ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Jaro 2016 Škoda sraz Běšiny

Jaro 2016 Škoda sraz Běšiny

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Kvíz na téma motor

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím, nabízím kvíz na přemýšlení. Provedeny opravy po uvaření motoru. -fouklé těsnění pod hlavou-po rozebrání nic úplně průkazného, nové kvalitnější těsnění -prasklina v hlavě-natlakována, srovnána -nefunkční chlazení-chladič, vodní pumpa, vše OK -utopená vložka válce-nějaké setinky tam byly, všechny vložky venku, nově usazeny Motor zevnitř krásný, lágry jako nové(taky moc nenajely), nikde žádné spečeniny, usazeniny, prostě OK Po nastartování pohoda, olej i voda kde mají být. Ohříváme k 70 stupním, voda v expanzce stoupá, lítají bubliny, při 80 už natlakováno jako hrom, víčko expanzky(také nové) už vypadá jako vodotrysk. Všechno jako na Podbrdské. Kde je chyba? Podotýkám, závada je odstraněna, ale trvalo nám to. Nápady?
Celkem záznamů: 78 [ Zobrazit 20 ]


20.10.16 ve 21:47 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Daves> v pěti,protože seš mnohem skladnější,než já...jo možná by se dozadu narvaly dvá.Ale pohodlně jenom jeden...do srazovky nikdo,tam je místo tak na nákupní tašku,protože opěradlo je zhruba 5cm před sedákem vzadu a to bych potřeboval ještě jiný pojezdy...úpravou těch origo jsem získal tak 4cm k dobru,ale zase pak člověk má před očima přímo B-sloupek,takže to tak neni ideální.V dvoudvéřový karoserii by to bylo lepší

A řekni,že se do toho kufru vešlo málo...tohle by Citi-go dalo?...a využil si i prostor za sedačkama A octávie taky neni extra výhra,...se sklopenejma sedačkama se tam vejde akorát zadní náprava 130 + převodovka + nějaký šusplechy,aby se to neoklepalo o sebe tak akorát,i když to je dlouhá Ono by člověk za chvilku potřeboval kamion,nebo starýho transita s regálama,aby se tam vešlo celý auto kromě karoserie

[ Reagovat ]


20.10.16 ve 13:59 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Vena136> Troufám si říct, že to s místem umím, jezdili jsme v pěti na hory a do kufru se vešly lyžáky, lyže i zimní oblečení, ale s tím "neskutečně velkej" bych to moc nepřeháněl Takový označení bych spíš nechal pro kufr oktávky

Přiložené fotografie:
!Kvíz na téma motor
 
[ Reagovat ]


20.10.16 ve 12:39 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Daves> vidíš,aspoň nějaký rozumný slovo

A tak polínek se tam vejde dost,ale to byl takový příklad Osobně toho víc odvezu ve škodovce v kufru,než ve felině.Ono když se to umí,tak ten škodovácký kufr je neskutečně velkej,místo máš i za sedačkama,takže prostoru aby si neomezil posádku je v celku dost.Ve felině mám kufr a pokud nechci vyndavat plato,nevejde se tam skoro nic.Jo bez sedaček to je něco jinýho,ale to samý platí i při vyndání ve škodě.A jelikož nemohu být šoupnutý ani o zub dozadu a spíš dělám z 5-místných aut 3-místná,protože zamnou je sedačka prostě jenom jako zátěž a nevejde se tam ani dítě,tak i tak je ten odkládací prostor dosti velký.

Například odvezu více přepravek ve škodě,než naši v Partneru a to by mělo být užitkové auto.Ale je blbě vymyšlené a tak do toho hranatý věci moc nepasujou.

Ve finále jako nejlepší malý vůz vyjde trabant combi Topí to po 10m jízdy,s pěkným motorem to nejede špatně a žere v celku málo,nevadí tomu jakýkoliv pocmrndávky do krámu a když vyndáš sedačky,tak máš 2m odkládací prostor,kde se vyspim i já Pravda nemá to moc velkou nosnost,ale na objemnější lehký náklady ideální

Ono asi nepochopí danou problematiku člověk,co asi neumí psát,když se neumí ani podepsat,...ale až budu mít 3-dítě,tak musím kupovat další auto,popřípadě nejstarší začne jezdit se mnou škodou...protože 2x dětská sedačka,ženská týden po porodu a víc jak 2m drobek jako jsem já a felině skoro praskly boční okýnka

Ale pro mě je ve finále lepší vzít dvě auta,než kupovat nějakou jedničkovou octávku TDI,protože za pěknou vysolim i těď víc jak 100 litrů,protože to je prostě nejlepší auto od škoda/VW co se udělalo...vady/závady atd. mám z první ruky a to hned 2x,takže opravdu nedám na keci AAA-auto nebo ostatních

Každý má auto jaký potřebuje,nebo jaký si dokáže dovolit...já dal za felicii stejně,jako za ojetou octávku,možná víc.Ale mám defakto nový auto za 20% ceny,co stálo před 16-lety.Jednoduchý,v celku emisní,takže mě s tím hned nezakážou jezdit a stačí to...nemusím se bát,že mě hned vyrazí z STK a buď to budu nucen zrušit,nebo do toho vrazit dalších 50 aby se z toho udělalo auto...a že s novýma zákonama takle skončí hodně "pěkných" aut,co je drží po hromadě lak,ale jsou v celku "moderní".

Ty máš auto,který ti vyhovuje,...máš třeba štěstí na pěkný kus,co prostě bude jezdit,dokud se to nerozpadne.Další co si to byl koupit po tobě na to bude jenom nadávat,protože bude každých 14-dní v servisu s něčím jiným.

Strejda má třeba Thalii,...to auto snad za život neví,co to je myčka...jezdí to v soli na horách,takže jak padnou mrazy,je to nasolený a fest,kůli hlavnímu tahu do Německa...bubny se za 2-roky rozloží na prach a doslova je téměř rozdrolíš v ruce,stejně přední kotouče a co technickou se to dělá...přední štíty brzdy zmizely a takhle je spousta dalších věcí...ale hodně věcí to má z plastu (blatníky atd.) a i když to je zespoda orezlý,neni to schnilý.Ramena vypadají hrozně,ale je to výkovek a takový ingot,že to prostě neschnije a tomu autu i když to vypadá hrozně neni téměř nic po technické stránce.

Soused měl to samý,jezdil s tím občas...určitě absolvoval i myčky atd. a rozpadlo se mu to už před lety a koupil si něco jinýho...dvě auta stejnýho roku výroby a i když jedno jezdí o 100% v horších podmínkách,tak tu pořád jezdí.

Ale tohle nevidí člověk,který měl jedno auto a podle toho to hodnotí...já jsem prostě k něčemu skeptickej a musím si koupit něco,o čem vím,že vydrží a bude fungovat...Citi-go neni špatná koncepce třeba,ale nevěřím,že si škodovka dává nějak záležet na tutěch nízkorozpočtových autech...a když k nám jezdilo každou chvilku HTP a běželo to na 1,5 válce,protože to jezdilo normálně v provozu,ale olej se neměnil přesně po 10 000km a motor to odnesl,tak moc nevěřím,že by ten vývoj v tomto motoru šel nějak dopředu...ono to nejsou tak stará auta,aby se to sralo...takže se uvidí,co ukáže čas.Ale za mě když 3V,tak DDR nebo Japonec Co třeba dělalo Subaru,tak ty jejich motory byly snad nesmrtelný a přežilo to auto snad 2x

[ Reagovat ]


20.10.16 v 09:42 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Unregistered> Tak něco pravdy na tom je. Citigo je ideální pro dopravu sama sebe. Ideální na dopravu do práce - mně to dokonce vychází skoro o polovinu levněji než jízda autobusem. A to vůbec neuvažuji stání v autobuse, čekání na zastávce, cestu na zastávku. Je to malý motor, rychle se ohřeje a stačí ujet kilometr a i v zimě už topí. Ale s rostoucím počtem pasažérů se výhody rychle ztrácí. A zadní sedačky třeba nejdou vyndat, což je škoda, protože vyndáním zadních sedaček z krátké felicie vznikl skoro 2 kubíkový nákladní prostor Do citiga se víc jak kubík nevejde, mám to odzkoušené. Do zadní části se vleze 0.8 kubíku a zbytek na místo spolujezdce. Vozit v tom rodinu je boj. Tím spíš, když se budeme bavit o třídvéřku. Sedačka i s dítětem sice jde skrz přední dveře dozadu dát, ale jako ideální to fakt označit nejde V tomhle ohledu nelze soutěžit s oktávkou, fábií ani rapidem. Ale tak o tom to je, každé auto je k něčemu dobré. Taky jsem kdysi ve 120ce vozil dřevo, jenže do kufru se ho moc nevleze a skládat ho na zadní sedačky je taky pěkný opruz. Prostě pátý dveře jsou k nezaplacení a je jedno jestli mluvíme o favoritu, felicii nebo jiném tří/pětidvířku.

[ Reagovat ]


20.10.16 v 08:26 0Unregistered napsal:

Daves> Třeba vyndavá zadní okno. Holt malý český človíček už je takový. Když na něco nemam , nebo tomu nerozumim , tak to budu aspoň fest pomlouvat.

[ Reagovat ]


19.10.16 ve 23:07 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Vena136> Nepovídej. A kudy do 120ky narveš paletu?

Přiložené fotografie:
!Kvíz na téma motor
 
!Kvíz na téma motor
 
!Kvíz na téma motor
 
!Kvíz na téma motor
 
[ Reagovat ]


19.10.16 ve 22:40 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Daves> na stavbu ti Citi-go určitě nenavozí kamen do základů,cohly a beton...a když jo,tak to bude to poslední,co udělá

Na nákup do Kauflandu to určitě odveze pytel brambor v akci

Pro mě je prostě takový autíčko k ničemu,proto na to taky koukám jinak...pořád dám radši přednost 120-ce,která mě odveze až po střechu nacpaná dřevem ve sněhu...protože to potřebuju víc,než jet na dovolenou k moři,protože na tu nemám ani čas Nikdy jsem nepotřeboval auto "jako dopravní prostředek sama sebe"

[ Reagovat ]


19.10.16 ve 22:35 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Daves> tak já do autorizáku jezdit nepotřebuju,...a ty si třeba troufneš na CITI-go rozvody?Stejně snadno jako na feldu,když ses to defakto naučil na R-ku a bylo to pořád stejný

A udržba ano,..ale jak jsem psal,...felda si dá stáčený 15W40 za 300kč/4litry...ten 1,0 má 5W30?...jako většina motorů dneska.Samozřejmně se dá jak jsem psal provozovat i starý auto draho,když mu budeš dopřávat.

V neposlední řadě tu je třeba i užitkovost,...potřebuješ nákupní tašku,tak ti to stačí.Když chceš ale aby to i něco odvezlo,tak už to je horší V tom případě se moc nevyplatí jít si koupit trojkovou octu combi za 3/4 mega...tam máš návratnost na 3-životy,než na nějaký ojetině.

Určitě bych tvoje grafy nepřenášel i na ostatní auta...jako felda vs citigo to asi funguje To ti nebudu brát

[ Reagovat ]


19.10.16 v 17:29 7706+1109 (8815)vokim napsal:

H.> To je úhel pohledu. Pro někoho je zmáčklej blatník veliký problém , pro někoho výměna střechy běžná věc. U Fabky co jsem koupil taky píšu " Ťuklá " ale ve skutečnosti to byla pro pojišťovnu totálka , protože to šlo přes střechu.

Přiložené fotografie:
!Kvíz na téma motor
 
[ Reagovat ]


19.10.16 v 15:48 9796+1396 (11192)H. napsal:

Daves> No v případě tý Tvý feldy, pokud si ty fotky dobře vybavuju, už bych nepsal "ťuklá", ale "na kastli"....

[ Reagovat ]


19.10.16 v 00:50 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Vena136> Obě auta potřebují údržbu, když najedeš 100tkm. Pro citigo to bylo cca 20tkč. Jenže ani felda by nebyla zdarma. Před STK jsem na ní dělal nový rozvody brdz, stálo mě to 2000Kč a válel jsem se pod tím celý den, než jsem tam ty trubky namotal A pak olej, svíčky, filtr a vše co by se za 100tkm po... A když jsme u toho - nikdo tě nenutí jezdit na prohlídky do autorizovanýho servisu, olej si můžeš měnit sám a pak tě to vyjde stejně.

Ale jak psal Vokim, jsou i jiný varianty, viz jeho Fabie. A vlastně stejný případ byla před lety ta naše felda, která byla taky ťuklá

[ Reagovat ]


19.10.16 v 00:15 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Daves> ještě takový dotaz,...když si to srovnával s tou felinou a že po 150 000km budeš mít defakto stejně jako s původním a akorát o 12let mladší auto...počítáš i ostatní provozní náklady?A že jich tam určitě nebude zase málo,oproti autu,kde už všechno koupíš Čínský za pár stovek,rozvody se nedělají prakticky nikdy za život motoru,olej se mění po 20 000km,protože to jede pořád atd...i tohle máš zahrnuto ve svých výpočtech?Brát zase jenom benzín (který teda je asi největší investice do auta ,když nepočítám koupi) neni tak uplně ono

Samozřejmně se dá chovat ke starému autu stejně,jako k novému a tím pádem defakto neušetříš nic a je lepší pořídit nový...ale k novýmu se nemůžeš chovat jako prase,vrátí ti to

[ Reagovat ]


18.10.16 ve 14:48 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

vokim> Ná já v praxi taky koupil auto s LPG za 3000Kč, LPG si přendal do svého auta a papíry jsem neřešil. Taky se na to nikdy nepřišlo. Jenže to bychom mohli taky sklouznout k tomu, kdo si jaké auto ukrad
Co se týká HTP, tak je fajn, že ti to takhle funguje. Obvykle totiž plynaři říkají, že HTP není na LPG vhodný, protože se tam zadírají ventily.
LPG má i spousty jiných výhod, například u stojanu jsem vždy sám a první

[ Reagovat ]


18.10.16 ve 14:32 7706+1109 (8815)vokim napsal:

Daves> Teorie a praxe se liší. Je málo těch co přijedou jednou za rok na revizi , ale 90% je těch co si ji nechají udělat jednou za dva roky spolu s ME. To , že je defacto auto rok tech. nezpůsobilé provozu neřeší ,protože to příslušník při běžné kontrole nemá šanci zjistit pokud se nemají nehodu, která se neřeší na místě, ale v řízení. To je to samé , jako firmy neřeší těch 20000 km, ale jen jednou za rok. Já mám taky 1,2HTP, koupená ťuklá za 25000,- najeto 32000km. Oprava stála okolo 20000,- a dal jsem do ní LPG. Suma sumárum auto za 70000,-. Dneska po 8mi letech je na tachometru přes 170000km / honí to celá rodina, hlavně děti a furt / což mi vychází , že si mi již 2X zaplatilo celé auto.

[ Reagovat ]


18.10.16 v 09:26 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

vokim> Při nájezdu 60tkm je revize po 20tkm, ale pořád je to zanedbatelná částka. Navíc jak si zmínil podnikání - auto na LPG je osvobozené od silniční daně, což je také hezká úspora.

[ Reagovat ]


18.10.16 v 08:32 7706+1109 (8815)vokim napsal:

Daves> Pokud je plyn v autě , většinou se laicky počítá úspora 1,-Kč/km. Pak záleží kolik kdo najede. Při proběhu 20000km/ročně se vložená investice vrátí v prvním roce a potom se začne šetřit a mít 20cku na dovolenou není k zahození a pokud se používá auto i třeba k podnikání ..... Montoval jsem LPG do vozidel firmám na rozvozy a tady jsou úspory někde jinde , najedou mezi 55 - 60000km ročně. A co je to stojí? Jednou za rok 300,- revize + 500,- filtry a seřízení , jednou za 10let 4500,- nádrž.

[ Reagovat ]


17.10.16 ve 22:57 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Daves> a nebejvalo to nějak víc?...vím,že se vyplatil plyn,když se to dávalo do novýho auta...když se třeba kupovalo auto s koncem použitelnosti bomby,tak se moc nevyplatilo to "opravovat".A nemám tucha,jak dlouho to auto máš vlastně...jestli se to dělá rok,nebo to už je 10let Bomba je na zhruba 10 let ne?

Každopádně než si šetřením na plynu vyděláš na nový Citigo,tak ho asi už přestanou vyrábět,..takže Vmhl-ovo tvrzení bych bral trochu s rezervou

[ Reagovat ]


17.10.16 ve 13:00 0Unregistered napsal:

Daves> -) mas moje sympatie, len tak dalej. Si jednicka.
PJ

[ Reagovat ]


17.10.16 ve 12:48 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Takový byl plán. Vypočítal jsem, že v cca 150 tisících kilometrech jsem na tom stejně, jako kdybych dál jezdil feldou, jen budu mít o 12 let mladší auto. A to včetně revizí a servisních prohlídek. A to nemluvím o komfortu jízdy.

Náklady za projeté palivo dosáhnou za chvíli 50% celkových investic do auta.

Přiložené fotografie:
!Kvíz na téma motor
 
[ Reagovat ]


17.10.16 ve 12:37 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Vena136> Za tři roky, revize stojí 300kč a dělá se po 20 tisících. To je 1500Kč.

[ Reagovat ]


17.10.16 ve 12:35 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Daves> a těch 100 000km si najel za rok?...počítáš i revize bomby,který taky nejsou zrovna zadara

[ Reagovat ]


17.10.16 v 10:34 10979+2774 (13753)vhml napsal:

Daves> Tudíž jen k úsporám za palivo je to auto v podstatě zadarmo.

[ Reagovat ]


16.10.16 ve 20:28 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Vena136> Žere to 5l/100 benzínu a 6l/100 plynu. Mám najeto 100 tisíc km, benzín 30kč/l, plyn 13kč/l ... to je 150 tisíc za benzín nebo nebo 80 tisíc za plyn, 20 stála přestavba, takže 100 tisíc za plyn .... tedy .... 50 tisíc jsem ušetřil... hm... jo stálo mi to za to Mimochodem dřív jsem měl felicii, jezdila za 6.5L/100, to by bylo 200 tisíc....

[ Reagovat ]


16.10.16 v 17:56 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Daves> No dobrá,ale stejně si to kupovat nebudu...a to stálo do takovýho chcípáka řešit zástavbu plynu a revize ještě?To se to vyplatí?Dyť to má žrát tak 3-4 litry bych si myslel,být naivní důchodce

[ Reagovat ]


16.10.16 v 16:09 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Vena136> Jednak tomu nedávám nic jinýho než plyn a druhak s tím motorem to prostě někdy jinak než plyn na podlahu nejde (nejede)

[ Reagovat ]


16.10.16 v 11:13 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Daves> a dáváš mu i "mrtvej plyn"? Tzv. "cihla na plynu"

[ Reagovat ]


13.10.16 ve 23:47 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Vena136> No, už jsem na tom motoru natočil přes 100 tisíc a zní pořád líp než 120ka

[ Reagovat ]


13.10.16 ve 21:44 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Daves> a jako abych nepomlouval,...i to HTP jede hezky,...teda s tím červeným P Ale měl jsem tu čest se svézti jako spolujezdec v tomto voze ostřejším stylem jízdy a po 20km motor vydával stejný zvuky,jako moje 120-ka po 110 000km Při vyjetí byl motor naprosto tichý a jel hezky,ke konci chrastil a už moc nejel... A to se jelo hluboce pod otáčami max. výkonu,natož aby to vidělo omezovač

A najeto to mělo pár desítek tisíc,...jestli kolem 60 000km.Ideální stav na GO hlavy atd.A pochybuju,že se soudruzi poučili ze svých chyb

[ Reagovat ]


13.10.16 ve 21:39 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Daves> je...velký německý bratr tozhodl,že to čecháčkům stačí...já chci třeba krátkou fábii 4x4 s 300hp...buď si jí postavím,nebo si musim jít koupit Golfa,Fokuse,Leona...Golf v celku ujde,zbytek jsou hnusný auta a do baráku by mě to nikdy nesmělo

A taky s tím 1,0TSi vyraž na okrsku,dávej tomu omezovač,abys těch 66kW měl a za prvý tě to bude žrát stejně jako ten favorit s nohou na podlaze a za druhý tě to bude stát motor,protože to prostě nedá.Ne dlouhodobě.Slibovat můžou a nakoupí si to důchodci do kauflandu,kde to neuvidí víc jak 2000ot,kde to má papírovou NEJ spotřebu

[ Reagovat ]


13.10.16 ve 20:21 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Vena136> Ok, tak či onak i 1.0 MPI zvládne 0-100 za 13s, což se dalo zvládnout se 110R s motorem z favorita taky. Nicméně teď přijdou 1.0 TSI, 66kW slibující 0-100 pod 10s To je taky "HTP" ?

[ Reagovat ]


13.10.16 v 19:38 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Daves> fajn,..ale jak to je 3-válec,tak to je prostě "HTP" Těch se vyrobilo taky miliony kusů a sami na lince mě řikali,že ty motory nejsou dobrý,ale lidi to chtějí

[ Reagovat ]


13.10.16 ve 14:53 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Vena136> Kdepak, je to MPI - model EA211, vyrábí se v MB, vyrobeno už milion kusů.

[ Reagovat ]


13.10.16 ve 14:30 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Daves> to dělají taky HTP?...(tohle auto mě nikdy ničím nezaujalo) já myslel,že se poučili z chyb a začali dělat malý 4V jako normální automobilky...ale jak to neni turbo-benzín,tak holt musí být 3V...ale tak můžeš snímat třeba teplotu řidiče někde v koloně v Praze To by bylo asi taky zajímavý zjištění třeba po hodině stání

[ Reagovat ]


13.10.16 v 10:27 77097+8651 (463039)eRman napsal:

Daves> O to větší jseš frajer, jestli si tam přidělal čtvrtej píst

[ Reagovat ]


12.10.16 ve 23:25 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Vena136> Na citigo by mi přece stačil tříkanál

[ Reagovat ]


12.10.16 ve 23:13 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Daves> myslim,že pokud nestavíš motor do F1,tak čidlo pracující kolem 800°C je plně dostačující...i motory (úpravy) uplně jiný sféry používají čidla stejný...takže CITI-GO se bude ladit?

[ Reagovat ]


12.10.16 ve 23:08 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Unregistered> ideální řešení je měřit ve všech větvích + třeba měřit i teplotu...ale na obrázku neni škodovácký OHV motor a já zatím žádný jiný nestavím,...šeřídit třeba V8 jako má tatra neni problém a majitelé se diví,jak zamává pořádný karbec s výkonem a spotřebou a kultivovaností.

I když na obrázku je nějaký soukupník (vypadá to jako potuněný Wartburg,...ale těžko říct,...ale vodou chlazený 2T to je a to neměl jenom Warťas),...tak prostě neni čas řešit cokoliv jinýho a zase 2T je uplně jiná liga než 4T...

Ale prostě 2T je "inferno" a klidně věřejně řeknu,že tomu ještě pořádně nerozumím...ale zase ani nepotřebuju.A na 4T co se pohybuju zatím stačí ta průměrová lambda,protože jenom jeden jediný motor krmí 4-komory...jinak všechno je na obyč sání a tam nemá smysl dělat 4-sondy...respektive ne každý má zapálení vyždímat z motoru maximum a hlavně dělám pro "obyčejný" lidi...ale to už jsem vysvětloval dole.

Sám sobě po volných chvilkách si nastavim co chci,...ale dneska nemá někdo ani půl dne na odladění motoru a co pak chcete řešit...dá se to do kupy,je to schopný jezdit dlouhodobě bez poruchy a má to výkon...nic jinýho se nemusí řešit.

Když někdo příjde s tím,že z toho chce dostat posledního koně,tak se tam najde...ale 99% lidí to nestojí za vynaložený čas a peníze a postavit motor na první dobrou je kec,kravina a lež...je to pouze náhoda.I dva totožný motory nebudou stejný...a že je odladění alfa a omega celý stavby jsem se přesvědčil sám na sobě,když jsem si v motoru našel ztracených 30hp a že to neni málo...a z toho vzniklo celý moje počínání...neplatit někomu za něco,co nedostanu...z toho už jsem vyrost

[ Reagovat ]


12.10.16 v 08:52 1953+28 (990)TTom napsal:

Daves> Nechce se ti věřit správně přiložené čidlo Lutron TP-01 je do 250, takže kamarád pana Zoltana bude požívat jiná čidla.

http://www.lutron.com.tw/ugC_ShowroomItem_Detail.asp?hidKindID=1&hidTypeID=64&hidCatID=&hidShowID=540&hidPrdType=&txtSrhData=

Profesionální měřidla výfukových plynu mívají senzory do 1000. Taky záleží co to bude za motor, jak ho budeš krmit a kam umístis čidlo.

[ Reagovat ]


11.10.16 ve 22:27 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Unregistered> Děkuji, 1300°C - až se mi nechce věřit, že čidlo takovou teplotu vydrží. Kolik lze v praxi reálně naměřit, pokud uvážíme závadu v podobě chudé směsi a špatného časování? Ptám se proto, že mám rozestavěnou čtyřkanálovou verzi, ale mám k dispozici pouze čidla do 800°C, přičemž jsem doufal, že v praxi se nedostanu nad 600°C.

[ Reagovat ]


11.10.16 v 18:43 0Unregistered napsal:
[ Reagovat ]


11.10.16 v 10:55 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Unregistered> Mohu se zeptat na parametry těch čidel? Netušíte prosím jakou mají max teplotu, je to 600°C nebo 800°C?

[ Reagovat ]


11.10.16 v 10:23 0Unregistered napsal:

TTom> To áno, ale podľa teploty sa dá určiť chudobnejší alebo bohatšie zmes, a to je podobné ako to merať lambda sondou. Tu to ukazuje bohatosť v každej vetve, ale za spojením len priemer a v tom má pán vokim pravdu. Zoltán

[ Reagovat ]


10.10.16 ve 23:41 1953+28 (990)TTom napsal:

Unregistered> Nevím ako vy pane Zoltan, ale u nás se thermometrem měří teplota.

[ Reagovat ]


10.10.16 v 19:30 0Unregistered napsal:

Vena136> Neviem ako vy pán Vena, ale môj kolega má na každej vetve sondu pre väčšiu presnosť merania na zladenie jednotlivých valcov. Zoltán

Přiložené fotografie:
!Kvíz na téma motor
 
!Kvíz na téma motor
 
[ Reagovat ]


10.10.16 ve 12:53 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

vokim> máme si hrát na slovíčkaření?...fajn,...stejně jako 90% národa tvrdí,že motoru klepou ventily,...jsou to detonace.Když se nebudou bavit dva retardi,tak pochopí,co myslí,...sám používám pořád "klepání ventilů",protože to je zažitý a pro lidi i srozumitelnější.

Stejně tak se někde řiká "vošouch",někde "bramborák",...přád je to jeden a ten samý výsledek.

Lambda je zažitá věc,a je to jednoduší než říkat Stechiometrický poměr,...zní to možná chytře,...ale normální člověk na Vás bude koukat jako na blbce Ale každý má dneska v autě lambda sondu a něco o tom říkaly i v servisu kam jezdí na garančku a možná i pochopí,co tím myslím.

Praxe s měřením je ještě uplně někde jinde,ale to nemá cenu,abych si tady kvůli Vám ošoupával prsty na klávesnici...jednoduše to nemá cenu.

Že každý válec pálí jinak,funguje jinak,má jiný podtlak atd. je uplně banální a normální věc,...ale asi to berete,že tady píšete idiotovi...fajn,nebudu Vám to brát.

Motor se ladí když už na to příjde na brzdě a lambda slouží jako pomůcka...o tom,že brzda měří špatně se už vážně dohadovat nechci Když někdo nechce dávat peníze za brzdu,tak se to naladí "od oka" jízdníma testama.Ve finále tam stejně neni moc podstatný rozdíl,...ale je lepší mít třeba o 2-3Hp víc a hlavně se pozná průběh křivek.

V neposlední řadě motor,co bude stát za to,aby se měřil pořádně,budu měřit trochu jinak,než dírou ve výfuku...kterou má teda snad uplně každý i na opravdu pěkných motorech jenom tu jednu A když už mluvíte o weberech (což je nic neříkající slovo asi jako "lambda" a dělá se X-desítek typů a já to tedy upřesním na DCOE/M - co jste měl nejspíš na mysli ),tak pokud nemám uplně špatný tělo,osazení a umím poslouchat ušima a ne prdelí a motor neni typu na jednom válci kroužky jsou a na druhym ne,tak nepotřebuju moc udělátek,abych motor seřídil a ono se to umělo i hnout z místa bez tlačení...což podle Vás asi neumím a v autě mám díru v podlaze jako Flinstounovi.

Jinak už Vás vidím,jak dáváte do jedný komory o 0,02mm menší trysku nebo vzdušník,když bude jeden válec chudší/bohatší...já bych to třeba tak udělal.Ale karburátorových motorů,který by si tohle zasloužily je v republice asi jako prstech na jedný ruky bych řekl.K Vám možná takové jezdí 3-denně,u mě se zatím žádný neukázal a tuningářům pro které dělám zatím vždycky stačilo to co mám Závodníky budu kdyžtak posílat za Váma

Ale určitě to u Vás odladíte líp na místě,než někdo jiný na brzdě,nebo při jízdních zkouškách...myslím,že nejsem jediný,kdo nad Vámi zlomil hůl hned po první návštěvě...i když ode mě byly ještě 2-šance na nápravu,který stejně dopadly podle očekávání...špatně a stylem Do-Do

Jinak opět díky Vám,se to tady dostalo uplně někam jinam,než byl původní záměr...zase nemůžu za to,že někdo chce slovíčkařit a někdo pochopí,že tohle je veřejný fórum,kde jsou normální lidi a to Vám asi dělá problém...nechci odpovídat stylem,aby si pak každý druhý slovo,dotyčný musel hledat ve Wikipedii...nevím,kdo je na druhý straně,proto píšu tak,aby tomu rozuměl každý...tím nechci říct,že je to blbec,ale nemusí třeba zrovna vědět,co je Stechiometrický poměr a bude umět placnu "uběhnout 100m za 10s"...což já nedokážu,ale zase vím,co je ten Stechiometrický poměr...samozřejmně až teď,když jsem tady dostal od Vás přednášku

Ale podle rčení "Šaty dělaj člověka" si k tomu tady někdo pak sedne a rupla by mu cévka z toho,co se tu píše za blbosti a musí si dokázat,jak on je chytrý a poučit ostatní nevzdělance i když o to defakto nikdo nestojí ...jinak tohle opravdu nechápu.

Minimálně dva lidi tady to moje plácání jater pochopily...Daves to pak rozvedl ještě na další věc,co by mohla souviset.A pak se tu objeví sloh,jak tu nějaký neumětel řiká nesmysly... Snažím se pomoc,...nechápu,proč reagujete naprosto stejně tam,kde jsem už něco napsal,...viz. třeba "čím nabarvit vanu"...snažím se taky vysvětlit proč to tak udělat...napsat udělej tohle a tohle je tak chování učitele na základní škole a chudák bude leštit vanu týden,místo toho,aby jí nechal opískovat a ono to bude v daným případě mít uplně stejný efekt...nebo snad máte nějaký obrázek z vědeckého výzkumu na to,že leštěná škodovácká vana odvádí víc tepla než opískovaná?...ideálně při cestě do práce nebo krámu...opět se tu bude na tohle ptát někdo,kdo má pár set tisíc si nechat udělat závodní motor u firmy...ne bude se tu ptát normální člověk co chce radu,tudíž by tam na funkčnost nevadila ani ta barva,akorát,že to pod ní schnije díky porovitýmu odlitku a pak to bude vypadat ještě hůř než předtím

Ale mít poslední slovo je pro někoho asi důležitý,...každý by si měl dělat na tom svojím hnojišti to co umí...já to dělám,stačí mě to a jsem relativně spokojený

[ Reagovat ]


05.10.16 ve 13:50 7706+1109 (8815)vokim napsal:

Vena136> Pokud umíš číst , tak pomalu přečti co jsem psal niže.Tak ještě jednou a pomalu.
LAMBDA je bezrozměrné číslo a NEMĚŘÍ se , je to výpočet přístroje dle Brettschneiderova vzorce ze složek CO,O2,CO2 a HC.
Kyslíkový senzor //nazývaný Lambda sonda // měří obsah O2 ve výfuk. plynech - to zamená Strechiometrický POMĚR a informaci z něho vyhodnocuje ŘJ prodloužením nebo zkrácením délky vstřiku u benzinu , nebo otevíráním AGR ventilu u diesla a snaží se udržet poměr co nejblíže hodnotě 14,7:1 v tzv. Lambda okně.
/// Všichni kdo tohle teda používají,to dělají špatně a nemá to žádnou vypovídající hodnotu. ///
NE nedělají to špatně , ale neměří lambdu jen poměr a tady dochází k velikým nepřesnostem a pokud říkají , že měří Lambdu - tak je to podvod.
Například:: Jeden válec bude mít horší kabel ke svíčce a hoření na svíčce nebude stejně dlouhé jako u ostatních viz. obrázek -- modrý s horším // ne vadným // kabelem , červený OK, kabely měřeny pouze Ohmicky a oba OK,, auto nebude mít žádné příznaky // cukání , neklidný volnoběh atd.// , ale bude mít větší spotřebu.
Proč?????? Protože směs v tomto válci neprohoří celá , část nespálené s obsahem O2 odejde do výfuku a sonda to vyhodnotí jako přebytek O2 a obohatí celý systém.
Stejně jako když budou špatně nastavevé ventily , nebo dírečka před sondou ve výfuku. Stačí velikost špendlíkové hlavičky a pomocí Venturiho efektu si to přisává vzduch.
Máš Webra-- Jedna klapka je bohatá a druhá chudá , jak to poznáš na sondě, když na ní máš průměr hodnot a proto k přesnému nastavení potřebuješ znát i ostatní hodnoty co tě nezajímají.

Přiložené fotografie:
!Kvíz na téma motor
 
[ Reagovat ]


05.10.16 v 11:08 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Daves> tak ani vačka s velkým překrytím ti nebude fungovat stejně jako série,...blbě seřízený motor ti to bude házet do sání,popřípadě výfuku.To se ti u obyč motoru nestane,ani když by si měl předstih +/- 40°.Pořád to poběží "normálně".

[ Reagovat ]


05.10.16 v 11:04 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

vokim> a když měřím hodnotu "lambda",dělá se na to X-různých externích přístrojů (zašroubovat sondu do výfuku,kabel a budík),tak co vlastně měřím?Když to měří jak stechiometrický poměr tak přímo hodnotu lambda...tak vlastně to hodnotu lambda neměří a je to podvod...v tom případě by mě zajímalo,co to vlastně měří.

Všichni kdo tohle teda používají,to dělají špatně a nemá to žádnou vypovídající hodnotu.

[ Reagovat ]


04.10.16 v 19:36 1900+85 (992)Hibrid napsal:

Daves> Jednoduchá věc, ale nad tím jsme vůbec nepřemýšleli (hlavně předstih byl OK). Ale budu si pamatovat.

[ Reagovat ]


04.10.16 ve 14:03 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Unregistered> To ano, když se směs zapaluje hodně po úvrati, tak pak dohořívá ve výfuku, dokáže to rozsvítit potrubí a uvařit motor.

[ Reagovat ]


04.10.16 ve 13:11 0Unregistered napsal:

Hibrid> No ze zkušenosti vím že když je blbej předstih tak to taky vyhází vodu po chvilce... aspon mne to dělá...

[ Reagovat ]


03.10.16 ve 21:42 7706+1109 (8815)vokim napsal:

Vena136> Vůbec jsi nepochopil , co jsem napsal. Možná jsi dokázal udržet strechiometrický poměr 14,3-15:1, ale to nemá s lambdou nic společného. Tu jsi prostě nedokázal udržet v celém pásmu, protože do jejího výpočtu právě zasahují i ostatní složky, které tě nezajímají. Jen pro pořádek nezajímá tě CO a CO2 ??
Ale právě úpravou CO obohacuješ nebo ochuzuješ směs a CO2 ukazuje právě ten poměr benzin - vzduch.

[ Reagovat ]


03.10.16 ve 20:15 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

vokim> fajn,jsem asi debil...tímto bych ukončil tuhle debatu,která beztak dopadne jako všechny předešlé.

Jinak to napíšu,že směšovací poměr byl 15-14,5 (možná 14,3) :1...tudíž ano,lambda "1" to nebyla,protože to bylo třeba 1,1 nebo 9,9,takže vlastně nemám pravdu

Jinak to bylo na DGV karbecu z Číny tady od Davese,abych udělal nějakou pozitivní reklamu.Ale třeba jsem měl štěstí a soudruzi na východě udělali kus,co popírá fyzikální zákony

A v neposlední řadě mě je fuk,jestli to má tolik CO,CO2 nebo NOx.Pro mě je důležitý že vím,když z toho leze tohle,tak to má třeba o 2hp víc nebo míň,než když z toho leze něco jinýho...teorie mě nikdy moc nebrala

[ Reagovat ]


03.10.16 v 18:51 7706+1109 (8815)vokim napsal:

Pokud někdo dokáže u motoru s karburátorem , držet "" Lambda 1"" v celém spektru otáček a zatížení, tak je genius, protože to se do dnešního dne ,žádnému konstruktérovy nepodařilo.
Ale popořadě. Míchají se tady hrušky, jablka a švestky dohromady.Tak --
V prvé řadě --"" Lambda sonda --NEEXISTUJE "" to se tak nazývá kyslíkový senzor.
Vena136 určitě nepoužívá "širokopásmovou sondu" ,ale Zirkonovou skokovou.
Zirkonová, neboli SKOKOVÁ měří napětí 0,10 - 0,95V v závislosti na množství O2 ve výfuk. plynech. Pokud se použije vyhřívaná , lze s ní měřit obsah O2 a podle napětí a Strechiometrického vzorce , vypočítat poměr vzduch - benzin,to si namalovat na nějakou stupnici, ale je to velmi nepřesné, protože to ovlivňují i ostatní složky.
Nernstův článek má typicky charakteristické vlastnosti skokové změny napětí v oblasti tzv. "Lambda okna" (Lambda = 0,97 - 1,03). Pokud se směs nachází mimo toto okno, nelze z napětí díky této charakteristice vyčíst přesný směšovací poměr, . Proto se skoková LS hodí na hlídání "stechiometrických poměrů" paliv, kdy velmi přesně rozezná POUZE hranici narůstajícího/mizejícího obsahu zbytkového kyslíku ve zplodinách.
Ať se naměří na sondě - senzoru cokoliv , nikdy to nelze nazvat "" Lambda 1 , nebo 0,90""
Lambda je bezrozměrné číslo vypočítané z O2,HC,CO2 a CO.Z měřených složek se počítá součinitel přebytku vzduchu LAMBDA pomocí Brettschneiderova vzorce.
Širokopásmová sonda- nejde připojit na nějaký měřák. Tato sonda obsahuje čerpací články a z proudu potřebného k čerpání se teprve v ŘJ motoru vše přepočítává na množství O2 ve výfuk. plynech.
Schéma uspořádání zirkonových článků širokopásmové lambdasondy viz foto
1 - měřící zirkonová keramika s platinovými elektrodami
2 - čerpací zirkonová keramika s platinovými elektrodami
3 - mikrokanál pro "škrcení" přívodu spalin do měřícího prostoru
4 - měřící prostor
5 - referenční prostor (referenční vzduch)
6 - vyhřívací tělísko
7 - kostra obou článků
8 - zesilovač
9 - povýšený potenciál společné kostry obou článků
10 - signální vedení čerpacího článku

Existují přístroje -- mobilní--, které měří složení výfukových plynů za jízdy. Třeba Porche 911 se vstřikováním KugellFischer se ani jinak nastavit nedá a i tady je množství možností jak měřit, záleží jakou měřící komoru přístroj má.Starší přístroje měly komoru , která měřila teplotu a vodivost plynů, dnešní používají infra. rozklad plynů.

Přiložené fotografie:
!Kvíz na téma motor
 
[ Reagovat ]


03.10.16 ve 13:55 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Unregistered> širokopásmovou lambdu z nějakýho koncernu + budík k tomu,...na netu se určitě něco dá pohledat.K statickýmu seřízení mám sice další 3-přístroje (2x veterán a 1x vyřezený co jsou na STK ještě dnes),ale kůli mobilitě i tak používám raději klasickou lambdu.

Akorát se musí "zničit" výfuk navařením šroubení,pokud se to má měřit za jízdy.Ideální měřit na brzdě,je s tím přecejenom míň práce s taháním kabelů krz auto...musí to mít nějaký zdroj na 12V + budík na sledování hodnot a to se musí nějak dostat ke spolujezdci (mě)

[ Reagovat ]


03.10.16 ve 13:16 0Unregistered napsal:

Unregistered> Možem sa opítať aký používatě prístroj k meraní plynou za jazdy? Chcel by som si také dačo takového kůpiť. Ďakujem Zoltán

[ Reagovat ]


03.10.16 v 08:50 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Unregistered> no teorie,...z praxe nedávný,tak motor s lambdou 1 v celym spektru otáček nešel s teplotou oleje (asi nejvíce namáhaná kapalina v motoru i když tam jsou teda jenom dvě ) tak nahoru a v motoráku nebyl takový hyc pocitový,jako když to pak mělo 0,9.Což je na směšovacím poměru dost zásadní rozdíl,...trať stejná,se stejnými časovými rozestupy (ta tryska se nevymění o moc rychleji nebo pomaleji) a v tu ránu byl olej místo 80°C na 100°C.Na nic jinýho se nešahalo...určitě v pocitu bude mít vliv i výfuk,který se hřeje s bohatší směsí víc,protože dle mě se bohatší směs co hoří pomaleji pak už vyhodí ze spalováku ven a dohoří mimo motor ve svodech nebo tlumiči.

Na druhou stranu při brždění motorem zase spíš chudší směs lítá až ven a hoří za koncovkou Ale to nemá vliv zase,je to spíš efektní.

Ono oboje extrémy nejsou ono,...při hodně chudý směsy,dojde k roztavení materiálu (nejčastěji píst),detonacím atd....při bohaté se zase benzínem zředí olej tak,že se motor neumaže (směs neshoří ale zůstává ve válci) až se to celý rozmaže.Je to oboje hodně nepravděpodobný a motor který má aspoň nějaký výkon a nebo se neuleje na svíčkách po 1km netrpí ani jedním z těchto aspektů.

Ale jednoduše čím je motor "ostřejší",tím potřebuje pro výkon bohatší směs (určitě bohatší než série,kde bohatší je akorát větší spotřeba ne výkon),čím víc se do motoru dostane paliva a vzduchu (hlavní důvod jak zvýšit výkon),tak bude víc namáhaný a musí se někam to teplo předat.A taky se víc zatěžuje a chladící systém dimenzovaný na 50koní to pak už nemusí dát...i když dřív bylo vše aspoň o 100% počítáno víc.Proto se to uchladí i s více jak 100Hp motorem a obyč chladičem.

Tady bych asi hledal příčinu,...v samotný konstrukční podstatě jak motor funguje a co chce.Okrmená série se spotřebou 10/100 se nebude hřát víc,jak motor s 2x takovým výkonem co tu směs dokáže využít...a když mám účinost pár desítek procent,tak z 50kW to je míň zbytkového tepla než ze 100kW.

Nebudou to takový rozdíly v bohatosti a vlivu na chlazení,ale v daný situaci to už může být ta pomyslná kapka do přetečení hrnečku.Stejně jako to má vliv pár koní na výkon,tak to může dát pár stupňů,co už můžou být moc.

[ Reagovat ]


01.10.16 v 19:32 0Unregistered napsal:

Vena136> Toto je zajímavá teorie,mohl by jsi to trochu rozvést dle tvých poznatků. Též jsem se domníval , že bohatá tolik neuškodí , ale chudá ano, protože dochází k přebytku O2 a tím vyšší teplotě hoření.

[ Reagovat ]


01.10.16 v 18:39 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Daves> no neni to taky uplně pravda,...když to nedokážeš využít,tak to dohořívá kde nemá a ne ve spalováku.Když se teda nebavíme o hranici zápalnosti,tam si pak dřív rozmažeš písty a kruhy po válcích,ale motor se moc nehřeje

[ Reagovat ]


30.09.16 ve 23:39 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Vena136> Problém s teplotou je spíš důsledek chudé směsi - ta bohatá naopak pomáhá chlazení.

[ Reagovat ]


30.09.16 ve 22:52 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Daves> no mě se to oproti hliníkovýmu 8-kanálu 1300ccm uchlazovalo až moc....s hliníkem na místě pár hodin sice ne v + 30°C,ale tak kolem 20°C a pohoda,...ohřálo,drželo 80°C a nic víc.Po hodině stání motor na 70°C.

S litinou 120L se to nevyšplhalo ani na 70°C,pokud jsem to na místě netůroval a jak to stálo půl hodiny,motor měl sotva 50°C...tak nevím.Musel jsem mít 88°C termostat,aby se to aspoň nějak ohřálo.

Všechny spektra auta funkční s přihlédnutím na rok výroby,chlazení funkční asi kromě sahary,která dlouhodobě nefunguje a jak jdou teploty pod 15°C dlouhodobě,dávám 88°C termostat kůli menší spotřebe

Sice to neni závodní nasazení,ale když auto blafe 2-3hod v kuse na volnoběh,tak by se to taky mělo projevit.Ale svoje fáčko co má 6litrů vody taky nedokážu přehřát,aby sepla sahara bez toho,abych zapnul všechny spotřebiče a motor tůroval na místě.Na volnoběh se to "neuvaří"..vyzkoušeno před Běšinama,když jsem měnil fridex z roku 91

Spíš bych hledal chybu hodně v nastavení motoru jako předstih,bohatost směsy v různých režimech atd...to nikdo moc neřeší a když to budu mít bohatý aby to "jelo",tak to uvařim hned,protože to má spoustu zbytkovýho tepla.

[ Reagovat ]


30.09.16 v 09:51 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Š120 se na místě neuchladí, nevznikne tam komínový efekt jako u 120S/130RS, kde je odtah horem přes kapotu.

[ Reagovat ]


30.09.16 v 08:42 10979+2774 (13753)vhml napsal:

Hibrid> Hibrid> cokoliv nového ( novodobého ) na škodovku je cesta do průseru. Spojku a pakny si nech udělat v Renovaku za pár korun a nebudeš mít starost.

[ Reagovat ]


30.09.16 v 06:27 1900+85 (992)Hibrid napsal:

Vena136> Ohřát se to dá, jen to trvá trochu déle. Ad absurdum, když mi bude vrčet motor půl dne na místě, sahara nesepne, protože je manuální(tam asi není třeba řešit spolehlivost termospínače, kterých mi už odešlo nesčetně), tak se ten motor prostě sám neuchladí ani bez termostatu.
A když už na startu RZ motor vařil, fakt se během těch tří kilometrů v zátahu ještě dohříval. Až se dohřál, vylítla tlaková zátka na hlavě a bylo ende.

[ Reagovat ]


29.09.16 ve 22:44 5560+1116 (3338)Vena136 napsal:

Hibrid> ono se to dá uvařit bez termostatu?To se nemůže spíš dát ani ohřát a nikdy jsem absenci termostatu nepochopil...většinou bezproblémová věc co motoru jenom pomůže.

A motor na 110°C by se taky měl uchladit,popřípadě přežít (osobně vyzkoušeno).

Ale aby tu zase někomu nerupla cévka,že se tak blbě ptám

[ Reagovat ]


29.09.16 ve 20:35 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Hibrid> Někdo už někde psal, že taky koupil 120 čidlo a bylo to favorití. Možná druhovýroba ani netuší, že čidla byla dvě Obal a rozměry jsou stejné, tak co

[ Reagovat ]


29.09.16 ve 20:22 1900+85 (992)Hibrid napsal:

Daves> No jo, ale koupené jako čidlo teploty pro Š 105-120, č. kat.
111 982 410
113 982 410
115 982 410-a to je asi ta chybka

[ Reagovat ]


29.09.16 ve 20:12 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Hibrid> Favorití/Feldí čidlo na 120kové budíky. Na to sem se při první zástavbě taky nachytal

[ Reagovat ]


29.09.16 ve 20:11 1900+85 (992)Hibrid napsal:

Unregistered> Všechno jako na Podbrdské.
Ztrácíme naději, že ještě letos pojedeme.
Pana kolegu napadá spásná myšlenka. Zkusíme ještě vyměnit čidlo teploty (také jsme před Podbrdskou koupili fungl nové, výroba EU, ne Čína. A to byla asi ta fatální chyba.
Čidlo teploty Made in Italy ukazuje o cca 27 stupňů Celsia méně, než je realita.
Takže když jsme testovali s nedohřátým motorem, vše se uchladilo, i když jsme měli pocit, že studený motor nemůžeme moc honit.
A na Podbrdské, když jsme poctivě dle teploměru ohřáli na 80, pustili saharu a popojížděli, už neměl šanci se z cca 110 stupňů uchladit a záhy "umřel"..
Takže jedeme a budeme čekat, co nevydrží teď.
Jen rekapitulace technických závad posledních dvou sezón.
povolená ojnice na klice-moje chyba a blbost
utržené obložení spojky-nová spojka, také žádná China
utržené obložení zadních brzd-nové, ne China, důsledkem porucha karoserie( viz profilové foto).
Marně dumáme, co máme ještě nové, abychom to preventivně vyměnili a nabídli reklamu čínským soudruhům.

Přiložené fotografie:
!Kvíz na téma motor
 
!Kvíz na téma motor
 
[ Reagovat ]


29.09.16 v 19:12 0Unregistered napsal:

Hibrid> Tak to muselo být pořád zavdušněné, dostávat se tam někudy vzduch, že to tlačilo vodu ven

[ Reagovat ]


29.09.16 v 18:40 1900+85 (992)Hibrid napsal:

Unregistered> Všechno volné, průchozí celý okruh. Odvzdušnění z hlavy taky průchozí.To byla taková banalita a snad(doufejme) i náhoda, že na to snad nejde přijít.

[ Reagovat ]


29.09.16 v 16:31 0Unregistered napsal:

Hibrid> Něco ucpáno-neprůchozí?

[ Reagovat ]


29.09.16 ve 14:47 7706+1109 (8815)vokim napsal:

Hibrid> Ucpané odvzdušnění z hlavy do exp. nádoby

[ Reagovat ]


29.09.16 ve 12:23 1900+85 (992)Hibrid napsal:

vokim> Motor favorit,hlava z feldy

[ Reagovat ]


29.09.16 v 09:34 7706+1109 (8815)vokim napsal:

Hibrid> Těžko hádat , když nenapíšeš co je to za motor, nebo alespoň jaký tam je termostat v originále - jednostavový nebo dvoustavový- To je veliký rozdíl.

[ Reagovat ]


28.09.16 ve 20:24 1900+85 (992)Hibrid napsal:

Daves> Chladič oleje to má, termostat tam není, aby se nesekal. Prasklá vložka byla taky moje naděje, ale planá. Vložky bez chyby.

[ Reagovat ]


28.09.16 v 19:55 142852+2829 (1573354)Daves napsal:

Hibrid> Prasklá vložka? Chladič oleje to má?

[ Reagovat ]


28.09.16 v 19:50 1900+85 (992)Hibrid napsal:

Zdravím, nabízím kvíz na přemýšlení.

Provedeny opravy po uvaření motoru.
-fouklé těsnění pod hlavou-po rozebrání nic úplně průkazného, nové kvalitnější těsnění
-prasklina v hlavě-natlakována, srovnána
-nefunkční chlazení-chladič, vodní pumpa, vše OK
-utopená vložka válce-nějaké setinky tam byly, všechny vložky venku, nově usazeny
Motor zevnitř krásný, lágry jako nové(taky moc nenajely), nikde žádné spečeniny, usazeniny, prostě OK
Po nastartování pohoda, olej i voda kde mají být. Ohříváme k 70 stupním, voda v expanzce stoupá, lítají bubliny, při 80 už natlakováno jako hrom, víčko expanzky(také nové) už vypadá jako vodotrysk.
Všechno jako na Podbrdské. Kde je chyba?
Podotýkám, závada je odstraněna, ale trvalo nám to. Nápady?

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 78 [ Zobrazit 20 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:794
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:128812
Celkem návštěv:180574941

Článků:1010
Fotografií:34695
Komentářů:17293
Uživatelů:4402


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server