ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pošumavský Slalom CUP Janovice 2018

Pošumavský Slalom CUP Janovice 2018

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000 MB Mk. II

 <<



 

Škoda 1000 MB Mk. II

 
Celkem záznamů: 445 (Zobrazeno 316-330)

24.08.2008 (Ne)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Dneska jsem dal hybridní sedačku do auta. Zatím mám hotovou jen řidičovu. Takhle to vypadá:

!Máňa 120S


Zachoval jsem možnosti pro štelování polohy sedačky z obou typů, hrubě sedačku nastavím rozsahem kila, pak jemně doladím posuvem rapidím.

Sedí se na tom neporovnatelně lépe než na originálech, což jsem předpokládal... :-)


23.08.2008 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Chci dát do Máni sedačky z Rapida, tak jsem vyzkoušel dvě varianty.
První byla dát tam sedačku na vevařené nosníčky, podobně jako jsou v Rapidu.
Při zkoušce jsem zjistil, že takto by sedačky byly příliš nízko.
Druhou variantou bylo dát sedačky do původní výšky, jako byly originály.
A to už dle měření vycházelo dobře.

Pustil jsem se tedy do vývoje hybridní sedačky, která spočívá v tom, že "podvozek" je z kila, zbytek z Rapida.
Nejdřív jsem flexou zbavil podvozek původní sedačky zbytečných částí.

!Máňa 120S


Připravil jsem si dva plocháče jako výztuhu horní části podvozku, kam přijde posadit sedačka, a pak jsem je tam heftnul.

!Máňa 120S
!Máňa 120S


Zesílený podvozek jsem pak přiheftoval na lyžiny pojezdů rapidí sedačky.

!Máňa 120S


A tohle je výsledek:

!Máňa 120S


22.08.2008 (Pá)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Máňo, to jsou loukotě, seznamte se... :-)

!Máňa 120S


Po seznamovačce jsem ještě obrousil boční kryty sedaček a fouknul je na černo. Rapid, ze kterého jsou, byl evidentně modrý... :-)

!Máňa 120S
!Máňa 120S


19.08.2008 (Út)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Mám dovolenou, tak jsem se ve volných chvílích dal do focení starších papírových fotek. Takže vám můžu poskytnout přehled vozidel, která jsem vlastnil. :-)

Moje první vozidlo - Máňa 110L. Koupil jsem jí v šestnácti, období 1995 -1996.

!Máňa 120S


V osmnácti (ještě mi nevydali řidičák) jsem koupil eRko. Měl jsem ho v letech 1996 - 1998.
Byl to předělaný angličan, proto obrácené stěrače. :-)

!Máňa 120S


eRko se začalo rozpadávat, hlavně korozí, takže jsem omladil vozový park, a koupil jsem Rapida 130 (1998 - 2003).

!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S


Začal jsem Rapida generálkovat a abych nebyl bez auta, koupil jsem další Máňu 100 (1999 - 2001).

!Máňa 120S
!Máňa 120S


Máňu jsem zrušil při otočce přes střechu, tak jsem jí nahradil zelenou 110LS. :-) Foto bohužel nemám. (2001 - 2002)

Během generálky kastle u Rapida jsem zjistil, že je na tom dost bídně - podlahy uhnilé skoro k tunelu, na prazích nanýtované plechy atd...
Prostě na něm bylo práce jako na kostele. :-)
Nicméně po dvou měsících řezání, broušení a vaření šel do laku. Pak jsem ho ještě půl roku dolaďoval v garáži a tady je výsledek.

Najdi 7 rozdílů. :-)))

!Máňa 120S
!Máňa 120S


Na Rapidovi jsem provedl tyto změny:
- barva :-)
- přední maska s tahokovem
- mlhovky v zadním čele

- křídlo na zadní kapotě
- zástěrky z vývozního typu
- boční blinkry z Felicie
- úprava zadních světel tak, aby jako obrysovky svítily 3 žárovky (klasická, brzdová douvláknovka a osvětlení SPZ)
- zavařené díry na trysky ostřikovačů, ty přemístěné do plastu na kapotě
- přivařené přední blatníky v horní části ke kastli, aby tam nepraskala barva
- černé tapecírungy v interiéru
- místo popelníku hodiny


Zde je fotka Rapida ze srazu Felicia&coupé klubu v Mělníku, ještě za mého působení tam, tušim rok 2000.

!Máňa 120S


Rapid byl jako "výjezdní" vozidlo, takže jsem na podzim 2002 koupil na normální ježdění fagorita.

!Máňa 120S
!Máňa 120S


Toho jsem měl asi půl roku.
Prodal jsem ho v dubnu 2003, Rapid šel na prodej v srpnu tentýž rok a tím začalo moje období bez škůdek.

No a sRšně s Máňou už znáte. :-)




18.08.2008 (Po)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Odpoledne jsem byl za borcem, který provádí opravy hliníkových disků. Chtěl jsem trochu stočit ementáloidní lemy na loukotích.
Důrazně mě před soustružením varoval z důvodu oslabení krajů a následného vylamování.
Doporučeným postupem pro opravu hořčíkových disků je vyspravení např. dvousložkovým tmelem.
Loukotě obrousím a pak vytmelím. Uvidíme, jak to dopadne. :-)



17.08.2008 (Ne)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Dneska jsem dal do Máni clonítka z eRka. Originály byly zkroucené, navíc menší. Tohle líp vypadá.

!Máňa 120S


16.08.2008 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Večer jsem se pustil do výměny struny plynu za lanko. Nechci dopadnou jako tenkrát v Dánsku. :-)
Vlevo lanko před akcí, vpravo struna po akci.

!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S


Pak jsem hodil Máňu na třináctky.

!Máňa 120S


Po půlnoci se mi ještě nechtělo hajat, tak jsem se dal do probírání škodováckých znáčků, které jsem vytáhl z vrstvy prachu v garáži. Je to zhruba polovina sbírky, zbytek mám někde na půdě. Už ani nevim kde... :-)

!Máňa 120S



13.08.2008 (St)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Včera po práci jsem se zastavil pro eMková ramena a loukotí rezervu.

!Máňa 120S
!Máňa 120S


Rezervu mám od marťase. Ten mě během předávání přesvědčoval, abych dal na Máňu hřebenové řízení.
No, Martine, povedlo se. :-)


12.08.2008 (Út)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Mám připravené přední sedačky z Rapida a třináctky kola.

!Máňa 120S
!Máňa 120S


Sedačky jsou dočasným řešením, než tam dám skořepiny, páč na origo sedačkách se nedá sedět. :-)
Třináctky jsou prozatímní pracovní šlupky, abych to nebrousil a nelakoval na loukotích.
Získal jsem je darem od kolegy z bývalé práce, kterému zbyly po ukradené stodváce. :-)



08.08.2008 (Pá)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Dnes přišla na řadu montáž samonavíjecích pásů. Původem jsou to zadní z Rapida, kterého jsem měl před pár lety. :-)

Taky jsem vyházel zadní sedačky a místo nich dal eRkové. Dával jsem je tam hlavně kvůli zvětšení prostoru, ale pak jsem zjistil, že to i o dost líp vypadá. :-)))

!Máňa 120S
!Máňa 120S




Vyměnil jsem ještě hadici od topení, která tekla. A když už byl vypuštěný fridex, vyndal jsem preventivně termostat.

!Máňa 120S




07.08.2008 (Čt)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Dodělal jsem ovládání elektrické vrtule chlazení. V přístrojovce jsem umístil spínač s kontrolkou na plechovou destičku.
Předešlý majitel Máni tam aplikoval blíže nespecifikovaný spínač a při tom palubku rozlámal.
Destička plní tedy účel nejen estetický, ale i zpevňující. :-)

!Máňa 120S
!Máňa 120S


06.08.2008 (St)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Dneska večer jsem z Máni vyházel origo pásy.

!Máňa 120S


Dám tam samonavíjecí.

25.07.2008 (Pá)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Včera jsem si vytisknul článek Teorie svařování 1,2,3 od Honzy5. Chtěl jsem zjistit, jestli se dozvím něco nového.
Večer jsem si při čtení vzal k sobě Ozzyho, což je naše morče.
Kupodivu se mu výtisk taky moc líbil... :-)))

!Máňa 120S


Takže díky za všestranně dobrý článek, Honzo. :-)

24.07.2008 (Čt)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Na základě diskuse mezi Vennim a m8rinkem jsem se včera večer rozhodl zvážit loukotě, páč mě to zajímalo.
Jeden disk má 3,5kg, dva 4,0kg a jeden 4,5kg.
Takže průměrně 4,0kg. To je dobrý, ne? :-)

!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S


21.07.2008 (Po)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Včera odpoledne jsem se cestou od příbuzných zastavil v okolí Olomouce pro další komponenty.
Přivezl jsem si hlavičku forklacku se znáčkem, převodovku + zadní nápravu ze Š125, ramena náprav a několik dalších maličkostí.

!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S

Celkem záznamů: 445 (Zobrazeno 316-330)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 29.11.2017 17:31:41 


Tak ta je parádní


78+41 (59)Alex83 (Registrovaný)
   
 Re:23.01.2008 20:44:27 


jo jo nějak se mi to vymklo a vložilo 3x


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 15:26:47 


No tak poprvé bylo to do práce, podruhé z práce a kdy ji vidíš potřetí?????


!Škoda 1000 MB Mk. II
9795+1396 (20143)H. (VIP uživatel)
        
 Re:23.01.2008 14:42:19 


no né, já jen že jí vídám každý den když jdu do práce a z práce - stojí u nás na dvoře


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:23.01.2008 10:16:30 


Marťas: hele nerejpej, jóó? :o)


!Škoda 1000 MB Mk. II
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:23.01.2008 08:20:46 


jo jo máš pravdu, také se mi zdá nějaká povědomá


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 08:09:37 


Ta žlutočerná v pozadí vyhlíží v kontextu následných událostí relativně povědomě.


!Škoda 1000 MB Mk. II
9795+1396 (20143)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Chladič - kapsa27.08.2007 09:57:42 


Těžko říct, jak je to s odběrem výkonu při zapnutém větráku v porovnání s mechanickou vrtulí, tu jsem tam nikdy neměl. Jinak pokud je chládek, dá se jet skoro půl na půl se zapnutým/vypnutým větrákem. Proto by se mi líbila ta automatická plynulá regulace jejích otáček


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:50:27 


jo jinak i když je větrák zaplej myslíš že jde motor lehčeji než s mechanicky poháněnou vrtulí nebo to má smysl jen při vypnutý vrtuli?


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:48:51 


ty jo no já nad tim furt uvažuju ) chladič oleje mám , topení mám dokonce dvoje jedno vepředu druhá vzadu takže mám i o trochu víc vody v oběhu než ty takže by mě to fungovat mohlo no asi se do toho přes zimu pustim .


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 16:07:21 


Ahoj,
no něco by naježdíno bylo. Záleží na počasí, pokud je tak nějak normálně, chladněji, tak větrák střídavě zapínám/vypínám, takže se asi bude řešit nějaká plynulá automatická regulace otáček větráku. A pokud je hic k padnutí, tak ani při zapnutém ventilátoru má snahu se to přehřát různě v kopcích nebo pokud na to šlapeš, což neni moc ideální. Ještě tam teda chybí olejový chladič a navíc je teď vymyšlená taková další udělávka, kde se při otevřeném topení požene náporem studený vzduch do tunelu, čímž se bude jednak chladit interiér a jednak topení. Uvidíme jak to půjde, ale to by taky mohlo trochu pomoct. Jinak chladič jsem teď už sundaný neměl, ale nemyslím že by špinění bylo nějak dramatické


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 13:01:36 


Ahoj,
tak přecijen už něco naježdíno s tím máš tak se zeptám > jak se to osvědčilo - uchladíš v pohodě ? co chladič nešpiní se nějak podstatně víc nebo tak něco ? díky předem za odpověd s pozdravem P.


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:31.07.2007 20:06:58 


To koleno chladiče dělal topenář ze sousedství a není nijak výš než hrdlo, je stejně jako původně, jen trčí dopředu šikmo dolů. Struna ke karburátoru je bez přepákování, je přivedená do motorového prostoru mezi chladičem a blatníkem a okolo vrtule chladiče až do karburátoru. Ty taky stavíš litra?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 30.07.2007 23:13:55 


Ja zapomel na str.c.2) Uz vidim motor


Unregistered
 30.07.2007 23:12:08 


Luky muzes prihodit detailnejsi foto motoru? Jen me zajima, chci nechat puvodni vrtuli na chladici, kolik mista zustane mezi fa sanim a puvodni saharou(kterou tam nemas. Teu vodu, jak mas tazenou zadem, nezavzdusnuje se to koleno?(jak se paji chladic? se bojim aby se mi nerozpadnul Me pripada ze je vys nez nalevaci hrdlo chladice(asi to nevadi.Jo a mas nejakou kladku na karbec? Myslim ovladavi od pedalu.Jo s tou 3,9 5q , jen se ptam kuli zkusenostem v mestskem provozu. Jo a taky nevim jak se jezdi s odlehcenym setrvakem. Mam pripravenej fa se 7kg setrvakem(motor po celkove go


Unregistered
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:802
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:194948
Celkem návštěv:177254033

Článků:1010
Fotografií:34666
Komentářů:17289
Uživatelů:4395


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet