- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
530 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
Foto: Vladislav Maschl

Naše první zkušenost s amatérskou rally

WebShop Tip
Zajišťovací podložka trumpety pro 45
Zajišťovací podložka trumpety pro 45
Daves

39 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 100

>

110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti

 <<



Autor:
10455+2765 (25118)vhml (Pořadatel)
     302240348   
Vytvořeno: 03.01.2006 - Změněno: 10.02.2006

110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti



!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti


Tak kde začít:)
Nejspíš HISTORIÍ:
- Škoda 110LS
- r.v. 1974
- verze na vývoz do Anglie
- světlemodrá barva

Původní majitelem byl tatovo strýček, jednoho (ne)krásnýho dne do něj někdo naboural zezadu tak, že se zkroutila celá kastle a musela jít na výměnu, barva opět světlemodrá, dnes je majitelem jeho syn a auticko zdobi další karoserie, tentokrát zelená.

Po celoprázdninovy brigádě v roce 2003 bylo auticko jako novy a tak se snim zase mohlo jezdit dal bez obav, že se rozpadne.

A dál?
Co třeba ZÁVODNÍ HISTORIE?

V roce 2000 se posádka Václav Horn st. - Stanislav Jelínek zúčasnila domácí Historic Vltava Rallye, kde k údivu všech skončila na 2. místě ve velmi vyrovnaná kategorii Pravidelnosti.

V nastolených výkonech pokračovala dál a vrcholem bylo vítězeství na Horácké Historic Rallye v Třebíčí, což byl základní kámen k zisku titulu vicemistrů republiky, který se podařilo získat i přesto, že naskočili už do rozjeté sezony!
V roce 2001 byly výkony ještě lepší a tak vyhrály všude kde startovali = MISTŘI ! bohužel nebyli oficiálně vyhlášeni pro malý počet startujících posádek, ale i mezi těmi 9 posádky se odehrávali tuhé souboje a tenkrát si to určitě zasloužili.

V roce 2002 už byla Pravidelnost vyhlášena pouze jako Česká Trofej, ale souboje byly o to napínavější, rozhodovalo se až na posledním závodě kde stahovali náskok týmové posádky Trabantu 601 ing. Břetislav Šindelář - Radek Kust z předchozí soutěže, ale i přes vítězství v obou dnech to na celkové vítezství nestačilo a mohlo se slavit ,,jen" druhé místo, hlavní ale je, že úspěchem Břeti Šindeláře zůstalo vítězství v týmu.
V letech 2003 a 2004 se už Pravidelnost nejela a tak nastala odmlka.

Pozitivní zpráva přišla na začátku roku 2005, kdy bylo ohlášeno vypsání Pravidelnosti na ,,Vltavě".

Začala opět generálka auta, nový motor, nová plechařina a hlavně všechno pořádně nastříkat a polepit ať to ňák vypadá.

Tentokrát sme se soutěže zúčastnili v rodinném složení Václav Horn st. - Václav Horn ml.
(Standa Jelínek dělal navigátora Zdeňku Krouparovi v Lancii Fulvia a i přes pár technických problémů dojeli druzí ve skupině!)
I přes hektické přípravy jsme dokončili auto včas a mohli sme vyjet závodit téměř za humny.

Pro nás jako posádku probíhal celý závod poklidně, ovšem pro tým to bylo horší, na cíli poslední RZ se doposud vedoucí dámské posádce Slávina Jelínková - Marta Ševčíková přetrhl klínový řemen a nestihli tak cílovou ČK o 8 minut, skončili jsme tak na druhém místě za Břeťou Šindelářem, ale byly by jsme o hodně štastnější kdyby holky vyhrály a my byly klidně až třetí.

Teď, na začátku roku 2006 se všichni modlíme aby byly opět vyhlášeny závody Pravedelnosti a mohli jsme si krásně zajezdit ve starých, ale o to krásnějších vozech.

!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti

!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti

!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti

!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti

!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti

!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti

!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti

!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti


slideshow z fotek (1.3Mb)
pár záběrů od Vládi (1.6Mb)


| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
S tímto článkem souvisí
140LS - vhml
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 24 (Zobrazeno 1-15)
 Re:02.05.2006 06:25:45 


na počest památky našeho kamaráda Pražiho


!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
10455+2765 (25118)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 01.05.2006 22:40:59 


proc ste to vifotili takhle blbe


!110LS Enterprise+Historie Pravidelnosti
Unregistered
 10.02.2006 21:11:10 


vložil sem pár dalších foteček a kratkej sestrih od vladi, kdyby ste jeste nekdo meli nase fotky nebo videa tak mi je prosim poslite, diky


10455+2765 (25118)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:09.01.2006 17:40:53 


jj, rok 2001


10455+2765 (25118)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 09.01.2006 16:47:24 


To modré smýkající se kilo je v Sosnové?


4640+1777 (12192)Luky (Pořadatel)
    
 09.01.2006 16:28:39 


tak sem pridal par fotek fotek a slideshow ktera mapuje sezony 2000-2002


10455+2765 (25118)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:08.01.2006 10:16:05 


nic moc, spis nic nez moc
v podstate jako seriova 110LS za mlada, ma to najeto 100000 a ma to naky upravy takze v souctu vpodstate seriovy auto


10455+2765 (25118)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 08.01.2006 10:10:10 


a jakej tak odhaduješ výkon? měřil si maximálku?, zrychlení?
díky


Unregistered
 Re:07.01.2006 17:33:12 


jeee sorry, chybi tam carky, ale snad si to domyslis jak to za sebou pasuje


10455+2765 (25118)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:07.01.2006 17:31:56 


v podstate neni,
motor 120LS, hlava -1mm, karburator T613
prevodovka sp. 4,22
pruziny -1 zavit
tlumice pritvrzeny
sedacky z favorita, 4bod. pasy
jinak seriovy auto


10455+2765 (25118)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 07.01.2006 17:03:08 


jak je to co se týče motoru ,převodovky a náprav upravený ?
dík


Unregistered
 Re:04.01.2006 21:14:29 


diky moc


10455+2765 (25118)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 04.01.2006 21:12:56 


Fakt pěkný auto, všimnul jsem si ho už v Běšinech na srazu. Ještě jednou chválím. :o)


875+140 (507)Ogi (Registrovaný)
      
 Re:04.01.2006 16:56:56 


ted se pracuje jeste na nahradni aute, ktery by melo mit otoceny barvy, co je tady zeleny bude zluty a naopak


10455+2765 (25118)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:04.01.2006 16:55:31 


pokracovat uz asi neni kam, lehky upravy uz me nenapadaj a na zasadni neni nalada


10455+2765 (25118)vhml (Pořadatel)
     302240348   
Celkem záznamů: 24 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2017
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek : eRman - Roman Schavel, tel: 603569053, email: pošli email
Redakce a správa obsahu : Tadeáška - Tereza Vosyková, tel: 603284789, email: pošli email
Programování a správa www stránek : Daves - David Spilka, tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU

Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Leden 2018 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:75
Právě přihlášeno:2
Dnes návštěv:6224
Celkem návštěv:65934973

Článků:949
Fotografií:30680
Komentářů:16451
Uživatelů:3784