ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Volný Pohár Švihov 2007

Volný Pohár Švihov 2007

WebShop Tip
Těsnění Weber DCOE pod filtr
Těsnění Weber DCOE pod filtr
Daves

40 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000 MB Mk. II

 <<



 

Škoda 1000 MB Mk. II

 

01.12.2008 (Po)  

Tomicraw  Profil uživatele  

Škoda 130 H



Karoserie

- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,

Přední náprava

- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13

Zadní náprava

- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,

Motor

- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 40 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru

Převodovka

-?

Povinné ručení
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 241-255)
 Chlazeni13.11.2005 12:10:18 


Zistoval som u jedneho stareho tisickoveho vlka,ze ci nahodou nema skusenosti s touto variantou chladenia,a povedal ze to bude mat vpliv na hlucnost


17+15 (16)morda (Registrovaný)
    
 Re:přední blatníky12.11.2005 18:35:32 


No vidíš, to s těmi blatníky mi nikdy nenapadlo, ale řekl bych že je pouze jeden typ. Kdybys mi chtěl mailnout kde se dá ta lišta sehnat (myslíš tím úplně spodní lištu staršího modelu?), byl bych Ti vděčný. S tou lištou na kapotu je to bída, sami bychom ji potřebovali, dost možná si ji budeme muset nechat nachromovat...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 přední blatníky12.11.2005 11:20:04 


Zdar Tvojí ( hezké ) práci. Mám dotaz - liší se přední blatníky ( prolis na blinkry ) v různých letech, nebo má celá éra litrovek pouze jeden blatník?? P.S. vím, kde mají NOVOU spodní lištu na klapačku, nevíš Ty kde sehnat horní otevřenou lištu na kapotu?? Ať se daří - HANESS


Unregistered
 Re:11.11.2005 20:55:06 


no jasný je to krásný ale já půjdu cestou aby to vypadalo téměř jako origo ale aby to jelo tak proto nechci dělat ty díry do plechů.


Unregistered
 Re:11.11.2005 20:01:27 


No jasně že to bude odsávat :o)

Ale mít eRko (nebo kilo) tak bych určitě šel cestou náporáku s dírama tvarově a rozměrově shodnými jako má RS, protože to je na tom autě to nejkrásnější (a proto vždycky pěnim a naskakujou mi pupínky když vidím "RS" která má díru v čele oválnou a na kapotě nejlépe lichoběžníkovou aby se vyhnula vzpěrám kapoty, a navíc třeba s tahokovem - BRRRR!!...)

Ale to je věc názoru a nikomu ho nevnucuju...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:11.11.2005 18:28:32 


hmm tak se snaž jsem hrozně zvědavej jestli to vyjde původně jsem plánoval náporák (alá 130rs) ale zase díry do plechů, hadice,novej chladič,....
byl bych strašně rád kdyby to vyšlo tak jek to děláš ty .
a ta vrtule by teda odsávalo jo? nebo foukala proti tomu náporu?


Unregistered
 Re:11.11.2005 17:29:38 


Fakt nedokážu odhadnout jestli se to uchladí, táta je optimista, já realista...
Jinak nevím o nikom kdo by to dělal takhle, holt to někdo musí testnout. Elektrická vrtule bude místo originální (máme ji z Fiatu Bravo nebo Brava (pořád se mi pletou)) aby byla schopna rozhýbat vzduch u stojícího auta. Každopádně i když by to třeba nefungovalo a dala se tam vrule od řemenice tak ta díra navíc tam určitě nebude na škodu (maximálně se tam bude skrz ten chladič víc prášit a špinit motor).
Jinak s tou flaškou, vypadá to že tímhle tempem si nebudu muset kupovat alkohol, páč s Ogim mám domluvenou jednu až si obkreslí rampu co mam na rapidu a jednu mam slíbenou za to že jsem mu dal sem na web článek :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:11.11.2005 08:56:07 


no tak toho že to budu mít dřív se neboj protože teprve za 2měsíce budu moct vybrat money pak teprve budu shánět eRko (teĎ mám jen docela
upravenej motor)

a myslíš že v kombinaci s tou ele vrtulí by se to uchladit mělo? měli to takhle nějaký závodní škodovky udělaný? nebo je to prototip?
ta vrtule by měla ted spíš odsávat teplej vzduch že ? aby se to netlouklo s tím náporem?
jinak dík moc jestli to vyjde (tak za 2 roky ) taki pošlu flašku


Unregistered
 Re:10.11.2005 21:43:20 


No, ta kapsa je hlavně esteticky (podle modelového roku), ale myslím že asi bude brát vzduch krapet líp, těžko říct...
Opravdu nedokážu odhadnout jestli se to uchladí, pokud ano, je to na Nobelovku :o) Ten plech je zatím cca 10 cm, až bude auto na kolech tak bude asi ještě nastaven nějakým tím plastem až k poloose. Jen ještě pozor, budeme dělat tunel z nějakýho toho plastu na zástěrky od kapsy až ke chladiči, aby nám ten nápor vzduchu nikam neutíkal!!
A kdy to budeš dělat? Já jen jestli to nebudeš mít dřív než my? Jak říkám, plánujem Podzim 2006, snad to vyjde.


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:10.11.2005 13:51:03 


jo ještě se chci zeptat :ta stará nádechová kapsa v blatníku má nějakej význam?(jde tam tudy víc vzduchu nebo tak?) ,nebo je to jen estetickej doplněk? chtěl bych to takhle udělat na eRku (to chlazení) ale nechat tu kapsu normální eRkovou . můj motor má asi 75koní myslíš že v kombinaci s ele. vrtulí ze 120l se to uchladí?
a kam až vede ten plech kterej "sbírá vzduch ze země? (10cm? nebo15cm?...? nebo kolik)
máš s touhle ůpravou už nějaký praktický zkušenosti ?
díky moc za reakce


Unregistered
 Re:09.11.2005 22:04:22 


Snad to bude fachat, když ne tak to budem chladit nejspíš normálně řemenem.
Tvoje auta trochu znam, byl jsem se u vás někdy před rokem (?) podívat s p. Herboltem, bral o tebe nějaký eRkový přístrojovky a asi zadní kapotu.


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:09.11.2005 20:36:49 


Přeju ti aby to fungovalo.Jestli to budeš jen dochlazovat pri jizdě po měste a pod.tak asi elektro le ideál.Ale když to nebude stačit tak ten origo větrák nic nenahradi. Ja mám ve 100vce naporak a musí tam byt 2motory na chlazení.Kdyz si spočteš ten odběr tak zjistíš že ten altík má dost i kdyz nesvítíš.Jak mu dám knedlík do kopce tak se ventilátory nevypnou.


3051+173 (3224)misumi (Registrovaný)
   295961195   
 Re:09.11.2005 13:03:14 


Mimochodem ty "bačkůrky" jsou moc pěkný. Škoda že my nepasujou na Fabču.


4475+190 (4665)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 Re:09.11.2005 11:55:15 


No chceme to zkusit hlavne naporem. Vim ze uz to zkousela spousta lidi bezuspesne, ale my si tak trochu jako delame nadeji ze ten vzduch privedeme rovnou do chladice aniz by se rozbil v ty puvodni sachte mezi motorovou stenou a tou prepazkou co uz tam neni


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:08.11.2005 22:07:06 


To chceš chladit jen náporem?Nebo elektromorem


3051+173 (3224)misumi (Registrovaný)
   295961195   
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 241-255)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:454
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:46806
Celkem návštěv:176961329

Článků:1010
Fotografií:34666
Komentářů:17289
Uživatelů:4395


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet