30.04.2022 (So) Medvěd Prodáno
|
25.04.2022 (Po) Medvěd Rapid 136, je ve fázi renovace, kdy přední část a nápravy jsou hotové a pracuje se na zadní části. Bohužel z časových důvodů a nutnosti vyklidit pronajatou garáž ho musím prodat, tak jak je. Všechny díly na dokončení mám. Auto je na značkách a s povinným ručením, ale bez STK. Převod možno přes depozit. Cena k jednání je 80 000,- Zájemci pošlu nějaké fotky a je možné domluvit prohlídku.
|
26.08.2012 (Ne) Medvěd Tak jsem odstavil rodinné auto Škoda 136GL "Hovorit". Dali by se s ním natáčet Flinstounovi. Vše co je speciálně 136GL včetně identity, bude uloženo, kdyby se našla schopná karoserie a ostatní bude použito na Svatojánka. Jen nevím kam namontuji to vosí hnízdo. :-)
|
17.06.2012 (Ne) Medvěd Dneska jsem mu pořídil kolečka.
|
23.02.2012 (Čt) Medvěd Dárce orgánů je doma.
|
29.01.2012 (Ne) Medvěd Zatím vyměněno: HBV, kotouče, destičky, všechna ložiska předních kol, lukasy, kompletní řadička, přední světla a udělána revize LPG(po 6ti letech). Další závady co jsem našel: ulomený kontakt topení zadního okna( už mám jiné), odešel pravý zadní lem, chrčí ventilátor u chladiče, uhnilo pravé uchycení stabilizátoru a je uhnilý kus nápravnice. Po posouzení celkového stavu karoserie jsem koupil ještě jednoho Rapida bez motoru a interiéru na díly. Postupně ho zrenovuji a potom do něj přehodím věci ze Sváti. Až začnu, budu zase dodávat fotky z renovace.
|
24.01.2012 (Út) Medvěd Aktuální stav
|
23.01.2012 (Po) Medvěd Dnes jsem Svatojánka odkoupil zpět. Takže Sváťa už je zase doma. Aktuální fotky dodám.
|
24.09.2006 (Ne) Medvěd Dnes byl Svatojánek prodán, tak jsem mohl převézt eRko domu.
|
29.08.2006 (Út) Medvěd Zdědili jsme další auto a pro nedostatek místa bude Svatojánek na prodej. Přecházím zpět na 110R.
|
29.07.2006 (So) Medvěd Najeto necelých 40 000km. Vyndán a rozebrán motor, nové rozvody, těsnění, náplně a bezdotykové zapalování z Fava. Po záběhu motoru klesla spotřeba o litr.
|
19.03.2006 (Ne) Medvěd Namontováno rádio Becker z mercedesu SL
|
11.03.2006 (So) Medvěd Najeto 22000 kilometrů. Podařilo se mi nemožné, ve čtvrtek jsem sehnal nová zadní pera. Pak zánovní bezdotykové zapalování z Favorita. Auto šlo do na hever, pera vyměněna. Zapalování namontuji až bude teplo.
|
11.01.2006 (St) Medvěd Při prudkém brzdění začal táhnout doprava a na dírách se ozývá zezadu klepání. Viníci byly odhaleni a vyměněni.
|
18.12.2005 (Ne) Medvěd Dnes se mi cestou k rodičům vynuloval tachometr, tak že jezdím zas "novým" autem. To znamená najeto asi 12000 kilometrů po opravě. Dostal zimní kola a poklice. Za tu dobu závady - fungl nový kondík byl zmetek, začalo se lepit relátko dálkových světel a uvolněný kulový čep řízení. Zatím jsem ho zkoušel do 150Km/h, spotřeba benzín 8, plyn 9 litrů.
|
06.10.2005 (Čt) Medvěd Spojka začala drnčet při rozjezdu, 5,10 motor ven, výměna hřídelky v převodovce a přitom jsem zjistil, únik oleje ze zadních tlumičů. 6,10 jsem dal zadní nové tlumiče, namontoval a zapojil motor. Snad bude chvíli klid.
|
26.09.2005 (Po) Medvěd Namontován LPG. Trošku si sedl. Nalepeny lišty a černé polepy B sloupků.
|
05.09.2005 (Po) Medvěd Ujeto asi 150 kilometrů a dojmy: motor jde za plynem, auto sedí, brzdy nikam netáhnou a pocit z jízdy - pohoda. A co ho ještě čeká: ochranná lišta na bok a namontovat LPG, protože když vidím ty ceny benzínu, tak na mne jdou mdloby. Pokud by se někomu zdálo, že to byla " sranda ", mohu vás upozornit, že jsem auto dělal úplně sám a můj pracovní den na autě byl od osmi - devíti ráno do deseti - jedenácti v noci. A hybný motor byla manželka, kterou jsem z pochopitelných důvodů jen v duchu povýšil na pohaněče osla.
|
04.09.2005 (Ne) Medvěd Den osmnáctý - odvzdušnění a seřízení brzd, promazání svisláků, nastavení, natočení a seřízení motoru, kompletní vyčištění a natažení potahů, zalešťování barvy(zteklých kapek), kontrola a nastavení světel a !! První výjezd!!.
|
03.09.2005 (So) Medvěd Den sedmnáctý - kompletace elektroinstalace, montáž centrálu, rádia. montáž koncovky, výfuku a interiéru.
|
31.08.2005 (St) Medvěd Ještě mne čeká kontrola elektroinstalace, nastavení motoru a montáž LPG. A co mne to zatím stálo?:
|
28.08.2005 (Ne) Medvěd Dny patnáct a šestnáct: nastrojování - interiér, centrál a vše, co je na autě namontováno z venku.
|
08.08.2005 (Po) Medvěd Den čtrnáctý: body-barva - už to konečně vypadá jako auto.
|
07.08.2005 (Ne) Medvěd Den třináctý: tmel-plnič.
|
24.07.2005 (Ne) Medvěd Den dvanáctý: začátek kompletace - smontování motoru - nové kroužky, ložiska na kliku, rozvody a těsnění.
|
06.07.2005 (St) Medvěd Den jedenáctý: dovaření - rozebrání motoru
|
02.07.2005 (So) Medvěd Den desátý: Levá strana - motor.
|
01.07.2005 (Pá) Medvěd Den devátý: Levý zpodběh - nosník.
|
21.06.2005 (Út) Medvěd Den osmý: Dokončení pravého spodku.
|
18.06.2005 (So) Medvěd Den sedmý: Pravý zadní blatník - práh.
|
12.06.2005 (Ne) Medvěd Den šestý - Pravý zadní podběh a práh.
|
11.06.2005 (So) Medvěd Den pátý - Vaření předku.
|
05.06.2005 (Ne) Medvěd Den čtvrtý - začátek vyvařování.
|
04.06.2005 (So) Medvěd Den třetí: Další odstrojení.
|
29.05.2005 (Ne) Medvěd Den druhý - Vyřezání rezu.
|
28.05.2005 (So) Medvěd Protože času moc není, probíhají práce v sobotu a neděli. Nastal den první - začalo odstrojování.
|
12.05.2005 (Čt) Medvěd Tak toto byl původní stav při koupi.
|
11.05.2005 (St) Medvěd Rozšíření autoparku.
|
11.05.2005 (St) Medvěd Protože se nezdál tak zrezlý, rozhodl jsem se ho zachránit. a toto je denník jeho opravy a znovuzrození. Jeho data: Rapid 136, r.v. 1990, najeto ?, tachometr asi 90000km. Majitel?, v druhém techničáku č.3.Koupen 11,5,2005.
|