- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
519 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Máňa 120S

Máňa 120S

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 105-130

>

135 GLI

 <<



Autor:
81+142 (223)jahny105l (Registrovaný)
   278293396  
Vytvořeno: 14.03.2007 - Změněno: 14.03.2007

135 GLI



Škoda 135GLI

Majitel:Olin Miklar



Jedná se o škodu 135gli dovoz z holandska
Řídící jednotka bendix-vstřikování renix
Upravy: sportovní maska Čtyři kulatá světla
Čiré blinkry....Stříška nad zadním oknem
Křídlo+3brzdový bod....
Originál 4pístkové brzdy,5q a vlečka se suchejma poloosama
v předu originál krátké pružiny


tady je pár fotto
!135 GLI
!135 GLI
!135 GLI

!135 GLI
!135 GLI
!135 GLI

!135 GLI
!135 GLI
!135 GLI

!135 GLI
!135 GLI
!135 GLI

!135 GLI


| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
 Kolka11.06.2009 18:30:09 


Další bývalý chudáček mého přítele:o(


Unregistered
 Tom GLS19.02.2009 19:15:05 


Dík To si už přeložim paráda TOM GLS


Unregistered
 Re:Tom GLS12.02.2009 15:35:49 


Škora Rapid 135RiC (Rapid injection Catalyst)
Voz Škoda Rapid 135RiC vznikol ako snaha udržať úroveň exportu do západných a severských krajín, kde postupne začínali platiť prísnejšie emisné normy, ktoré zastaralý karburátorový systém prípravy zmesi nedokázal splniť. Pohonný agregát RiC vznikol inštalovaním vstrekovacej a jednotky Bendix a ECU Renix. Systém Bendix/Renix je systém jednobodového vstrekovania montovaný do vozidiel Renault a Volvo v 80. rokoch. Do výfukového potrubia bola inštalovaná lambda sonda, na pravý pozdĺžnik karosérie bola pripevnená riadiaca jednotka a nádoba s aktívnym uhlím. Výkon motora bol však iba 41 kW. Tento model bol určený na export do Nemecka, Fínska a Veľkej Británie. Posledné kusy tohto modelu sa vyrobili v januári 1991. Súbežne s výrobou Rapid RiC bežala aj výroba Škody 135GLi, čo bol zhodný agregát umiestnený do karosérie Škoda 130 v najvyššej úrovni výbavy.

česky to nemám...



21713+2888 (24601)Míťa (Registrovaný)
     
 Tom GLS12.02.2009 14:40:47 


Prosim tě Gli znám ale RiC mi nic neřiká napiš co znamená dikec Tom


Unregistered
 Re:20.07.2007 09:49:23 


Taky vim o jednom origo kousku v pěknym stavu i s papírama. Majitel záměrně typ auta maskuje a vzadu dal štítek Škoda 120.


32767+2688 (828187)Daves (Administrátor)
     109318615    
 Re:20.07.2007 00:28:50 


Neboj j ámám ještě originál se vším všudy.I s blbým štítkem nad víčkem nádrže bkluterei 91natural only nebo tak nějak.


Unregistered
 Re:20.07.2007 00:26:32 


V trechničáku mám napsanejch 40kw,ale v rakouský příručce mám napsaný 41kw při 5000 nebo 5200otáček.Takže slabší než 130,135 136,ale jedno je jistý.Díký té jednotce atd. to je jede stokrát líp než Rapid 136L.Bez prodlev.zrychluje v kopci téměř z jakéhokoliv stupně a to zrychlení.Brutální a excelentní.66kw Octávky maj co dělat aby s idržely v předu odstup.Feliny,fábky jsou pro mně denodenní trofeje..


Unregistered
 Re:22.04.2007 12:01:16 


Chcu se zeptat,nevíte někdo kd bude nějakej sraz na Moravě někdy v brzké době?Že bych přijel s některou Šádes se podívat.Kdyžtak mi napište,já su furt v hokně 739 27 42 87.Díkec Standa


Unregistered
 Re:22.04.2007 11:58:17 


Ahoj,mně zase všichni říkají,že bylo cca400ks GLi a cca 1000ks Rapid RiC,protože v cizině šli na ddračku kupátkaa když chtěl někdo rodinný auto,tak si pořídil Kadetta,nebo Uno a ne Šádes.O to víc je Gli dotaženejch zpět do ČR anrozdíl od RiC.Díky bohu aspoň za to.Slabší papírově je,ale jinak se to nedá srovnávat se škdovkou.Hrabe to i na dvojku na asfatlu když se omylem zadaří,do kopca to zrychluje z každýho stupňa,nepoznal bys to.navíc to má sportovní zvuk jak sviňa.jinak ssamo Renault 19,ael třeba lamda sonda apod.je z Favorita 93-94.Nebo spíš favorit 93-94 to má z GLi/RiC.


Unregistered
 Re:22.04.2007 11:54:07 


Ahoj su asi 30km od Brna,jedná z mých Šádes je 135 GLi,ale originál kastla(nezhilá nezrezlá!!!)lak(pěknej vyšis)a interiér.Klasická Š 135 L/GL má 43kw,tedy shodně jako normál Š 130 L/GL,ale v jedný mco chytrý knížečce a hlavně z techničáku sem se dozvěděl že má menší točivý moment než Š 130,97 při2850 a Š 135 94 při 3250otáčkách.Takže co je na tom lepší?Další auto z mých x aut je právě Škoda 130 GL s výbavou na přání(červevný ostrý lak-černá střecha,poklice celoplošný atd..)š 135 GLi má 40kw při 5000 otáčkách,takže jak Š 120 LS.Myslel sem so bože to bude pomalý a ejhle..rapidy 136,favority,Felicie,Fabie mně nestíhajíSDI,TDI66kw taky moc ne a těm rychlejším se alespoň držím za prdelou.Kdyby to nemělo ten třícestnej řízenej katalyzátor tak to má těch 43kw.Ale 40Stačíta řídící jednotka dělá divy.Jel sem s tím z mírnýho kopca 175km a ještě chtěla,ale cejchování tacháče nestačilo.


Unregistered
 17.03.2007 20:38:18 


Nevím jak na tom byly klasický gli..ale přímo tahle je upravená na 136ku a má sníženou hlavu takže výkon tohoto aute je něco přes 70kobylek...staví se i na zadní


9+17 (26)Tomášek (Registrovaný)
   325-692-200   
 Re:17.03.2007 13:52:36 


udelalo se jich skoro dost, okolo 1000 kusu GLi, pak se delaly taky rapidy (RiC - rapid injection catalyst), vstrikovaci system Bendix/Renix, vetsina komponent vstrikovani zamenna s Renaultem 19, vykon netusim ale bylo to slabsi nez klasicka 135ka


36+4 (20)tuxik (Registrovaný)
   
 16.03.2007 21:14:02 


Tak to teda čumim, šádina s řídící jednotkou, vstřikováním a s katalizátorem?. to je mazec, Kolik to asi má Kw?..


406+43 (449)starlane (Registrovaný)
   320698866  
 15.03.2007 22:11:25 


taky si řikám že v originále by jí to slušelo víc


Unregistered
 15.03.2007 06:38:21 


Hm taková raritka a takhle zrasovaná


4141+1290 (5431)Venni (Registrovaný)
      
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2017
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek : eRman - Roman Schavel, tel: 603569053, email: pošli email
Redakce a správa obsahu : Tadeáška - Tereza Vosyková, tel: 603284789, email: pošli email
Programování a správa www stránek : Daves - David Spilka, tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Autopůjčovna Praha

Nové vozy, výhodné ceny jak krátkodobých i dlouhodobých pronájmů.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Červenec 2018 >>
PoÚtStČtSoNe
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:75
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:8758
Celkem návštěv:69387146

Článků:959
Fotografií:32833
Komentářů:16527
Uživatelů:3842


Klikni na uživatele, abys mu poslal zprávu