ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pošumavský Slalom CUP Janovice 2018

Pošumavský Slalom CUP Janovice 2018

WebShop Tip
Pružina klapek pro Weber DCOE typ 027
Pružina klapek pro Weber DCOE
Daves

75 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000 MB Mk. II

 <<



 

Škoda 1000 MB Mk. II

 

01.12.2008 (Po)  

Tomicraw  Profil uživatele  

Škoda 130 H



Karoserie

- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,

Přední náprava

- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13

Zadní náprava

- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,

Motor

- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 40 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru

Převodovka

-?

| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 31-45)
 21.03.2007 18:34:12 


Krása Luky... doufam že postupem času budu mít MB hezký jako ty Teď řešim brzdy a motor potom lak poopravit a pak snad sedačky a pásy.... Nemate tam u vás v Blovicích v tich autodílech brzdovej válec na 1000MB?


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 12.03.2007 11:50:12 


Já jo, protože tohle auto vidět je zážitek. Takže já bych dal klidně i 5,50 Kč


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:12.03.2007 08:45:15 


Ale protože jsou škodovkáři hrozný držgrešle, tak radši ne, páč by ti k autu nikdo nepřišel


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:11.03.2007 23:01:00 


Unreg: taky si myslím že těmahle kapsama to tam jde líp než těma hranatýma.

Venni: no přemýšlím že si tam na srazu dam kasičku a budu vybírat po pětikoruně (to abych měl na pokuty :o)))


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:11.03.2007 22:11:10 


No tak teď vypadá nádherně,ty kola tomu dodaly šmrnc,jsem zvědavej na rampu Fakt super teším se , až to prolezu na srazu


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 11.03.2007 20:41:35 


mám zelenou Sniper a já chladím dvoustupňovým větrákëm z klimatizace Octavia, první stupe'n jede furt, a druhý spíná termospínačem na 83 stupních. Nemám problém. Velký kapsy dělaj hodně!


Unregistered
 Re:krása !11.03.2007 17:05:59 


Přešně tak, otáčky při zapnutí ventilátoru prostě spadnou.
Jinak v motoru by měla být vačka z Felicie MPi (což je tuším 254°/254°), odlehčený setrvák, trochu líznutá hlava. K tomu 5q 4,22 a kola 165/70-13. Ale přiznávám že ten tachometr je nějakej podivnej a asi dost proměřuje (hlavně to od 120 výš, to už se nemusí zrychlovat a rafička šplhá pořád dál až se úplně schová :o) Ale jede jako z praku, to jo. A zrychlení jsem neměřil, podle videa to vypadá na cca 8 sekund, ale otázkou zůstává přesnost toho tachometru.
A ten zvuk je fakt moc prima, to video je ale ještě zkreslený tím, že je to natočený foťákem, čili zvukový zážitek je sotva poloviční :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:krása !11.03.2007 15:35:23 


To je asi běžný jev, že když sepneš větrák, tak poklesnou otáčky. To je jako když odpojíš alternátor, tak vzrostou. Prostě je to zátěž motoru.


142429+2829 (1568786)Daves (Administrátor)
      
 Re:krása !11.03.2007 13:25:14 


jinak sem to ještě jednou celé pročítal a nedozvěděl sem se co je tam za motor - vidím favouše ale myslím spíš upravy na něm protože zrychlení je opravdu famózní ! ajk si nakonec vyřešil to že když si dřív sepnul větrák poklesly otáčky?



Unregistered
 Re:krása !11.03.2007 13:12:21 


supr videjko a ještě lepší zvuk ! neměřil si jaký to má zrychlení ? co tam je za převodovku ? 4Q-4,444 ?


Unregistered
 11.03.2007 12:43:31 


Takovej libovej zvuk


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:krása !11.03.2007 12:16:01 


Toť otázka :o)
Moc o tom toho taky nevím, máme najeto tak 30 km, takže poznatky budou až časem


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:krása !11.03.2007 12:10:37 


aha , no ještě jeden dotázek bych měl - nebude se ten vhladič mnohem víc špinit a ničit ?


Unregistered
 Re:krása !11.03.2007 09:19:15 


Daves:ja spis premyslel nad necim co by menilo rychlost vetraku podle teploty spis nez podle otacek (protoze ta vzrustajici teplota ma za otackami trochu zpozdeni). Neco jako automaticky ovladany reostat.

Unreg: no je spis takovy divny ze se to tlaci zpatky proti proudu prichazejiciho vzduchu, proto jsme to vyresili takhle


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:krása !11.03.2007 08:23:40 


Ja bych to neresil, podle mne je ten vetrak ok, ono kdyz to u erka roztocis na 7000, tak to fouka taky vsudyma. To je jedine spravne. Vsak pockej az bude 30°C...
Maximalne bych tam dal nejaky pulzni regulator vykonu, v idealnim pripade regulovany otackami motoru.


142429+2829 (1568786)Daves (Administrátor)
      
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 31-45)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:686
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:118472
Celkem návštěv:177812251

Článků:1010
Fotografií:34684
Komentářů:17290
Uživatelů:4398


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet