ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Fotogalerie Rally ples 2016

Fotogalerie Rally ples 2016

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000 MB Mk. II

 <<



 

Škoda 1000 MB Mk. II

 

01.12.2008 (Po)  

Tomicraw  Profil uživatele  

Škoda 130 H



Karoserie

- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,

Přední náprava

- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13

Zadní náprava

- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,

Motor

- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 40 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru

Převodovka

-?

Nejlevnější povinné ručení
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 166-180)
 29.05.2006 17:09:06 


vypadá to hezky, moc pěkné autíčko ikdyž zatím na ruční pohon. :o)


4476+190 (4666)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 28.05.2006 22:44:56 


jako Luky....to bude něco...bombaaa...tož ať se vám daří :o)


200+340 (540)Lucinka (Registrovaný)
    298375787  
 16.05.2006 23:18:17 


Hmmmmm, na kolečka .... už mi svrběj oči až toho krasavce uvidím


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 15.05.2006 08:10:33 


U klasické vrtule je též možno regulovat její výkon - výkonovou ztrátu motoru otáčkami, které měníme změnou velikosti řemenice, případně počtem listů.


9795+1396 (20143)H. (VIP uživatel)
        
 Re:14.05.2006 17:39:55 


No, moc jsi mě nepotěšil... :o(
Každopádně to zkusíme a po prvotním zklamání tam holt dáme rameno s klasickou vrtulí, no...

Tak na mě alespoň pamatuj s těmi zadními blatníky co jsme si domluvili na srazu ;o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 14.05.2006 09:08:50 


Zdravim, nechci byt spatnej prorok ale tohle jsem zkopusel u sebe na litru a nakonec jsem stejne udelal naporak.A to jsem mel na tom chladici el ventilator porad, zkousel jsem i zvetsit kapsy (provizorne plastem) u blatniku mel jsem vedeni vzduchu az k cladici a zkousel jsem to jak na originalu tak na chladici s Facka,kterej tem mam do dnes ale s naporakem vepredu. Problem byl vzdycky kdyz auto dostavalo za usi tak se zmenilo v rychlovarnou konvici. Ten original ma taky malou hustotu zeber a pouhe proudeni naporoveho vzduchu nestaci vodu uchladit.Proto naporaky maji velkou hustotu (plochu na vymenu vzduchu).Uvidite sami, mozna se vam to povede


322+108 (215)GogoKT (Registrovaný)
    
 Re:kapsa pod chladičem18.04.2006 20:12:43 


Ozkoušený to nemam, auto ještě jaksi leží na špalkach :o) Řekl bych že by se to tam vešlo, je to spíš nad nápravou, ale chtělo by to zkusit.

Já to teda smáznu, jen co budu aktualizovat, tak to předělam :o) Ale stejně dík...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 15.04.2006 12:35:25 


PS: smaž to poděkování ! je to hrozný


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 kapsa pod chladičem15.04.2006 12:34:06 


ahoj zaujalo mě tvé řešení jak máš ten spodní nápor na chladiči (tu kapsu)
myslíš že by to šlo i přo ponechání seriového váfuku? vejde se to tam?
P.S. : máš už to chlazení odzkoušený? díky


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:chlazení08.04.2006 20:06:24 


To jako že už to takhle někdo s tou dírou zespoda zkoušel? To zlobení při vysokých rychlostech - já s tim budu jezdit pomalu :o)
Při stání někde třeba na světlech by samozřejmě spínal elektrický větrák, v tom bych problém neviděl.

A co se toho zákona týká - taky nevim kam s tim budeme jezdit Nejspíš na podválu do Běšin a na Ecce Homo Historic, po ose toho asi moc nenajezdíme. Bohužel...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 chlazení08.04.2006 14:29:23 


s tím co děláš se potýká mnoho 1000ovkářů už po staletí. Ale vždy se vrátili k tradyčnímu chlazení vrtulí, a to protože tunel ve vysokých rychlostech bral moc vzduchu a zbržďoval auto a nadzvedával jednu stranu, proto byl problém s bržděním ve velkých rychlostech a při parnu a stání na přejezdech rz se to taky neosvěčilo, protože chceš mít na rz motor zahřátý, proto ho necháváš běžet, i když je díra a to byl velký kámen ůrazu, auto se začalo přehřívat a nezbylo nic jiného, než chcípnout motor. Tím se na začátku rz ztrácí výkon. To je můj názor, je otázka na co to budeš auto po vstupu nového silničního zákona používat. Čau Agent


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 Re:26.03.2006 20:52:58 


To je v poho, já to vim (už :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 26.03.2006 20:01:36 


Luky: kdyby ses mě zeptal tak já tě to řek že se ta destička musí posunout. )


6218+1844 (11286)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:fajn 100026.03.2006 16:53:39 


Jen ten tunel (s tím teda ještě souvisí rozšíření díry v zadní stěně na kterou je tunel napojen - ale to je jasňačka). A je tam ještě problém s takovou tou destičkou (plech zalitý v gumě) která uzavírá tunel zezadu a prochází skrz ni táhlo řazení, tím jak je táhlo kratší a převodovka delší, tak se to tam nechtělo vejít - viz. dnešní aktualizace


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:fajn 100019.03.2006 13:28:59 


Okrem toho, ze si rozsiroval tunel, si nemusel nic ine upravovat aby to tam voslo?


Unregistered
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 166-180)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:740
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:144330
Celkem návštěv:177203415

Článků:1010
Fotografií:34666
Komentářů:17289
Uživatelů:4395


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet