Autor: | | Vytvořeno: 23.08.2008 - Změněno: 14.06.2010 |
Škoda 130RS
Škoda 130RS:
rok výroby: 1980
karoserie: Samonosná, kompletně vyvařená a zesílená v nejnamáhanějších místech. Bezpečnostní rám. Všechna skla mimo předního nahrazena plexisklem.
přední náprava: Základ ze Škody 130. Vyztužená horní a spodní ramena. Nápravnice zesílena doplňkovými svary. Stabilizátor průměr 18mm uložený ve tvrdších gumových lůžkách.Plynokapalinové tlumiče Gabriel se závodními pružinami. Brzdové kotouče s vnitřním chlazením. 4 pístkové rozšířené brzdiče.
zadní náprava: Úhlová zesílená ramena ze Škody Rapid. Ramena jsou uložena přes unibaly přímo do karoserie bez použití příčky držící převodovku.Plynokapalinové tlumiče Protlum s pružinami Protlum. Děrované kotouče se 4 pístkovými brzdiči. Motor: Obsah 1400, 2 horizontální karburátory Weber 45 DCOE. Palivové čerpadlo Facet
Převodovka: Obal ze Škody Rapid, diferenciál zatím sériový ze Š 125 se stálým převodem 4,22. Zkrácený 5Q z dílny Kalmar motorsport. Silnější poloosy výroba LSM. Převodovka drží za horní úchycení přes držák v karoserii.
Interier: 2 anatomické sedačky Sparco, 4 bodové bezpečnostní pásy, 3 ramenný volant Speedpro.Samozřejmostí je vedení všech trubiček na brzdy, palivo apod. uvnitř vozu.
|