03.10.2011 (Po)vhml |
10.09.2011 (So)vhml |
04.08.2011 (Čt)vhmlTakto vybaveni jsme pak vyrazli na dvoukolo FuchsOil Cupu pořádané spolu s mistrovství republiky. Bojovalo se opět o desetinky, kdy jsem nakonec získal 2. a 3. místo absolutně, s minimálními odstupy. Ale porovnání časů jaké se jezdily v republice byly nad očekávání a s těmi jsem maximálně spokojen. V současné době je auto rozebrané a připravuje se přestavba uložení podvozku na unibaly |
04.08.2011 (Čt)vhmlPo delší době zase pár informací. Do stovky jsem si pořídil trochu lepší krmení. Weber IDF, 32mm difuzory. Jede to výrazně lépe než předchozí DCHD a o porovnání s Jikovem nemůže být ani řeč:-) Druhá koupě byla do 140LS, která dostala nové čerpadlo od Davese a kondenzátor a kladívka značky Bosch Do třetice všeho dobrého to byly poněkud širší pryže a disky k ním. Hladké Matadory ve směsi D11 a šířce přes boky kolem 230mm. K ním pak 7,5" disky |
29.06.2011 (St)vhmlVIdea z víkendového slalomu, spíše driftování pro radost Jen nevím proč to ve všech náhledech ukazuje Štípkojc Rapida :-( Asi se na youtubu líbí víc :-D A zde možno viděj jaký rozdíl udělají závodní gumy, stejný pilot, stejná agresivita. |
19.06.2011 (Ne)vhmlZahájili jsme další sezónu ve FuchsOil Cupu. Bohužel jsme se trochu potýkali s technikou. Čerpadlo porouchané v Běšinech bylo na Korábu vyměněno za půjčené od Honzy5, díky. Zároveň však proběhla i změna nastavení hladiny a to byla chyba. Na vrchu to bylo bez problému, ale na slalomu se karburátory přelívaly a nasály si benzín přes vzdušníky zpět. Znamenalo to tak chrchlání a nízký výkon po zatočení auta. Věc bohužel na místě nevyřešitelná. I tak jsme ale podali rozumný výkon. Opět jsem rozjížděl závod z prvního místa absolutně a postupně se propadal. Všichni v dalších kolech zrychlují, já asi jedu svoje maximum od začátku. Závod to byl velmi vyrovnaný. Kdy vítěze a mé třetí místo dělilo pouhých 6 desetin sekundy. Táta uspěl třetím místem v kategorii Veteránů. Z prvních třech závodů tak vezeme 4 poháry. . |
19.06.2011 (Ne)vhmlNa domácím Korábu jsme se byli opět především vyblbnout a sklounout se bokem bez ambicí na výsledky, jelikož se ostatních závodů mistrovství republiky pravidelně neúčastníme. Nová převodovka ale byla proti. Dokázala zrychlit auto o 5 sekund na ty dva krátké kilometry a tak i permanetně ve smyku na sériových gumách z toho bylo vítězství ve skupině. Snad by i měl být sestřih stejně jako vloni. |
19.06.2011 (Ne)vhmlJarní Běšiny 2011 poněkud rozporuplně. Na 140LS nefungovalo palivové čerpadlo, takže se auto na všech třech rychlostních zkouškách zastavilo bez benzínu. Naopak stovka fungovala výtečně. Nový stabilizátor a především brzdy, které jsme na okruhové zkoušce využili na 100%. Po započtení penalizací za retardéry jsme se dostali až na naprosto fantastické 5. místo absolutně i s tím naším malým motůrkem, kdy ostatní posádky sráželi jeden retardér za druhým a my jen jeden jediný. Hodně udělalo, že ty avizované stejné retardéry, nebyly zas tak úplně stejné. Snad jen podobné... |
19.06.2011 (Ne)vhmlPo tom co 140LS dostala novou závodní převodovku, technika trochu polepšila i na stovce. Stabilizátor 21mm ( 4x větší tuhost než původní ) hodně přidal na trakci, kdy už tolik netrpíme na hrabání vnitřního kola. A závodní destičky DS3000 dokážou zastavit auto až neuvěřitelně rychle, s obrovskou rezervou proti přehřátí. Nikdy bych nevěřil jaký to může být rozdíl. |
10.04.2011 (Ne)vhml |
15.03.2011 (Út)vhml |
12.03.2011 (So)vhmlPo loňském obhájení druhého místa absolutně z roku 2009 jsem v dnešních dnech pomalu začal zbrojit na sezónu 2011. Prozatím s dosavadním autem. Největší změnou bude nová převodovka a uložení náprav na ,,unibaly" |
24.12.2010 (Pá)vhml |
05.11.2010 (Pá)vhml |
01.11.2010 (Po)vhml |