Jedna dobrá víla mi poradila co všechno sem mam napsat tak píšu :-) Jsou tam nápravy s převodovkou ze škody 130 kompletně po generální opravě, Přední náprava tam sedla jako kdyby ta patřila už od výroby akorát se muselo přizpůsobit trochu řízení.
Zadní nápravě s převodovkou se tam moc nechtělo pořád samé řezání sváření měření a porovnávání se stotřícou kterou nám pučil kamarád na porovnávání vůbec sem nevěřil že se to povede ale výsledek je nádhernej (hlavně ty zlepšené jízdních vlastnosti)
Motor tam mám jen tak trochu poladěnej – klika, vložky, písty, ojnice a blok ta jsou ze 120LS. Hlava a vačka jsou ze 110r a karburátor ze 130. Celí spodek motoru je vyvážen a zuhlován. Erková hlava na stodvackovím bloku zajisťuje větší kompresní poměr. Karburátor je přetryskován a upraven tak aby se otevírala dřív druhá komora. Poslední úrava je teristorové zapalování které zajišťuje lepší spalování. Podle mě jede dobře protože když se erko po laku projíždělo jsme narazili na nějakého machra se čtrnáctkou korzou který s náma chtěl závodit ale strýc který řídil mu jaksi ujel :-) Bych chtěl vidět jeho kukuč :-)
Kola mám značky ATS které mají rozteč 4x100 a rozměry 8j 13 vzadu a 7j 13vepředu obuty jsou do gum o rozměru 185/60/13 nebo 175/50/13. Kola jsou připevněna k nápravám distančními podložkami domácí výroby z tvrzeného duralu.(kupovaným jsem nevěřil)
Lak jsem vybíral hodně dlouho až nakonec jsem se zakoukal do barev které měl Peták na peugeotu 306 maxi a bylo vybráno .
Lamináty jsou od pana Krajanského jsou pěkně zpracované. Jediný problém vznikl v tom že byl praví zadní blatník krátký ale výrobce ho vyměnil za dobrý tak jsme se aspoň nemuseli trápit s laminováním.
Na kastli je na první pohled vidět že chybí okapničky,museli být odstraněny kůli korozi a zakulacení karoserie (ten kdo si myslí že do auta teče je na omylu)
Na vnitřku se pracuje.Dělá se rám montujou závodní sedačky a jiné různé věci. Muziku asi dělat nebudu podle mě je to zbytečná zátěž.