tomto voze ostřejším stylem jízdy a po 20km motor vydával stejný zvuky,jako moje 120-ka po 110 000km Při vyjetí byl motor naprosto tichý a jel hezky,ke konci chrastil a už moc nejel... A to se jelo hluboce pod otáčami max. výkonu,natož aby to vidělo omezovač

A najeto to mělo pár desítek tisíc,...jestli kolem 60 000km.Ideální stav na GO hlavy atd.A pochybuju,že se soudruzi poučili ze svých chyb

[ Reagovat ]


13.10.16 ve 21:39 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

Daves> je...velký německý bratr tozhodl,že to čecháčkům stačí...já chci třeba krátkou fábii 4x4 s 300hp...buď si jí postavím,nebo si musim jít koupit Golfa,Fokuse,Leona...Golf v celku ujde,zbytek jsou hnusný auta a do baráku by mě to nikdy nesmělo

A taky s tím 1,0TSi vyraž na okrsku,dávej tomu omezovač,abys těch 66kW měl a za prvý tě to bude žrát stejně jako ten favorit s nohou na podlaze a za druhý tě to bude stát motor,protože to prostě nedá.Ne dlouhodobě.Slibovat můžou a nakoupí si to důchodci do kauflandu,kde to neuvidí víc jak 2000ot,kde to má papírovou NEJ spotřebu

[ Reagovat ]


13.10.16 ve 20:21 142326+2829 (1567674)Daves napsal:

Vena136> Ok, tak či onak i 1.0 MPI zvládne 0-100 za 13s, což se dalo zvládnout se 110R s motorem z favorita taky. Nicméně teď přijdou 1.0 TSI, 66kW slibující 0-100 pod 10s To je taky "HTP" ?

[ Reagovat ]


13.10.16 v 19:38 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

Daves> fajn,..ale jak to je 3-válec,tak to je prostě "HTP" Těch se vyrobilo taky miliony kusů a sami na lince mě řikali,že ty motory nejsou dobrý,ale lidi to chtějí

[ Reagovat ]


13.10.16 ve 14:53 142326+2829 (1567674)Daves napsal:

Vena136> Kdepak, je to MPI - model EA211, vyrábí se v MB, vyrobeno už milion kusů.

[ Reagovat ]


13.10.16 ve 14:30 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

Daves> to dělají taky HTP?...(tohle auto mě nikdy ničím nezaujalo) já myslel,že se poučili z chyb a začali dělat malý 4V jako normální automobilky...ale jak to neni turbo-benzín,tak holt musí být 3V...ale tak můžeš snímat třeba teplotu řidiče někde v koloně v Praze To by bylo asi taky zajímavý zjištění třeba po hodině stání

[ Reagovat ]


13.10.16 v 10:27 77070+8646 (462866)eRman napsal:

Daves> O to větší jseš frajer, jestli si tam přidělal čtvrtej píst

[ Reagovat ]


12.10.16 ve 23:25 142326+2829 (1567674)Daves napsal:

Vena136> Na citigo by mi přece stačil tříkanál

[ Reagovat ]


12.10.16 ve 23:13 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

Daves> myslim,že pokud nestavíš motor do F1,tak čidlo pracující kolem 800°C je plně dostačující...i motory (úpravy) uplně jiný sféry používají čidla stejný...takže CITI-GO se bude ladit?

[ Reagovat ]


12.10.16 ve 23:08 5542+1111 (3326)Vena136 napsal:

Unregistered> ideální řešení je měřit ve všech větvích + třeba měřit i teplotu...ale na obrázku neni škodovácký OHV motor a já zatím žádný jiný nestavím,...šeřídit třeba V8 jako má tatra neni problém a majitelé se diví,jak zamává pořádný karbec s výkonem a spotřebou a kultivovaností.

I když na obrázku je nějaký soukupník (vypadá to jako potuněný Wartburg,...ale těžko říct,...ale vodou chlazený 2T to je a to neměl jenom Warťas),...tak prostě neni čas řešit cokoliv jinýho a zase 2T je uplně jiná liga než 4T...

Ale prostě 2T je "inferno" a klidně věřejně řeknu,že tomu ještě pořádně nerozumím...ale zase ani nepotřebuju.A na 4T co se pohybuju zatím stačí ta průměrová lambda,protože jenom jeden jediný motor krmí 4-komory...jinak všechno je na obyč sání a tam nemá smysl dělat 4-sondy...respektive ne každý má zapálení vyždímat z motoru maximum a hlavně dělám pro "obyčejný" lidi...ale to už jsem vysvětloval dole.

Sám sobě po volných chvilkách si nastavim co chci,...ale dneska nemá někdo ani půl dne na odladění motoru a co pak chcete řešit...dá se to do kupy,je to schopný jezdit dlouhodobě bez poruchy a má to výkon...nic jinýho se nemusí řešit.

Když někdo příjde s tím,že z toho chce dostat posledního koně,tak se tam najde...ale 99% lidí to nestojí za vynaložený čas a peníze a postavit motor na první dobrou je kec,kravina a lež...je to pouze náhoda.I dva totožný motory nebudou stejný...a že je odladění alfa a omega celý stavby jsem se přesvědčil sám na sobě,když jsem si v motoru našel ztracených 30hp a že to neni málo...a z toho vzniklo celý moje počínání...neplatit někomu za něco,co nedostanu...z toho už jsem vyrost

[ Reagovat ]


12.10.16 v 08:52 1953+28 (990)TTom napsal:

Daves> Nechce se ti věřit správně přiložené čidlo Lutron TP-01 je do 250, takže kamarád pana Zoltana bude požívat jiná čidla.

http://www.lutron.com.tw/ugC_ShowroomItem_Detail.asp?hidKindID=1&hidTypeID=64&hidCatID=&hidShowID=540&hidPrdType=&txtSrhData=

Profesionální měřidla výfukových plynu mívají senzory do 1000. Taky záleží co to bude za motor, jak ho budeš krmit a kam umístis čidlo.

[ Reagovat ]


11.10.16 ve 22:27 142326+2829 (1567674)Daves napsal:

Unregistered> Děkuji, 1300°C - až se mi nechce věřit, že čidlo takovou teplotu vydrží. Kolik lze v praxi reálně naměřit, pokud uvážíme závadu v podobě chudé směsi a špatného časování? Ptám se proto, že mám rozestavěnou čtyřkanálovou verzi, ale mám k dispozici pouze čidla do 800°C, přičemž jsem doufal, že v praxi se nedostanu nad 600°C.

[ Reagovat ]


11.10.16 v 18:43 0Unregistered napsal:
[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 78 (Zobrazeno 21-40)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:553
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:41801
Celkem návštěv:177319230

Článků:1010
Fotografií:34666
Komentářů:17289
Uživatelů:4395


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server