Zpět na seznam témat
Téma: Kvíz na téma motor
Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím, nabízím kvíz na přemýšlení.
Provedeny opravy po uvaření motoru.
-fouklé těsnění pod hlavou-po rozebrání nic úplně průkazného, nové kvalitnější těsnění
-prasklina v hlavě-natlakována, srovnána
-nefunkční chlazení-chladič, vodní pumpa, vše OK
-utopená vložka válce-nějaké setinky tam byly, všechny vložky venku, nově usazeny
Motor zevnitř krásný, lágry jako nové(taky moc nenajely), nikde žádné spečeniny, usazeniny, prostě OK
Po nastartování pohoda, olej i voda kde mají být. Ohříváme k 70 stupním, voda v expanzce stoupá, lítají bubliny, při 80 už natlakováno jako hrom, víčko expanzky(také nové) už vypadá jako vodotrysk.
Všechno jako na Podbrdské. Kde je chyba?
Podotýkám, závada je odstraněna, ale trvalo nám to. Nápady?
Celkem záznamů: 78 (Zobrazeno 21-40)
| 13.10.16 ve 21:39 Vena136 napsal:
Daves> je...velký německý bratr tozhodl,že to čecháčkům stačí...já chci třeba krátkou fábii 4x4 s 300hp...buď si jí postavím,nebo si musim jít koupit Golfa,Fokuse,Leona...Golf v celku ujde,zbytek jsou hnusný auta a do baráku by mě to nikdy nesmělo
A taky s tím 1,0TSi vyraž na okrsku,dávej tomu omezovač,abys těch 66kW měl a za prvý tě to bude žrát stejně jako ten favorit s nohou na podlaze a za druhý tě to bude stát motor,protože to prostě nedá.Ne dlouhodobě.Slibovat můžou a nakoupí si to důchodci do kauflandu,kde to neuvidí víc jak 2000ot,kde to má papírovou NEJ spotřebu |
| |
| 12.10.16 ve 23:08 Vena136 napsal:
Unregistered> ideální řešení je měřit ve všech větvích + třeba měřit i teplotu...ale na obrázku neni škodovácký OHV motor a já zatím žádný jiný nestavím,...šeřídit třeba V8 jako má tatra neni problém a majitelé se diví,jak zamává pořádný karbec s výkonem a spotřebou a kultivovaností.
I když na obrázku je nějaký soukupník (vypadá to jako potuněný Wartburg,...ale těžko říct,...ale vodou chlazený 2T to je a to neměl jenom Warťas),...tak prostě neni čas řešit cokoliv jinýho a zase 2T je uplně jiná liga než 4T...
Ale prostě 2T je "inferno" a klidně věřejně řeknu,že tomu ještě pořádně nerozumím...ale zase ani nepotřebuju.A na 4T co se pohybuju zatím stačí ta průměrová lambda,protože jenom jeden jediný motor krmí 4-komory...jinak všechno je na obyč sání a tam nemá smysl dělat 4-sondy...respektive ne každý má zapálení vyždímat z motoru maximum a hlavně dělám pro "obyčejný" lidi...ale to už jsem vysvětloval dole.
Sám sobě po volných chvilkách si nastavim co chci,...ale dneska nemá někdo ani půl dne na odladění motoru a co pak chcete řešit...dá se to do kupy,je to schopný jezdit dlouhodobě bez poruchy a má to výkon...nic jinýho se nemusí řešit.
Když někdo příjde s tím,že z toho chce dostat posledního koně,tak se tam najde...ale 99% lidí to nestojí za vynaložený čas a peníze a postavit motor na první dobrou je kec,kravina a lež...je to pouze náhoda.I dva totožný motory nebudou stejný...a že je odladění alfa a omega celý stavby jsem se přesvědčil sám na sobě,když jsem si v motoru našel ztracených 30hp a že to neni málo...a z toho vzniklo celý moje počínání...neplatit někomu za něco,co nedostanu...z toho už jsem vyrost |
| |
Celkem záznamů: 78 (Zobrazeno 21-40)