- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
519 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pošumavský slalom CUP 2016 Janovice

Pošumavský slalom CUP 2016 Janovice

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Akce Škoda

>

Srazy Škodateam

>

Stanovy Podzimní pohár 2020

 <<



Autor:
63184+8145 (385176)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 31.08.2008 - Změněno: 23.08.2020

Stanovy Podzimní pohár 2020



STANOVY ZÁVODU „Podzimní pohár Škodateamu 2020“

Závod je pořádán výhradně pro účastníky srazu, kteří se předem zaregistrovali na www.skodateam.cz do hlavního závodu. Nezaregistrované, nebo posádky zaregistrované pouze k vjezdu do kempu se toho závodu účastnit nemohou.

Nutné podmínky pro start vozidla do závodu
- Platná STK, emise, OTP, povinné ručení
- Vozidlo musí být technicky způsobilé (plně funkční, bez poškození karoserie korozí, bez ostrých hran)
- Vzorek na pneumatikách minimálně 3 mm !
- Řidič musí být vlastník řidičského oprávnění skupiny „B“ po dobu minimálně 1roku.
- Spolujezdec musí být starší 18 let ( V případě že řidič je jeho zákonný zástupce, nebo předloží souhlas od zákonného zástupce, bude povolen start i spolujezdcům mladším, nejméně však 15 let ).
- Při technické přejímce posádka podepisuje souhlas, že jede na vlastní nebezpečí a nese plnou odpovědnost za případné vzniklé škody, které svojí účastí způsobí ! (na úhradu škod nelze využít zákonné pojištění)
- Posádka vozu musí mít během závodu nasazeny homologované ochranné přilby (značka "E"), které svojí pevnou částí zakrývají ušní boltce.
- Nutné opěrky hlavy na předních sedadlech
- Funkční bezpečnostní pasy, u vozů s ochranným rámem minimálně čtyřbodové pásy
- Hasicí přístroj práškový nebo pěnový pevně ale odnímatelně připevněný uvnitř kabiny, minimální náplň 2kg. Hasicí přístroj nesmí být starší 2 let, jinak musí být opatřen platným revizním štítkem.
- Pořadatel si vyhrazuje právo provést před startem závodu i v jeho průběhu namátkovou dechovou zkoušku posádek na alkohol.
- Vozidla s obsahem motoru nad 2.0 litru včetně (přepočet u turbo motorů x1.7) můžou tvořit maximálně 10% startovního pole. Po naplnění nebudou další vozy s tímto obsahem registrovány.


Doprovodná vozidla
V ceně startovného je vjezd do prostoru kempu povolen pouze závodnímu vozu. Vjezd nejvýše jednoho doprovodného vozidla je zpoplatněn 200,- Kč. Za doprovodné vozidlo je považováno: vozidlo, které závodící vůz přivezlo na vleku, nebo jiné vozidlo dodávkového typu. Ostatní vozidla nejsou považována za doprovod, ale za účastníky srazu a vjezd bude povolen pouze po zaplacení "tunerského" poplatku 350 Kč.

"Vrácení startovného"
V případě že posádka s předplaceným startovným z jakéhokoli důvodu zruší svoji účast nejpozději 14 dní před začátkem srazu, bude jí startovné přesunuto do dalšího srazu. Po tomto termínu startovné v případě nepřítomnosti propadá.

To znamená, že nevracíme startovné pokud posádka neprojde technickou přejímkou, nevracíme startovné při poruše vozu, atd ...

Administrativní přejímka
Administrativní přejímka závodních vozů probíhá v pátek 11. září 2020 od 15:30 do 18:00 v kempu Běšiny.

Startovní čísla
Při administrativní přejímce posádka obdrží startovní čísla. Posádka si je nalepí na zadní boční okna vozu a jedno do levého horního rohu zadního okna (za řidiče). Startovní čísla se lepí z vnější strany skla a nesmí překrývat žádnou jinou samolepku. Rozměry čísel na boční okna výška 20cm x šířka cca 20-30cm. Startovní čísla je nutno mít nalepená před technickou přejímkou! Máte-li zadní okna samou samolepku a čísla by nebyla vidět, je povoleno mít čísla na dveřích. V tomto případě si ale musíte na vlastní náklady vyrobit samolepku bílý čtverec a na něj černě startovní čísla stejného rozměru.

Posádky které se zároveň zúčastňují LadyCupu mají přidělena dvě startovní čísla ! Na zadním okně a na dveřích. Rozlišení pod kterým startovním číslem posádka jede je provedeno přeškrtnutím neplatného startovního čísla černou lepenkou (nutné mít vlastní) !

Kromě LadyCupů není povoleno mít na voze jiné startovní číslo než přidělené. Posádky, které budou mít kromě startovních čísel závodu vylepena i jiná startovní čísla budou diskvalifikovány!

Povinná reklama:
Při administrativní přejímce posádky obdrží povinnou reklamu. Povinná reklama musí být nalepená ještě před technickou kontrolou! Start vozidla bez povinné reklamy + 1000 Kč.

Technická přejímka:
Technická přejímka závodních vozů probíhá v pátek 11. září 2020 od 15:30 do 18:00 v //www.autonejdl.cz/kontakty:AUTO NEJDL Klatovy.

Posádky přijíždějí na technickou kontrolu dle startovních čísel, vždy 10 aut na 15 minut. Prvních 10 startovních čísel 15:30-15:45, dalších 10 startovních čísel 15:45-16:00 atd.

Vozidlo se v prostoru dílen pouze tlačí s vypnutým motorem !

Posádky předloží ke kontrole:
- bezpečnostní ochranné přilby (homologované "E", které svojí pevnou částí zakrývají ušní boltce )
- občanské průkazy, řidičské průkazy, případně podepsaný souhlas zákonných zástupců.
- doklad o způsobilosti vozu ( STK, emise, OTP, povinné ručení )
- Hasicí přístroj práškový / pěnový pevně připevněný ale odnímatelný uvnitř kabiny ( nejlépe před sedadlem spolujezdce, minimální náplň 2kg s platnou revizí. Hasicí přístroje do dvou let od výroby bez revizního štítku, hasící přístroje starší s revizním štítkem !)

Na vozidlech bude mimo jiné kontrolováno:
- způsobilost vozu ( vůz bude vyloučen mimo jiné: za korozi obzvláště skeletu, ostré hrany na voze, ...)
- funkčnost bezpečnostních pasů, opěrky hlavy, uchycení sedaček
- funkčnost osvětlení vozu
- účinnost brzd, včetně nouzové ruční. Vozidlo bude vyloučeno v případě nesouměrného brzdného účinku.
- vzorek pneumatik
- správné zařazení vozu do skupiny
- platná STK a Emise, platné doklady
Start do závodu bude povolen pouze vozidlům, která prošla technickou přejímkou. Po projetí technickou přejímkou obdrží posádky jízdní výkazy.

Měření účinnosti brzd provádí se závodním vozem technický komisař! Posádky, které odmítnout předat vůz, neprojdou technickou přejímkou a nemůžou se zúčastnit závodu.

Seznamovací jízdy
Pátek 11. září 12:00 – 19:00
Seznamovací jízdy slouží k seznámení s povrchem trati a k napsání rozpisu. Neslouží k tréninku!
Pravidla pro seznamovací jízdy:

- Jsou zakázány seznamovací jízdy mimo čas k tomu určený ! Penalizace - diskvalifikace !
- Průjezd povolen pouze vozům s tlumičem na výfuku ! - Penalizace diskvalifikace !
- Po trati rychlostní zkoušky je povolena maximální rychlost 50 km/h mimo obec, v obci 40 km/h ! Penalizace - diskvalifikace !
- Na trati rychlostní zkoušky je zakázáno zastavovat a předjíždět ! Penalizace - diskvalifikace !
- Na trati rychlostní zkoušky je zakázáno jet v protisměru ! Penalizace - diskvalifikace !
- Při seznamovacích jízdách nejsou rozmístěny retardery !
- Seznamovací jízdy probíhají za normálního silničního provozu a jsou pod dohledem pořadatelů. Posádky, které nedodrží pravidla, budou diskvalifikovány !

Závod
Délka závodu: cca 80 kilometrů včetně 35 kilometrů na uzavřených tratích
Rychlostní zkoušky: Celkem cca 35 kilometrů na uzavřené trati.
Propustnost tratě: 90 závodníků (pozor ne 90 vozů - 90 závodníků včetně LadyCupů ). Po naplnění závodního pole bude registrace do závodu ukončena.


Soutěžní skupiny - nutno uvést při registraci
Zadní náhon
N1 - obsah do 1200 ccm, seriový vůz
N2 - obsah nad 1200 ccm, seriový vůz

S1 - obsah do 1200 ccm, závodní speciál
S2 - obsah nad 1200 ccm, závodní speciál

Přední náhon
P1 - obsah do 1300 ccm, seriový vůz
P2 - obsah na 1300 ccm, seriový vůz

T1 - obsah do 1300 ccm, závodní speciál
T2 - obsah na 1300 ccm, závodní speciál

Za závodní speciál je vozidlo považováno:
Má-li rám, neseriové zadní kotoučové brzdy, neseriový motor (povoleny výměny 1000-Favorit, Favorit-Felicia, Felicia-Fabia, Fabia-Octavia ), neseriový karburátor a/nebo sání k motoru (povoleny tolerance jako u motoru). Turbo ať seriově nebo neseriově dodávané. Přepočet u Turbo motorů obsah x 1,7.

Rozprava s jezdci
hospoda kemp Běšiny:
sobota 12. září 11:15
Posádkám bude vysvětlen průběh celého závodu, systém časových kontrol, penalizace, ... Účast všech posádek je povinná !

Start závodu
Časy startu do závodu budou vyvěšeny v kempu Běšiny na vývěsce - startuje se podle soutěžních skupin.

Přejezdy vozidel
Veškeré přejezdy mezi rychlostními zkouškami se jedou za normálního silničního provozu a za dodržování veškerých pravidel silničního provozu. Trať přejezdů je určena "Itinerářem", který posádka obdržela při technické přejímce. Na přejezd mezi rychlostními zkouškami má posádka vyhrazen určitý čas, ten má zapsán v itineráři. V případě že posádka tento čas nedodrží a přijede do následující časové kontroly v jiném než předepsaném čase, je penalizována.

Tajné průjezdové kontroly
Na trati přejezdu se můžou nacházet tajné průjezdové kontroly. Průjezdová kontrola je označena cedulí s razítkem. V místě průjezdové kontroly je nutno zastavit a nechat si potvrdit průjezd. Neprojetí nebo nezastavení v tajné průjezdové kontrole je penalizováno !

Časové kontroly
Na trati závodu jsou časové kontroly, posádky k nim přijíždějí dle itineráře.
Časové kontroly jsou umístěny před startem závodu, před startem rychlostních zkoušek a v cíli obou etap závodu. Čas přijetí do časových kontrol startu etap si posádka zapíše z vývěsní tabule v kempu. Časy příjezdu do ostatních kontrol si musí spočítat podle času přiděleného na přejezd mezi časovými kontrolami, případně mezi startem rychlostní zkoušky a časovou kontrolou následující RZety. Přidělený čas na jednotlivé přejezdy je zapsán v itineráři závodu.

Je povolen předčasný příjezd do cíle závodu (kemp Běšiny)
Vozidla, která se zúčastňují LadyCupu mají povolen předčasný příjezd do všech časových kontrol! Je-li to možné, může posádka LadyCupu předjíždět i mezi stanovišti ČK a START. Novinkou u LadyCupů je, že jsou přiděleny časy pro přejezd "návrat" na RZet a její projetí druhým řidičem! I v tomto případě musí posádka zastavit ve stanovišti ČK a nechat si zapsat čas! I zde je povolen vozidlům LadyCupu předčasný příjezd!



Řazení před STARTem
Vozidla na START dojíždí ve stejném pořadí v jakém projížděla stanovištěm Časová kontrola! Mezi stanovištěm Časová kontrola a Start rychlostní zkoušky je zakázáno: předjíždět (mimo LadyCupů), svévolně zastavovat, opravovat vozidlo ! Každá posádka, která nedodrží tato pravidla bude penalizována ! V případě, že jste nunceni v tomto prostoru předjet posádku před Vámi ( odstavili vůz, opravují vůz, ... ) je nutno tuto skutečnost nahlásit na STARTU rychlostní zkoušky, jinak jste nedodrželi pravidla a jste penalizováni !

Jízda po uzavřené rychlostní zkoušce
Rychlostní zkouška se jede na uzavřené trati a je měřen čas. Povrch tvoří asfalt a trať je upravena zpomalovacími retardery. Posádky dojíždí k rychlostním zkouškám dle itineráře.
Během jízdy po uzavřené rychlostní zkoušce mohou být ve voze pouze a jedině dvě osoby - řidič a spolujezdec ! Pouze řidič bez spolujezdce se nemůže účastnit závodu ! Posádka musí být připoutána a mít nasazené a zapnuté homologované ochranné přilby, které svojí pevnou částí zakrývají ušní boltce. Je zakázáno mít otevřená okna, vyjma zadních trojuhelníkových výklopných oken. Po celou dobu jízdy na uzavřené trati musí mít posádka zapnutá tlumená světla ! Ve voze nesmí být žádné volné předměty ani zvířata.

Tři rychlostní zkoušky jsou okruh, který se jede dvakrát. Je pravděpodobné, že silnější vozy budou dojíždět slabší. Nicméně trať je dostatečně široká na předjíždění. Je velice důležité, aby veškeré posádky kromě situace před sebou sledovali i situaci ve zpětných zrcátkách. V případě že pomalejší posádku dojíždí rychlejší a chystá se k předjíždění (blinkry jako v běžném provozu, ideálně i klakson) je pomalejší posádka povina předjíždění umožnit zařazením se co nejvíce vpravo a informovat rychlejší posádku že o ní ví pravým blinkrem

Start RZ
Vozidla jsou odstartována pořadatelem. Na okruhu je čas startu snímán letmo, na RZ se startuje v celou minutu nebo půlminutu. Do výkazu je zapsán pouze předpokládaný čas startu, z kterého si posádka počítá čas příjezdu do další RZ. Jakmile bude zbývat 5 sekund do startu, pořadatel pozvedne před vozidlo startovací prapor a odpočte každou sekundu. V čase startu zvedne prapor a posádka vyjíždí na trať.

Havárie, závada nebo překážka na trati
V případě, že vozidlo z důvodu havárie nebo závady nemůže dokončit rychlostní zkoušku, musí být neprodleně odstaveno mimo trať rychlostní zkoušky. Vůz se pouze odsune mimo trať, v žádném případě nelze zastavit RZet a čekat na odtažení vozu !
Během překážky na rychlostní zkoušce upozorňují pořadatelé na nebezpečí žlutými prapory. Posádky, které jsou již na trati musí zpomalit a za zvýšené opatrnosti pomalu dojet do cíle rychlostní zkoušky, posádkám na trati není měřen čas a bude jim umožněn náhradní start. Posádka která takto projede rychlostní zkouškou musí o situaci na RZetě informovat pořadatele v cíli RZet.
V případě že posádka při vyvěšených žlutých praporech nezpomalí a nepřestane závodit, ohrožuje tím bezpečnost a je diskvalifikována z celého závodu !

Zpomalovací retardery
Na trati rychlostních zkoušek jsou zpomalovací retardery, které jsou postaveny ze slalomových branek.
Stanovy Podzimní pohár 2020-retarder

CÍL RZ Okruh
Čas projetí cílem rychlostní zkoušky je snímán letmo v místě označeném CÍL. Mezi CÍLem a stanovištěm STOP je křižovatka. Po cca 150 metrech za křižovatkou musí posádka zastavit v místě časové kontroly označené „STOP“. Dále posádka pokračuje dle itineráře. Nezastavení v časové kontrole ( STOP ) má za následek diskvalifikace posádky ze závodu !

CÍL RZ
Čas projetí cílem rychlostní zkoušky je snímán letmo v místě označeném CÍL. Po cca 150 metrech za křižovatkou musí posádka zastavit v místě časové kontroly označené „STOP“. Dále posádka pokračuje dle itineráře. Nezastavení v časové kontrole ( STOP ) má za následek diskvalifikace posádky ze závodu !

Zrušení závodu
Závod může být zrušen v případě nepřízně počasí, neukázněnosti posádek nebo diváků, nebo při dalších nepředvídatelných okolností. Za neukázněnost posádek se samozřejmě považuje i nedovolené najíždění RZ před zahájením samotného srazu.

Odstoupení ze závodu
V případě že posádka během závodu bude nucena odstoupit ( havárie, porucha, ... ), musí tuto skutečnost nahlásit pořadateli ! Telefoní číslo pro nahlášení odstupu ze závodu je uvedeno v itineráři závodu.

Diskvalifikace posádky
- Porušování bezpečnosti silničního provozu nebo nerespektování pokynů pořadatelů kdykoli v průběhu srazu.
- Neúčast posádky na administrativní nebo technické přejímce
- Nedodržení pravidel při nájezdu RZet
- Najíždění RZ mimo k tomu určený čas
- Otevřená okna na RZetě
- Nedodržení tratě
- Nedodržení pokynů pořadatelů - např. při vyvěšení žlutých praporů !
- Nesportovní chování
- Alkohol

Penalizace posádky
- Poražení nebo posunutí slalomových branek: + 10 sekund
- Nedodržení předepsaného průjezdu retarderem: + 60 sekund
Stanovy Podzimní pohár 2020-penalizace
- Příjezd do časové kontroly v jiném než předepsaném čase: + 5 sekund za každou minutu rozdílu. V případě že ve vozidle závodí více jak jeden řidič, je penalizace do závodu připočtena oběma řidičům.
- Příjezd do časové kontroly z jiného než itinerářem daného směru: + 20 sekund
- Nedodržení trati přejezdu: + 20 sekund
- Nerozsvícená tlumená světla na RZetě: + 60 sekund
- Otevřená okna (mimo výklopných) na RZetě: + 60 sekund

Cedule při trati závodu


Stanovy Jarní pohár škodateamu-ck1Stanovy Jarní pohár škodateamu-ckČasová kontrola - barva podkladu červená a žlutá.

Místo kterým musíte projet v určitém čase. Čas projetí kontrolou je buď dán pořadatelem (čas startu do I. a II. Etapy) nebo si jej spočítáte z času startu do předešlé rychlostní zkoušky. Před místem časová kontrola se žlutým podkladem čekáte na Váš ideální čas projetí, v místě časová kontrola s červeným podkladem předáváte jízdní výkaz ke kontrole ideálního času projetí.


Stanovy Jarní pohár škodateamu-start1Stanovy Jarní pohár škodateamu-startStart rychlostní zkoušky - barva podkladu červená a žlutá.

Na start rychlostní zkoušky dojíždíte dle itineráře. Před cedulí "Start RZ" se žlutým podkladem zastavujete a čekáte na pokyn pořadatele. Poté najíždíte na start rychlostní zkoušky - cedule s červeným podkladem. Předáte výkaz k zapsání času startu a čekáte na odstartování pořadatelem

Stanovy Jarní pohár škodateamu-pozorCedule "Nebezpečí" - barva podkladu bílá.

Je umístěna 50 metrů před obzvláště nebezpečným místem na trati rychlostní zkoušky.

Stanovy Jarní pohár škodateamu-retarderCedule "Retarder" - barva podkladu bílá.

Je umístěna 50 metrů před každým zpomalovacím retarderem umístěným na rychlostní zkoušce.

Stanovy Jarní pohár škodateamu-cilLetmý Cíl - barva podkladu červená.

Místo, kde je snímáno letmé projetí cílem. Za touto cedulí je nutno zpomalit a zastavit v místě označeném STOP

Stanovy Jarní pohár škodateamu-stopSTOP - barva podkladu červená.

Místo, kde je nutno zastavit a předat cestovní výkaz k zapsání času projetí cílem.

Vyhodnocení závodu
Výsledek závodu je spočten součtem časů rychlostních zkoušek a případné trestné z časových a průjezdových kontrol a za retardery. Uveřejněny budou časy všech rychlostní zkoušek v absolutním pořadí.
Oceněny budou první tři místa celého závodu ve všech soutěžních skupinách včetně LadyCupu. Vítězové obdrží poháry.

Dále budou vyhodnoceny první tři místa v absolutním pořadí. Vítězové obdrží poháry.
Výsledky v jednotlivých rychlostních zkouškách nebudou oceněny

Vyvěšení a vyhlášení výsledků
Výsledky lze sledovat během celého závodu online na adrese http://vysledky.skodateam.cz a posádka si může detailně kontrolovat časy včetně trestných bodů na http://vysledky.skodateam.cz/posadka. Tyto výsledky jsou označeny "ONLINE VÝSLEDKY" a mají pouze informační charakter, mohou obsahovat chyby z online zpracování a mohou se tedy lišit od oficiálních výsledků. Tyto výsledky je možné sledovat též online v kempu na informačním panelu. Po ukončení závodu jsou výsledky zpracovávány a postupně aktualizovány. Oficiální výsledky jsou pak označeny nápisem "OFICIÁLNÍ VÝSLEDKY". K takto označeným výsledkům je možné podávat protesty. Do 30 minut pak budou prohlášeny za finální odsouhlasené výsledky a dojde k vyhlášení.
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 331 (Zobrazeno 76-90)
 10.09.2010 07:13:19 


Ja teda jezdim i slalomy a tohle tam opravdu nemame. ABy kdyz najedu blbe a rozletim jednu stanu kuzelek abych dostal 2s ackoliv jsem brnakou vubec neprojel. To bych zrusil uplne.
Proste 2s pokud kuzel padne nebo se posunej, Pokud se netrefim mezi tak 20s a nazdar.


512+16 (528)Michelin (Registrovaný)
   
 Re:09.09.2010 10:08:43 


Proto píšu "mělo by být" . Pravidla slalomu je potřeba pro naše podmínky trochu poupravit, aby plnila účel.


9068+1387 (18819)H. (VIP uživatel)
        
 Re:09.09.2010 09:26:10 


H:... 20 sekundami by též mělo být ohodnoceno rozražení retardéru, což je poražení kužele / kuželů předkem vozidla...

To rozražení předkem už nějakou dobu na slalomech neplatí...


Odměnu navrhli: H.
10713+2767 (25612)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:09.09.2010 09:23:50 


Tohle jsou pravidla, která se používají při slalomu. Popravdě ještě budeme řešit zda nám plně vyhovují. Nelíbí se mi tam to "měkké" pravidlo za 2sekundy jak píše Daves v posledním odstavci. To pravděpodobně vyřadíme, protože z našeho hlediska si projel retarderem blbě a jak píše H. rozrazil si retarder a tedy ti chceme dát 20 sekund. Nicméně podle pravidel by to měly být 2 sekundy.
Tohle pravidlo se totiž dá vysvětlit podle mně tak, že pokud do retardéru neuberu a rozletí se kužele do všech stran dostanu jen 6 sekund (rozrazim 3 vnitřní kužele) a to není moc motivující k ubrání plynu.

Upřesnění penalizací bude příští týden. Stejně tak na Vás chystáme upřesnění jak mají být uchyceny bezpečnostní pasy, jak hasičáky, atd ... Abyste na technickou byli řádně připraveni a nedocházelo k problémům jako na jaře. ( např. nepřichycený hasičák )


63184+8145 (385176)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:09.09.2010 09:05:36 


Taky jsem to nechápal a nechal si to vysvětlit.

Ten obrázek je blbej. Ty tlustý čáry oddělují množství sekund, ne způsob projetí/neprojetí. Horní polovina obrázku říká, kolik sekund dostaneš, když se ti retarder podaří projet. Dolní polovina pak hovoří o tom, co se stane, když retarder mineš. Takže pokud ho mineš, tedy nepodaří se ti ho projet, tak dostáváš 20sekund. Pokud alespoň jeden kužel odhodíš, dostáváš 2s. Pokud ho jen posuneš, tak to nestačí, podle Romana "nemáš takovou snahu retarder projet" a proto dostáváš 20s. Chumel prý na erzetách nebude.

H.: byl si rychlejší. Nicméně si všimni, že 2s dostaneš za rozražení kužele kteroukoli stranou auta. Na obrázku je to tak, že si ten kužel minul úplně blbě a porazil ho.


103703+2794 (1150167)Daves (Administrátor)
     109318615    
 Re:09.09.2010 09:01:52 


1. obrázek - pokud retardér projedeš správným směrem a kuželky zůstanou stát na svých místech, je to správné projetí retardéru a není za něj penalizace. Přitom tím, že kužel stojí na svém místě, se rozumí, že alespoň částí své základny stojí ve čtverci.
2. Pokud kužel škrtneš tak, že buď padne, nebo zůstane stát mimo čtverec, pak je to hodnocena 2 sekundami za každý poražený / vysunutý kužel.
3. Pokud kužel objedeš jiným směrem, než jsi ho objet měl, tak přestože ses kuželu ani nedotkl a kužel zůstal stát na svém místě, je to hodnoceno jako nedodržení tratě a bodováno 20 s. Při správném projetí má být vlevo modrý a vpravo bílý kužel. Předpokládám, že směr retardéru bude dále vyznačen mlíkem.
20 sekundami by též mělo být ohodnoceno rozražení retardéru, což je poražení kužele / kuželů předkem vozidla.
Zjednodušeně by se dalo říci:
Kužel musíš objet všemi koly správným směrem. Pokud ho objedeš všemi koly správným směrem a padne, je to za 2. Pokud ho objedeš koly na jedné straně auta nebo všemi koly nesprávným směrem, je to 20 a je to hodnoceno jako rozražení retardéru.


9068+1387 (18819)H. (VIP uživatel)
        
 09.09.2010 03:23:46 


Nechapu totalne ty kuzely.
na 1. obrazku kdyz kuzel zustane ve ctverci tak 0s. Na 3. obrazku kdyz zustane ve ctverci tak 20s. Takze plati co??
K tomu jeste na 2. obrazku kdyz bude mimo ctverec tak 2s.
Podle tohodle systemu by pro me bylo lepsi kuzel rozrazit aby skoncil mimo a dostanu 2s. Pokud bych ho jen lehce liznula zustane ve ctverci dostanu 20s. Co je to za kravinu?
Nebo sem neco prehlidl?


512+16 (528)Michelin (Registrovaný)
   
 Hasičák05.09.2010 23:43:09 


Mohou být místo jednoho dvoukilového hasičáku dva jednokilové hasičáky?


Unregistered
 přenechání startu29.04.2010 16:25:29 


Zdárec, vypadá to, že bohužel nebudeme moci jet, resp. asi ne závod, určitě budu vědět dnes večer, nemá případně někdo zájem o přenechání start. čísla 18? piště na danca.tip@seznam.cz. Limsik


Unregistered
 29.04.2010 16:03:00 


RST Díky,Venca Bošků má taky nějaký a časem si je vemu od něj,letos to zatím vykoumám ,ale ještě nevím jak

Mejra : taky jsem slyšel že se to má pokazit,začínam mít dilema jaký gumy ráno nasadit


4141+1290 (5431)Venni (Registrovaný)
      
 počasí29.04.2010 12:22:16 


Tak jsem zvědavej, co si na nás počasí vymyslí. Celý týden nádherně a na víkend se to má zkazit a pršet. Doufam, že v případě deště si fotografové a kameramani natahnou pláštěnky a nenechají si ujít průjezdy bokem. Už se těšim


3126+661 (3787)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:Čisla29.04.2010 10:55:59 


Dobrej nápad. Mám 2 páry, to je pár po kile, hmm, to bych to párkrát musel otočit, ale i tak, každá kačka dobrá.


432+24 (228)RST (Registrovaný)
   
 Re:Čisla29.04.2010 10:14:34 


Vem co máš, můžeš je půjčovat po padesátikoruně, zaplatí se ti třeba aspoň benzin


4768+1778 (12437)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Čisla29.04.2010 10:00:28 


Venni: kolik těch zadních okének mám přivézt? Zcela vážně, mám nějaké navíc.


432+24 (228)RST (Registrovaný)
   
 Re:28.04.2010 20:38:47 


kdyz je lady, tak cislo muze byt na dverich ... podle mne je jedno, jestli ti cislo bude prekryvat jinou samolepku, pokud bude citelny a k precteni


4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
Celkem záznamů: 331 (Zobrazeno 76-90)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2020
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Vosyková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceny pro vozy Škoda na webu.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Listopad 2020 >>
PoÚtStČtSoNe
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:79
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:1234
Celkem návštěv:90700036

Článků:991
Fotografií:33629
Komentářů:16913
Uživatelů:4131
Partneři
www.topnahradnidily24.cz