Užž vím, proč se mi nechtěl ohřát motor ...
Přerovnala jsem vůle ventilů a při té příležitosti nově přilepila víko. Vlastně obráceně. Tekl mi olej pod víkem, tak jsem vše benzínem vyčistila a při té příležitosti ventilové vůle nastavila, následně pevně víko silikonem přilepila. Drží super, nepustí ani kapičku.
A zkontrolovala svíčky .. vím, co je třeba, když jsou svíčky bílé, vím, co je třeba, když jsou svíčky černé ... ale když jdou od černé přes cihlu po bílou, tak je to boj. Doufám, že se to opraví nastavením vůlí.
Odvzdušnila jsem brzdy a stáhla zadní bubny ... gufefo na pravém zadním je v háji a to co bylo uvnitř, to byl naprostej humus. Bohužel jsem fotila útroby už celkem vyčištěné. Díly nemám, takže pátek ráno to jistí.
Výsledek: brzdy brzdí, běh motoru je pravidelný, auto hezky jede, víko naprosto těsní, krásně jsme se projeli. Uklizený motorový prostor je znovu celý od oleje - našla jsem druhé místo úniku, spodní šroub větráku zmizel a dírou do nohy stříká, jak říká Davísek "olejová mlha", podle mě spíš vodopád. Nový termostat potřebuje dírky, v zátěži pouští málo a motor se v kopcích přehřívá.