-
Přidat do oblíbených
-
Switch to English
škoda quickbar >>
skoda-tuning.cz
|
skoda110r.cz
|
skoda110r.com
|
skoda.daves.cz
|
skoda-virt.cz
|
techweb
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
E-shop
Inzerce
Katalogy
ddd
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
Eshop
Inzerce
Katalogy
Načítám obsah...
Vyhledávání
Peníze v banku
500 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
E-shop Škodateam
O nás
(9)
Jak na náš web?
(5)
Naši sponzoři
Novinky
Akce Škoda
(8)
Vaše vozy
(14)
Úpravy
(6)
Články
(15)
Bazar
Diskuze
Odkazovník
Naše aplikace
(6)
Škoda RACERS
[
Mapa stránek
]
Foto Tip
11. Rally ples ŠKODAteamu
WebShop Tip
Pérovka uchycení nátrubků Weber DCOE žlutá
Daves
10 Kč
Skladem
kusů:
Koupit
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama
Navigace
>>
Domů
-
Vaše vozy
>
Škoda 100
>
Toušíkovo Barunka (Esmeralda)
<<
Toušíkovo Barunka (Esmeralda)
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 1-15)
[
Zobrazit vše
]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
28.07.2014 (Po)
CML 1000MB
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/---tisic--malych--bolesti---/?drow=v5
HB včetně pásů v autě
15.06.2014 (Ne)
CML 1000MB
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/---tisic--malych--bolesti---/?drow=uy
Levitace snad už letos naposled, tréninku už bylo dost
jedeme, brzdíme, odbrždujeme, první letošní krátká projíždka byla satisfakcí za tu řadu nezdarů, které předcházely
nicméně spousta doladování před námi
01.06.2014 (Ne)
CML 1000MB
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/---tisic--malych--bolesti---/?drow=us
Po dlouhé době trochu pokrok.
Nové pedály
a dva kousky pásů SANDTLER
15.04.2014 (Út)
CML 1000MB
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/---tisic--malych--bolesti---/?drow=uj
Již brzy
13.04.2014 (Ne)
CML 1000MB
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/---tisic--malych--bolesti---/?drow=uf
Konečně na svých a po všech problémech brzdící
áčka vzadu po instalaci kratších pružin
13.02.2014 (Čt)
CML 1000MB
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/---tisic--malych--bolesti---/?drow=uH
Nahrubo složeno, všechny problémy zdá se vyřešeny.
ještě chybí drobnosti jako nahradit podložky výpalky, doladit spojovací materiál, rozpěrky a barevná retuš.
08.02.2014 (So)
CML 1000MB
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/---tisic--malych--bolesti---/?drow=uE
Poloha zadního třmenu
bohužel cesta bude ještě trnitá
07.02.2014 (Pá)
CML 1000MB
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/---tisic--malych--bolesti---/?drow=uD
Držáky zadních brzdičů hotovy
bohužel brzdič samotný nejde přidělat, musí se ještě stočit náboj, snad nebude ještě nějaký problém
28.01.2014 (Út)
CML 1000MB
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/---tisic--malych--bolesti---/?drow=uB
Na zkoušku složeno. Místo gum k ramenu lino, rozpěrky nerez, kostka plast
18.01.2014 (So)
CML 1000MB
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/---tisic--malych--bolesti---/?drow=uA
Přivezena převodovka od Vrby po opravě a úpravě.
SP 4,22
Dlouhá jednička se šikmým zubem a převodovým poměrem 3,09
Rozpěrka mezi 3 a 4 rychlostním stupněm
Nový pastorek pro tachometr na 13ky kola
16.01.2014 (Čt)
CML 1000MB
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/---tisic--malych--bolesti---/?drow=u9
Ještě pár tahů flexou a půjdou tam přesně jak mají být
14.01.2014 (Út)
CML 1000MB
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/---tisic--malych--bolesti---/?drow=u8
Poslední díl do volantu, konečná volba padla na Porsche
13.01.2014 (Po)
CML 1000MB
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/---tisic--malych--bolesti---/?drow=u7
Dlouho očekávaný komponent
10.01.2014 (Pá)
CML 1000MB
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/---tisic--malych--bolesti---/?drow=u1
Hotová ruční brzda, včetně redukce na původní uchycení
09.01.2014 (Čt)
CML 1000MB
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/---tisic--malych--bolesti---/?drow=u0
Dorazila hrodádka dílů pro nápravu
a samotná náprava je připravena do barvy, včetně nastavování alá m8rinek
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 1-15)
Načíst další...
[
Zobrazit vše
]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
>
|
|
[
Odeslat známému
|
Verze pro tisk
]
Komentáře
Opiš tento kód (čtyři číslice):
do tohoto pole
Celkem záznamů: 157 [
Zobrazit 15
]
20.11.2017 21:32:20
Hele kola se stáčeli jelikož v zadu nesedí na buben pokud myslíš tohle. Pokud řešíš tu přední stranu tak to bylo jen kvůli estetice aby nebyli zahloubené šrouby v polovině hrany.
Lůďo : Osobně pokud opravdu vyhladíš palubku tak nemá význam se dělat s tím molitanem dle mého. A kapličku mám přichycenou tak prostě podle sebe ani dobově ani asi jinak než ostatní
Ale okolo otáčkoměru jsem udělal pevnější klemu co ho tlačí aby nevypadl, a na to jsem dal pružinku a pak jsem udělal jen dirku na palubovce. A celá ta kaplička je tažena šikmo k palubce a drží to jen za tu zaoblenou hranu vepředu. Nevím zda je to pochopitelný
Ale ještě nikdy jsem s tím neměl problém a vždy jen čapnu kapličku vyhodím nahoru a můžu do palubovky zhora. A mám do kapličky delší kabely aby se to dalo povytahnout dál.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
20.11.2017 21:23:00
Čistě dle mého tohle není dobrá volba jelikož je to dost tvrdé!! Už je mnohem lepší ten molitan co psal Míťa. Na záhybech by to dělalo neplechu používáme to často doma.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
17.11.2017 20:24:17
Když už tě otravuju, tak bych se ještě zeptal, jak jsi nakonec vyřešil uchycení kapličky? A jak a kde máš uchycené pásy vzadu, v platě, nebo na rámu? Moc dík
Lůďa
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
17.11.2017 07:19:22
Čau Míťo, moc dík za nabídku molitanu,ale uděláme to jako to má Toušík, že to potáhneme jen koženkou bez molitanu. Do závoďáku to bude dostačující.
Lůďa
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
17.11.2017 07:16:48
A můzu se zvědavosti zeptat, kdo že mě to nemá rád?
Lůďa
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
17.11.2017 00:46:52
Prosimtě proč jsi tenkrát stáčel ty středy na těch fordích kolech? bylo tam moc masa na štefty? a jak jsi je upínal do soustruhu aby neházely? a díry nový jsi dělal na vrtačce nebo fréze? Dík Budláč
Unregistered
[
Reagovat
]
16.11.2017 21:33:01
Lůďu sice nemam rád, ale pod koženku je ideálnì mirelon - pěnová hmota, co se dává pod lino na podlahu.
https://www.nejlevnejsiobaly.cz/penovy-polyetylen/2736-mirelon-2-mm-v-roli-1100-mm-x-100-m.html
Treba tohle
Unregistered
[
Reagovat
]
16.11.2017 12:47:01
Čau Lůďo. Potahoval jsem palubku začátkem roku. Koženku jsem sehnal na webu, molitanu mám celý role, tloušťka 1 cm a 3 cm, viz můj deník, jestli chceš vidět detaily. Z rolí můžu odmotat kolik chceš za rozumnou cenu, samozřejmě.
Míťa
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
15.11.2017 22:55:36
Ahoj měli jsme doma nějakou koženku co se používala na koňský kočár. A po pravdě jen jsem ji obrousil, a normálně nalepil jelikož dávat tam molitan bylo zbytečné i na kapličce to tam mám a můžu říct že to vypadá myslím pěkně a bez hrbů nebo vrásek.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
15.11.2017 21:33:23
Ahoj, aktuálně budu řešit plato pod předním sklem. Koukal jsem, že ty jsi ho nově potáhnul. Jsi použil nějakou koženku? A dával jsi pod ní nějaký slabý molitan? Moc díky za jakékoliv rady.
Lůďa
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
10.05.2017 11:49:47
Moc děkuji za info i v mailu. Ale Míťa mě schéma zaslal a je to tam pěkně vidět. Jinak je super že někdo už vyrábí svazky elektriky. Mě už naštěstí funguje vše jak má a tohle nebude problém doladit. Jen ten čas. Musím dát auto po Vltavě zas trošku dohromady a s Lukášem uvidíme kam vyrazíme není moc čas nyní.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
05.05.2017 10:18:40
Přesně jak je to v tom schématu, co jsem Radkovi poslal.
Míťa
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
05.05.2017 10:08:04
Není tam klasický jeden drát od 1 cívky , ale musí se natáhnout dopředu od rozdělovače , přes snímací smyčku otáčkoměru a zpet na cívku.
vokim
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
04.05.2017 21:01:17
Hele chlape moc děkuji
Myslím že dáme ruma I zelenou... co ty na to
Teď už jen někoho kdo to tam napáchá a bude to
Děkuju!!!
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
03.05.2017 09:08:58
Posláno, Radku.
Jo, dáme ruma nebo zelenou...
Míťa
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
02.05.2017 21:12:55
Já tušil že jsi dobrá duše. Sice už jsem našel něco o smyčce, ale je fakt že netuším moc
Teda dneska jsem teprve umyl auto po Vltavě
Jinak mail : tous.radek@seznam.cz a úhradu myslím vyřešíme osobně na Běšinech co ty na to
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
02.05.2017 15:37:12
Si tak pročítám web a narazil jsem na svoje jméno.
Napiš mi email, na kterej to chceš, Radku, rozešiju prostěradlo a schéma pošlu.
Míťa
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
29.04.2017 23:38:57
A nebo poprosím dobrou duši Míťu zda by neposkytnul schématuším že ho má někde pod polštářem zašity
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
29.04.2017 22:52:37
Ahoj jojo říkal jak to zapojit jen se přiznám před nájezdem na rampu moc nevnímal
Ale asi to nebude takovej problém jako otáčkoměr sehnat, koupit a pak připojit..
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
29.04.2017 09:38:42
A poradil Ti pan Vojík, jak ten otáčkoměr zapojit? Je tam jedna odlišnost, na kterou nejsme z PALů a VDOček zvyklí.
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
03.10.2016 05:58:45
Kdo nebourá, nezrychlí. Hlavně že jste OK, plechy se vyáhnou
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
02.10.2016 22:52:32
Rally Příbram potěšení i smůla.
Právě jsem přijel z naší plánované poslední soutěže rally Příbram. Tuhle soutěž jsem si užíval na maximum!!! Soutěž měla krásné RZty, prostředí, organizaci i prostředí! Super bylo ubytování, které zařídil Petr Šlegl za což mu myslím všichni moc děkujeme a omlouváme se za přejetý toustovač
Profesionální servis který zařídil Petr Frei, který se staral o mé auto jako o vlastní Asi největší dík tentokrát přikládám Jakub Kopaničák, který mě nenechal ve štychu, když jsem neměl nikoho do servisu kdo by mě pomohl a zkomplikoval si kvůli mně práci a udělal si pro kamaráda čas, za to VELIKÉ díky!! Samozřejmě o nic menší díky patří Venni Jarý kterej se postaral o zábavu, o auto, o mého syna a o vše aby byla pohoda! Poté musím říctže pohodičku v autě zařídil Lukáš Hronek, který byl na soutěž parádně připravenej, vytištěné mapy, staral se o mně, staral se o přejezdy i veškeré drobnosti což bylo super! A co člověka nejvíce potěší je když tuhle zábavu může sdílet s nejbližšími což byla Andrea Javorská s tím mým uličníkem Štěpánem!!! Tohle vše se promítnulo na naší jízdě. První den jsem se snažil, ale věděli jsme že nejdůležitější je dojet. Což se první den povedlo a myslím že 15té místo průběžně nebyl s jedním z nejslabších aut špatný výsledek!!! I přes tyhle všechny super faktory jsem druhý den na 11RZ udělal jezdeckou chybu kde jsem za horizontem na vlhkých kostkách byl příliš rychlej a auto ujelo a obrubník neuhnul :/ Tak to zapříčinilo ohnutí předních ramen , zaražení podběhu do auta, ohnutí zadní poloosy a roztržení pneu. Což je doufám výčet všech neduhů, které musím odstranit, abych mohl znovu vyrazit na závody. I přes to jsem si závody neuvěřitelně užil, mrzelo mě že jsme odstoupili z 13 místa absolutně a vím že samochvála smrdí, ale na to že to byla naše první sezona v závodním autě tak jsme se ukázali v tom lepším světle a ani za výsledky se nemusíme stydět! Všem co drželi palce velice děkuji a hlavně mamče Eva Tousova která držela palce z domova a byla ráda když jsem zavolal a řekl že jsme v pořádku !!! Samozřejmě moc blahopřeji klukům z LR kteří dojeli na 2 místě absolutně a první ve třídě což je neuvěřitelné!!! Jen tak dále! Děkujeme Radek, Lukáš a Barunka
Unregistered
[
Reagovat
]
19.07.2016 21:08:34
Já tam toho měl o tej vaší bandě víc, ale oni mě to osekali
Však neděkuj kvůli tobě to začalo tak děkuji já
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
19.07.2016 18:19:44
Hezky a chválim zmínku, děkuju
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
11.07.2016 18:43:50
Za mě můžu říct že líbilo, byl jsem již podruhé. Sice se po problémech s povolením jela nějaká pekelně ořezaná varianta s jen 40 ostrýma km. Takže to bylo spíš takové revivalové svezení, ale pěkné tratě. Motanice po městě, kroužení na polygonu, nádherná šotolinová rz, obyčejná asfaltová rz, rz na kopec s převýšením 1200metrů a po obědě zkopec
Hlavně se to celý odehrává v nádherných alpských scenériích ve společnosti nádherných aut. Malý béčka, velký béčka, kitcary, S1600, WRCa, výstava aut skupiny S, prostě skvost vedle skvostu.
vhml
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
11.07.2016 16:40:55
Teď už spíš napiš, jaké to tam bylo, než jak ses přihlašoval..... My posílali dopis na konci loňského roku prostřednictvím eWRCu a měli jsme jet jako společně se Honzou Sudou jako jejich "vyslanci". Žádná odpověď ani na dopis, ani na 2 urgence, tak jsme to pustili ze zřetele. Pak nás ale kontaktovala skorohlavní pořadatelka s tím, že by chtěla, abychom přijeli. To už bylo ale Audi rozebrané a my měli vymyšlený jiný program.
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
10.07.2016 21:41:40
Aha já se přihlásil den po uzávěrce a hned napsali že máme přijet. Tak jsem byl domluvenej že jedeme a na nic dalšího jsem nečekal
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
10.07.2016 21:16:27
Také jsme se tam chystali. Ale než se pořadatel rozmyslel, že nás tam vlastně chce, už jsme měli oba jiné plány. Jsme ale v konaktu a uvidíme napřesrok.
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
06.07.2016 23:11:17
Držím palce, užijte si to
Jarda25
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
11.01.2016 20:56:15
Jestli můžu.
1/ Můžeš použít celou kulisu řazení z Š1203 ve které jen vyměníš spodní tyčku za tu se šroubkem do strany.
2/ Můžeš použít celou kulisu řazení ze Š130 do které dáš jen tu řadící páku.
Páku řazení si upravíš podle sebe, doporučuji ji při ohýbání ohřát, ale jde to i velkou silou /pákou/.
3/ pokud chceš kulisu zvednout nad tunel a tím zkrátit řadičku , použij celou kulisu řazení z š1203 + první táhlo řazení z š1203 včetně kloubků /čtyřhranů/ až k převodovce./ nutno prodloužit/
Řazení je potom velice přesné, ale musíš mít udělány držáky motoru /aby necestoval / jinak vypadávají rychlosti za jízdy
vokim
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
11.01.2016 20:24:05
Děkuju, zkusím pohledat.
Unregistered
[
Reagovat
]
11.01.2016 20:00:42
Kulisa. Je to popsáno někde zde myslím a určitě i na skoda-virt. Jde o to že musíš mít 2 kulisi ty rozřezat probrousit, udělat mezikus. Není to nic složitého.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
11.01.2016 19:17:57
Co vše se na řadící tyčce musí upravit, aby šla do 100vky? dík
Unregistered
[
Reagovat
]
10.01.2016 22:22:42
Ahoj jojo jsou nové z 1203 ale ještě budu muset projít malou úpravou jednu kulisu už mám teď v autě, ale ještě nevyzkoušeno.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
10.01.2016 20:13:50
Ahoj, ty řadící tyče jsou z 1203jky? díky, Lůďa
Unregistered
[
Reagovat
]
10.01.2016 11:15:33
Mám dotaz. Mám novou kliku zalitou ještě ve vosku. Když jsem teď očistil vosk z ložisek tak v mazacích kanálech je nějakej jako prášek aby vosk nezatekl právě do kanálů. Je to něco jako mastek takovej prášek. Ale nevím jak to teď vyčistit. ředidlo na to nepůsobí, horkovzuška taky ne. Tak jsem to vyškrábal, ale nevím zda to stačí? Děkuji za rady!!
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
05.01.2016 18:39:29
Foťák má v sobě čidlo, které pozná, že fotíš na vejšku. Tuhle informaci zapíše do Exifu a chytřejší prohlížeče pak tuhle informaci poznají a fotku otočí. Náš web takovou funkci nemá, takže zobrazuje fotku tak jak je ve skutečnosti uložená, bez ohledu na to, jak byla focená. Zkusím zjistit, zda to nejde nějak poznat.
Daves
(Administrátor)
[
Reagovat
]
05.01.2016 18:02:19
Fotil si to mobilem? Nevim proč, ale mě se to občas taky stává, vyfotim mobilem, v kompu to vidim normálně, vložim a přetočí se to. Zřejmě si ta fotka v sobě nese nějakou informaci, kterou náš web pochopí a přetočí
Já to vždycky opravim, že to proženu nějakým softem na úpravu fotek, třeba jen upravim rozlišení, kompresi a je to v pohodě
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
04.01.2016 22:56:56
Nemůžete mě vysvětlit jak vložit správně fotky? V PC ji mám na výšku, nahraju sem a je na plocho a nevím jak ji otočit :/
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
19.10.2015 21:32:05
Prosím nemá doma ještě nějaké trošku akční fotky Barunky z Běšin?? Třeba na korábu nebo nějakou fotku? Moc děkuji!!!
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
13.08.2015 17:12:08
Na výfuky používám Bisil Thermo, je to silikonová barva do 700°C, ředí se Xylenem a smrdí. Používám to i na válce Jawy a ČZ a zatím to neopadalo
butchis
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
15.07.2015 20:47:10
Děkuju moc samo že potěší tak se zastav pokecat až se někde potkáme
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
14.07.2015 17:08:29
Krasny auto, rikal jsem si asi pred rokem jak dopadlo, kdyz jsem ho nahle videl na Vltave v servisu. At to jezdi
butchis
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
13.07.2015 20:03:11
To je ale pěkný sání. To mi bude v autě slušet
vhml
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
12.06.2015 20:20:51
No, ale jen tím co jsme si říkali tou rychlostí leda když couvají
. Nejlepší jsou ty pohledy na sebe kdyžv před náma byl kopec
Jinak budíky jsou v klidu, ale když tam vidím tu kontrolku na olej která svítila furt
Dnes jsem byl za elektrikářem
Ale to je asi taky na nějakej román
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
12.06.2015 16:09:57
To video je parádní. Myslím, že bejt tam připojenej i interkom, tak mají Drotár s Bánocim velkou konkurenci
Hlavně ty budíky tomu dodávají atmosféru
vhml
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
20.04.2015 13:34:11
Mým náhradním ,,STK" motorem pohrdal
vhml
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
20.04.2015 13:19:11
Radku paráda! Jestli to Vencovi jede líp, tak co zkusit si motory pohodit, pokud se ten jeho vejde do homologace?
Luky
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
12.04.2015 22:35:51
Moc hezký auto. Držím palce na soutěže
.
Dakos
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
10.03.2015 15:46:31
Slušný počin.
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
10.03.2015 15:33:57
Moc pěkně sepsaný
Gratuluju k výkonu
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
31.01.2015 00:26:44
Tak uvidíme, kucí.
Říká se, že člověk neuvěří, dokud to sám nezkusí...
Míťa
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
30.01.2015 19:49:08
Hele tohle je opravdu úplně to nejmenší
Stačí odeslat doklady a přijde tě tohle zpět, ale jak píše vhml tak si nejsem úplně jistej jestli bys tohle chtěl, protože to je jen začátek lapálií
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
30.01.2015 18:35:46
Míťo, věř že bys to nechtěl
vhml
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
30.01.2015 16:25:10
Pro Toušíka pěkný nápad na článek - Testace krok za krokem
Odměnu navrhli:
Míťa
Daves
(Administrátor)
[
Reagovat
]
30.01.2015 16:23:28
Jéé, hele, to bych chtěl taky. Je někde napsaný seznam podmínek pro udělení?
Míťa
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
17.01.2015 16:08:03
Já se vám příště vyfotím raději v bikinách aby jste si nedělali iluze
Ona to ta kombinéza totiž schovává.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
14.01.2015 23:31:47
Vždyť je na té fotce patrné, že právě slezl z orbitreku, aby ty rohlíčky vypotil a do té kombinézy se vešel
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
Re:
14.01.2015 11:38:18
Ta kombinéza je boží!
Daves
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
13.01.2015 08:52:15
Ó pan závodník
Ani se na tobě moc nepodepsalo vánoční válení a vanilkový rohlíčky
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
06.01.2015 12:35:59
Udělat si v práci týden přesčasy a jít si to koupit je pro mě asi nejlepší řešení
Protože jakýkoliv tyhle pokusy vyjdou co se týká materiálu ne zrovna zadarmo(bezešvé trubky atd.) a časově a plyn do autogenu a ve finále člověk zjistí,že to je dražší než to koupit a vůbec to nemusí fungovat
Ale jako dalo by se to udělat,ale otázka zní,jestli to má cenu.
Vena136
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
06.01.2015 11:59:09
Hele na Lancii jsme to rozlisovali, ale to mělo dýlku třeba jen 5cm. U delší trubky nevím jestli by se to povedlo. Určitě bys to musel dělat více trnama.
vhml
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
06.01.2015 11:57:02
Udělat trn, autogenem nahřát a nalisovat. Tím získáš rozšíření. Pak vzít písek, napěchovat, navařit zátky na obou koncích, za tepla ohnout, pak konce zaříznout a navařit příruby.
Daves
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
06.01.2015 11:39:13
Ono je vnitřní d asi 32mm. Ale nějak si v hlavě nemůžu dorovnat jak udržet trubku aby se nedoformovala a za tepla to ní natlačit nějakej trn v domáckých podmínkách. Jestli udělat nějakej přípravek a pod lis. Ještě jsem to nedělal tak nevím jak se to bude chovat. Ale počítám že to má snahu se bortit.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
06.01.2015 08:50:27
Kdybych to vyráběl, tak bych to asi řešil ohybem z jednoho průmeru kolem 30mm a v rovné části ke karburátoru vykouzlit kužel.
vhml
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
06.01.2015 08:23:56
I ten kužel tam je. Ta trubka je rozříznutá, roztažená a svařená. Byl to jen takový pokus ze srandy, nikdy jsem to nepoužil
Daves
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
05.01.2015 23:14:37
Tak chtěl bych napsal OU JÉ, ale na tohle nemůžu to spíš OU NOU
Jo tak úplně takhle jsem si to nepředstavoval teda
Ale taky možnost. Já to musím teď stejně nechat být dokud auto nebude jezdit a nebude otestovany. Pak až se do toho nějak pustím je teď tech výdajů dost a musím nakoupit něco domů taky. Ale stejně mi to nedá dlouho spát počítám..
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
05.01.2015 23:10:20
Jo proč ne,ale zase ten kužel v tom sání má taky svůj účel bych řekl
Vena136
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
05.01.2015 22:40:11
http://skoda.daves.cz/Denik_poslednich_dnu-img_3fEo.jpg
a je to, ne ?
Daves
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
05.01.2015 21:25:10
No právě ty konusový trubky a ještě do oblouku,osobně nemám páru,jak se to dělá
No ta cena je trochu moc,ještě za tyhle pulce,který se mě moc nelíběj.To je tak na okruhovku,je to hodně krátký a nacpaný nad ventildeklem.
Vena136
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
05.01.2015 10:48:18
Hr svody to tam taky mají stále
Ono bys to asi našel. Mě osobně ta cena přijde nějaká přetažená. Chápu že je to zakázková výroba, ale to děláme doma taky a při dnešní ceně výpalku na příruby která v tom musí bejt zanedbatelná mě přijdou 2 konusové trubky dost drahé. Ale samozřejmě jsem to nedělal a asi kdo se do toho možná pustil se mojí dedukci směje
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
05.01.2015 09:39:22
To vím,ale žádnýho dalšího neznám
S ním už jsem to probíral,ale to je prostě ta "zakázková" výroba,ale dřív toho bylo plno,ale asi už to neni tak lukrativní,jak před 5-10lety ty berany.
Vena136
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
05.01.2015 08:27:14
Sání vám dodá Vokim, tady na webu.
Daves
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
04.01.2015 21:42:49
A to DCOE máš
No taky jsem se po tom pídil a asi neni jiná možnost než nechat vyrobit dneska.Osobně nevím,kde by se prodávaly takový ty univerzály,jako se dělaj výfuky.Bývalo to v každym druhym e-shopu a teď je prd.Na nějakou prdlavku bych to možná taky užil,každopádně když svody,tak na míru k motoru,ale ne vždycky to je potřeba
A třeba by to líp vypadalo,ale nemuselo by to líp jet
Vena136
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
04.01.2015 21:34:35
Kdybyste klucí měli nějaký přebytečný sání a jedno DCOE, tak bych ho taky uživil
IDF je fajn, ale s DCOE by to přeci jenom vypadalo líp
vhml
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
04.01.2015 21:19:47
To je vlastně pravda
No až budeš chtít to jedno DCOE přes hlavu,tak dej vědět.Už mě tady v krabici začínaj srát,jak překáží.Nikdo mě toho nechce zbavit
To by jsme se pak domluvili i ohledně peněz
I když na co tam máš vlastně za obsah?
Vena136
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
04.01.2015 18:02:25
Hele namísto sytiče tam bude kousek drátu protože už to nechci cpát do tunelu. Už tak tam není moc místa. Ale netvrdím že by se to tam nevešlo
Jinak startovat přes sytič snad budu, ale začínám si pomalu hrát s myšlenkou jednoho webříka přes hlavu. Ale ještě musím koupit svody 3-1 a tlumič. I když do toho se možná i pustím uvidíme.
A o podtlaku mě nemluv
Ten krátkej co tam byl původní jsem napájel na 8. Hadici a sám dobře víš co jsem s tím provedl takže tohle jsem snesl z půdy a bylo to nejrychlejší řešení. A je tam ještě hodně nedokonalostí, ale za tohle díky
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
04.01.2015 17:56:19
Promiň vždy jsem to dělal a dnes jsem zapomněl tak příště to napravím
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
04.01.2015 13:37:55
Máš to moc hezké
Skodovacek
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
04.01.2015 09:04:30
Zdar.
Hele natáhni si k tomu karbecu ten sytič,nebo tam dej aspoň kus bowdenu a strunu,aby se dal zatáhnout.Nikdy motor nestartuj a netrap bez
Nikdy nebude fungovat a to samý u těch DCOE,jak to bude mít volnoběh za studena,je to za tepla špatně.Při nejlepším tam je velký pokles otáček a studený motor s 500ot taky neni dobrý.Kdyby to nebylo potřeba,tak to tam nedávaj
A ten podtlak rozdělovače jsi mohl dát jenom hadici na to očko co tam bylo bez tý trubky na karbecu a beztak to tam máš špatně daný
Takle se to uklepe nebo povolí.....no pak ti v tom udělám nějak pořádek,až řekneš,že to vrčí
Vena136
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
04.01.2015 00:52:12
Paráda, vypadá to dobře.
Říkáš, že chceš rady... tak pro začátek jedna: otáčej fotky, než je sem vložíš, protože si můžeme hlavu ukroutit...
Míťa
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
24.06.2013 12:52:21
Tak s použitím vhodnýho karbecu by se dalo i z "civil" verze vytáhnout dost,ale tak když máš 2xkarbec,tak proč je tam nedát a výfuk je pak už to nejmenší.A ještě se zeptam,to máš ventily z fáčka(tvarově mě připadaj) i se sedlama a nebo to je něco speciálnějšího
Se mě zdaj výfukový dost velký a sací zase dost malý
Ale nějaký ten milimetr se blbě poznává.
Vena136
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
24.06.2013 11:08:08
To ve hvězdách.. Mám doma svody litinové, ale asi bych to chtěl potom udělat na webry když už doma jsou připravený.. Takže se uvidí, ale do budoucna asi webr + svody. Popřípadě bych teď jel pouze 2 komorák a pak by se to předělalo protože hlava je udělaná na sání nad hlavou.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
21.06.2013 13:06:45
Dovolim si jednu technickou
To budeš dělat motor s webrama a svodama z trubek a nebo "chudší" verzi se sáním na dvoukomorák a litinou na výfuku?
Vena136
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
03.02.2013 20:17:01
Z toho jsem pochopil že můžeš bez problémů mít barum vzhled
Stovkař
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
03.02.2013 20:16:18
2.1.9.5 Veškerá reklama, která není aktuální, s výjimkou původních reklam na voze,
musí být odstraněna.
Příloha K
2.1.10 Dobový vzhled
V tomto kontextu je vzhled pokládán za definovaný svými barvami a svým barevným
schématem.
- Pro vozy homologované FIA, velkosériové výroby (cestovní vozy, GT vozy
homologované před r. 1966, skupiny 1 až 4, skupiny N, A, B) je pro každý model
vozu, u kterého je možné historicky prokázat, že měl zvláštní vzhled, povoleno
použít stejný vzhled se stejnými barvami a logy, které mají původní rozměry.
- U všech ostatních vozů si původní vzhled může zachovat pouze příslušné šasi,
se stejnými barvami a logy, které mají původní rozměry.
U vozů, které mohou historicky prokázat, že závodily ve zvláštním provedení (např. Gulf
Porsche, L M Lola, JPS Lotus atd.), je povoleno nadále používat tento vzhled pod
podmínkou, že bude mít stejné barvy a velikost log jako tomu bylo původně.
V souladu s výše uvedenými předpisy budou soutěžící podporováni, aby používali své
vozy s jejich původním vzhledem.
Pozn.: V zemích, kde je určitá reklama (tabák, alkohol …) omezena legislativou, se
musí soutěžící ujistit, zda je vzhled jeho vozu v souladu s místními zákony.
Stovkař
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
03.02.2013 20:09:46
Myslím že je psáno v příloze, že pokud je to dobová reklama, tak ji tam můžeš mít. Ale nejsem 100% jistej.
Stovkař
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
03.02.2013 18:54:09
Super děkuju moc! Sice z toho nejsem moc nadšenej a myslel jsem že se do téhle barvi nikdo nepustil ale i tak je to prozatím asi nejhezčí a v plánu.. Jen mě jde o to že je na autě reklama BARUM smí to bejt kvůli testování?? Není to reklama nebo něco? Díky
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:barva
02.02.2013 16:41:02
Druhá:
http://www.e-auto.cz/galerie/foto.asp?catid=4622&from=15&fotogalerie=Rallye/2011ceska/revival-beos&soubor=DSC_0342.JPG
Dakos
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:barva
02.02.2013 16:39:35
Po hodině hledání jedna fotka:
http://liborek81.rajce.idnes.cz/Rallye_Praha_Revival_1.4.-3.4.2011/#IMG_2722.jpg
Dakos
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:barva
02.02.2013 14:21:46
Jj. Ale fotky žádné nemám
Dakos
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:barva
01.02.2013 12:35:47
Mám za to, že je to replika a že je koupená od Dakose. Není - li tomu tak, prosím, opravte mě.
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
Re:barva
31.01.2013 15:03:02
Něco dobových fotek:
http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=21538&title=zivot-za-volantem-v-pruhovanem-triku
Luky
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:barva
31.01.2013 07:48:46
Ale ale a to je originál? Nebo replika? Docela bych chtěl zjistit nějaké podrobnosti pokud to bude možné.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:barva
30.01.2013 22:16:36
Eda Patera z Radotína má žlutou esku s Barum polepama
. Dobrá volba.
Dakos
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:barva
26.01.2013 22:41:14
Zatím ne, ale věřím, že na jaře bude o jednu více , jestli se podaří
fido
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
26.01.2013 19:40:52
TAkze bude replika Barumky? Oto bude hezke a zajimave
Unregistered
[
Reagovat
]
Re:barva
26.01.2013 09:11:35
Je pravda že žlutá není vrchol krásy, ale nikdo jinej to nemá
vhml
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:barva
26.01.2013 00:00:34
Já vím, já vím ale je to zlo pomalu se mi začíná žlutá líbit a je pravda že zelenou Hauglnda má dnes skoro každej a jak se má proslavit jiné jméno "Touš" ve stínu jeho
jasně že myšleno v ironii...
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
barva
25.01.2013 20:55:54
za mě zelenou těch je málo, případně žlutou těch je ještě míň,ale ta se mi moc nelíbí
Honza5
(Tester)
[
Reagovat
]
Lakování
25.01.2013 13:55:06
Taky bych se přikláněl k Barumu, vypadá to zajímavě
Dejvid
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Lakování
24.01.2013 22:22:11
Radku! pro mě jasně vede barumácká!!!
Stovkař
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
24.08.2012 12:46:57
No budu se snažit to udržet
Hlavně aby nešla felda.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
24.08.2012 10:32:47
To bude potom rozprodávat ten zbytek.....
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
Re:
23.08.2012 20:37:11
Jasný. 1300 převrtaná na 1600 je lepší
S tim časem ... A počkej až se oženíš a budeš mít děti
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
23.08.2012 16:05:31
Tak to mě roman jen pokouší
ne samo že se pojede 1,3.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
23.08.2012 15:31:18
1,6 by bylo zvěrstvo. Tato auta vždy jezdila maximálně 1300 a to by asi mělo zůstat zachováno.
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
Re:
23.08.2012 15:26:38
Necháme se překvapit
I to je možnost že to tak dopadne. Teď musím poplatit vše okolo a až bude auto připravené na motor tak se ho budu snažit sehnat. Ale samo že nikdy nemůžu říkat že to dotáhnu protože teď jsme se pustily s tátou do stavby vodní elektrárny a nemám ani minutu na to abych se věnoval autu, do toho ještě studuju a je to fofr Proto by mohli mluvit Freiové pomalu víc o mém autě než já sám
Uvidíme jak se to stačí nebo nestačí otestovat. Je mi jasný že každej staví Sko a každej dá favorita, ale jak píšu pokusím se to udělat pořádně, když to půjde
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
23.08.2012 14:58:46
Prodam ti do toho 1.6ku
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
23.08.2012 14:46:53
Viděl bych to tak, že prozatím pojedeš favorita a postupem času zůstaneš u favorita.....
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
Re:
23.08.2012 14:36:07
To se popravdě ještě uvidí v nejbližší době jedu na autoklub si to nějak vyřešit ale mělo by to bejt s 13 motorem co měla RS. Jinak vše zůstalo "seriové". Tak proto bude složitější motor, ale prozatím pojedu favorita. A postupem času se uvidí.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
23.08.2012 13:34:50
Která homologace je ta poslední?
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
Re:
23.08.2012 11:29:54
Pokecej na srazu se Stanckem Hosnedlem ... Ten sice postavil 1150, ale určitě rád poradí
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
23.08.2012 10:48:29
Díky díky za podporu. Sice se mi do toho nechtělo po tom co jsem na autě udělal ale. A prosím pokud by měl někdo nějaké fotky dokumenty cokoliv o Sku prosím na mail pokud by jste měli chuť. Díky
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
22.08.2012 20:02:13
Ty jo, když jsem viděl inzeráty v bazaru tak už jsem se lek, že končíš nadobro
Tohle je lepší varianta, fandím zadohrabům!
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
01.08.2011 13:52:35
Jo, je pravda, že jsou to drobnosti. To jenom kdybys to chtěl úplně dokonalý podle přílohy J. Já mám ten rám taky divoce, přivařenej ke střeše atd. Jinak šrouby se tam zpravidla realne nedavaji, pouze je tam nalepena hlava šroubu.
vhml
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
01.08.2011 12:58:12
Hele prosímtě vhml ty máš tam šrouby? Já si teda myslím že dodělat tam 3 šrouby není problém, můj názor je že jsou tam úplně k ničemu. Nebo jakou mají pointu? Že se třeba utrhají ty svary..
to asi těžko. Jinak vzpěru do dveří jsem taky mysle,l ale kdyžtak si ji tam dodělám což není problém protože se tam nechá už všude sáhnout. jinak trubky je fakt že jsou za tepla, Pod lakem už budou klidně zastudena, a myslím že kříž za zády udrží i tu teplem ohřátou trubku. A nakonec si myslím že pokud bych chtěl na RC či volnej pohár tak takovéhle detaily řešit nebudu. Ale díky za připomínku.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
01.08.2011 07:53:21
Protože FIA. Logištější odpověd nenajdeš, bohužel.
Jinak k tomu rámu mám pár výtek k dokonalosti. Přidal bych výztuhu horní zadního rohu dveří, ta udělá hodně. A škoda těch ohýbaných trubek za tepla. Nesmí to být a jeden z výrobců rámů kvůli tomu ztratil i certifikaci. Kdo to byl nevím, možná právě Grabijec?
vhml
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
01.08.2011 00:44:27
Můžeš mi Stovkaři vysvětlit, proč by vevařenej, tj. nerozebiratelnej rám, měl mít nějaký rozebiratelný spoje?
m8rinek
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
30.07.2011 19:41:53
To měl hlavně vědět taky ten co to dělal. Docela blbé nechat si udělat rám, kterej není podle homologace. Ale ono je vlastně u tohoto rámu jedno, má stejně více opěrných bodů, než může mít.
Stovkař
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
30.07.2011 11:58:52
Panečku no vidíš to jsem ani nevěděl že musí bejt.. No už to tam není holt s tím budu jezdit jen po dvoře
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
30.07.2011 11:33:10
koukni k Freium...uvidíš
Stovkař
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
30.07.2011 11:30:34
http://www.autoklub.cz/acr/fasacr/radyfia/prilohaj/253.pdf
starna 16!!!
Stovkař
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
30.07.2011 11:28:01
Tam maj bejt šrouby?? To je blbost ne?
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
30.07.2011 11:22:09
Blbě vidím, nebo tam chybí šrouby? Neměl by být rám ještě náhodou podle homologace přišroubovanej? Škoda toho ohýbání za tepla
Stovkař
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
22.06.2011 09:44:51
Já si nebyl jistej Hricinou a Hlušičkou. Tak to je asi od Hlušičky.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
22.06.2011 08:38:54
Tohle potrubí máme taky na motoru. Výfuk byl od Hlušičky, tak jestli je i sání? Ale nevím to jistě.
vhml
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
22.06.2011 08:11:15
To není problém zatím máme hotovou jen kašnu, a 2 vrtule. Teď budem betonovat savku.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
22.06.2011 08:09:26
Nene už jsem to koupil od klučiny a ten to on někoho koupil, od někoho kdo dělá výfuky, ale zaboha si nevzpomenu od koho..
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
22.06.2011 05:48:52
Co to je za zajmavý potrubí? To je domácí výroba?
gapin
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
22.06.2011 00:00:57
tyhle turbíny mě zajímají a někdy by jsem to chtěl vydět rozebraný
Skodovacek
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
21.06.2011 22:53:55
To je on mého srdce šampión!
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
21.06.2011 22:03:06
A co takhle turbina na vodní elektrárnu?
zetka
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
21.06.2011 16:46:13
Točit se tam něco bude, vydělávat doufám taky, ale kolotoč to není
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
21.06.2011 15:16:36
Kolotoč?
Skodovacek
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
20.06.2011 10:23:36
Safra to mě ani nenapadlo
Ale myslím že byl to bylo dost nepřenosný
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
20.06.2011 09:26:58
Gril na pětikilové steaky...... ????
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
Re:
19.06.2011 23:42:04
To není..
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
19.06.2011 21:46:08
napada mi jedine karusel
vhml
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
21.03.2011 12:40:22
Bylo mě to tam řečeno. Ale vypadá hodně reálně, jen myslím že nebyla třeba nádržka na vodu v té době ze 120tky a takové drobné detaily. Ale mělo to litinovej 8 kanál a suchou vanu.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
21.03.2011 12:18:56
Z čeho soudíš, že v technickém muzeu je nějaká replika?
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
Re:
02.01.2011 22:30:38
Myslím že nebudu, ještě si dělám druhou úplně v serii, takže je to v celku fajn. Jojo pak jsem si to někde přečetl ještě jednou, šlo to snadno. Už je mám skoro hotové.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
23.12.2010 02:59:51
o jé..jednou toho budeš litovat Radku,veř mi
A jak Ty poloosy?Došla Ti pak smska,že se to musí pouze sklepnout kladívkem?
Venni
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
31.01.2010 16:43:40
Uvidíme jak se to s gumama vyvrbí,nechám to ještě chvilku být a pak tak zavolám jak to vypadá.
Venni
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
31.01.2010 12:49:46
Takže : Kola jsou z forda, upravovat je budu sám, celkem 4 sady i pro wenu, šířka je 5,5 palce. Jo a s pneu jsem tu paní nepochopil. Ta mě řekla, že je problém s dopravou... Tak jsem myslel že nemají stálého dopravce. A nevědí jak je dopravit. Pokud je nemají tak to je jasný.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
31.01.2010 11:59:44
Jo a z čeho jsou tyhle kola? Taky by se mi líbili, ty jsou širší než apolla? A upravovat na 130 rozteč si budeš sám?
1Venca
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
31.01.2010 11:58:09
Jenže oni je právě skladem nemají, čekají než jim je dodá výrobce a neví kdy to bude, aspon takhle mě to říkala ta paní po telefonu. Jak to bude s dopravou je další věc, ale s tim si myslim nějak poradí...
1Venca
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
30.01.2010 23:48:15
Re:1Venca, Venni
Hele pokud by jsme se nějak domluvili, a věřily mě tak mě můžete poslat peníze na účet a já nám pro ty pneu dojedu. Pokud je budou mít skladem. Nechce se mi na ně čekat zrovna třeba do konce března a tak...
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
30.01.2010 11:23:35
No právě to je ono... Chtělo by to sehnat někoho kdo by jel tím směrem a vyzvedl je tam. to si myslím že by byla cesta nejmenšího odporu..
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
30.01.2010 11:19:03
No tam jsem si je objednal taky, jenom nikdo neví kdy vlastně budou...
1Venca
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
30.01.2010 09:47:41
Tak oni maj tu cenu do konce ledna. Nejezdí někdo známej tím směrem protože jsem jim volal a oni vůbec nemají nějakého stálého dopravce, a ani neví kdy někoho seženou. Což mě přišlo hodné zvláštní...
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
30.01.2010 00:44:35
Já objednal R888 včíra
Venni
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
29.01.2010 18:40:05
http://www.tuning-centrum.cz
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Toyo
29.01.2010 18:35:37
Ahoj, kdepak jsi sehnal toya?
1Venca
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
re
03.12.2009 13:14:40
zdar hele prosim te pujdeme na ten ples??
lovt
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
30.10.2009 11:57:27
Chudinky pneumatiky hranatý...
Luky
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
29.10.2009 16:31:20
Radku,to video sis měl nechat ulitý a radši se sním nechlubit
Venni
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Celkem záznamů: 157
Načíst další...
[
Zobrazit 15
]
Online pokec
[
větší okno
menší okno
]
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
Všem
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email:
pošli email
Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email:
pošli email
Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email:
pošli email
Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu
Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.
Google search
Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...
Zadejte své vyhledávací termíny
Odeslat vyhledávací formuláře
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit:
Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama
Kalendář akcí
<<
Září 2024
>>
Po
Út
St
Čt
Pá
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:
878
Právě přihlášeno:
2
Dnes návštěv:
74137
Celkem návštěv:
197670724
Článků:
1011
Fotografií:
34767
Komentářů:
17361
Uživatelů:
4424
Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet