Současná podoba mého eRka. Na kolébce jsem vyvařil tunel a udělal nové uchycení trubek chlazení, jsou teď více zapuštěné do podlahy, snad už za ně nechytím při vjíždění do vrat.
Pár fotek a krátká videa jsou z těch časů, kdy jsem ještě jezdil:
testování motoru 136x(1) (1.2Mb)testování motoru 136x(2) (2.9Mb)testování motoru 136x(3) (2Mb)sprint na 400m (375.8kb)Úpravy:Motor:
-motor Favorit 136X po GO (v základu má mít 50kW)
-snížená hlava
-leštěné kanály
-leštěné sací potrubí
-prodložené sání
-vačka 280°
-odlehčený setrvačník a řemenice
-karburátor přetryskovaný SEDR 130(převařené sací potrubí)
-otevírání druhého stupně ihned při přidání plného plynu
-upravený vzduchový filtr,saje studený vzduch tam kde byl původně ventilátor topení
-převodovka pětikvalt 4,22 po GO
-startér Felicia rychloběžný(super startování)
-náporové chlazení
-radiátor topení Š1203
Karoserie:-Mkové nápravy
-čtyřpístky
-snížený předek
-dolní dorazy na zadní nápravě
-hřebenové řízení
-sportovní tlumiče přitvrzené od pana Kůrky
-vystužená kastle mezi tlumiči
-posilovač brzd
-kola 13tky otvíráky
-Mkové nárazníky v laku
-přední laminátový spojler
-laminátové prahy
-zrcátka chrom. kapky
-přídavné dálkové světlomety
-zadní světla uprevená + dvouvlákna
-boční blinkry Felicia čiré
-úchyty kapot 130RS
Interier:-sportovní volant
-hliníkové pedály
-výplně dveří a boků nové z MDF desky a červené koženky
-upravený středový panel 110R
-bílé potisky budíků
-sedačky Audi nebo Golf(měl jsem je k tomu)
-samonavíjecí pásy
-audio 8repro + bassbox - vlastní výroba
-digitální otáčkoměr,voltmer - vlastní výroba
-signalizace zapnutých světel(upozorní jen na 5 sekund) - vlastní výroba
-podsvícená a zároveň vyhřívaná řaď. páka
-central
-el. okna
Snad už brzy čas a finance dovolí tyto další úpravy a opravy: -svody jednotlivé od hlavy
-příčný výfuk komplet nerez
-nový lak+nějaké "válečné" zbarvení,asi polepy
-zadní blatníky laminát 1150
-zadní kapota laminát 1150
-přední kapota laminát 130RS