-
Přidat do oblíbených
-
Switch to English
škoda quickbar >>
skoda-tuning.cz
|
skoda110r.cz
|
skoda110r.com
|
skoda.daves.cz
|
skoda-virt.cz
|
techweb
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
E-shop
Inzerce
Katalogy
ddd
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
Eshop
Inzerce
Katalogy
Načítám obsah...
Vyhledávání
Peníze v banku
500 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
E-shop Škodateam
O nás
(9)
Jak na náš web?
(5)
Naši sponzoři
Novinky
Akce Škoda
(8)
Vaše vozy
(14)
Úpravy
(6)
Články
(15)
Bazar
Diskuze
Odkazovník
Naše aplikace
(6)
Škoda RACERS
[
Mapa stránek
]
Foto Tip
Pošumavský slalom CUP 2016 Janovice
WebShop Tip
Zajišťovací podložka trumpety pro 45
Daves
29 Kč
Skladem
kusů:
Koupit
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama
Navigace
>>
Domů
-
Vaše vozy
>
Škoda 1000MB
>
Škoda 1000 Mb
<<
Autor:
GogoKT
(Registrovaný)
Vytvořeno: 11.04.2005 - Změněno: 22.04.2005
Škoda 1000 Mb
Tohle auto už mám od svých 15 let a prošlo řadou úprav. Původně to měl být veterán ale po čase jsem zlistil že bude lepší už jen kvůli velkému vyvaření přestavět toto auto trochu do závodní verze. A tak jsem se k tomu pomalu propracoval.
Další foto budou časem nemam moc času připavuji auta na sraz. :)
Motor:
Favorit 1390CCM výkon CCA 90-100 koníků
Ostřejší vačka nevím kolik stupňů
Karburátor zatím serie, které jsem hodně ublížil :)
Odlehčený setrvačník
Lehčí ojnice
Kratší a lehčí písty
Ubraný blok 0,6 mm
Hlava nižší 0,5 mm větší ventily a zabroušeno na 3 hrany
Zvýšený tlak oleje
Olejový chladič
Převodovka:
Krátký 5 kvalt plánuji samosvor. diferenciál
Spojka:
sériové ložisko
kovokeramická lamela
SACHS přítlačák
Výfuk:
Dospělé svody
Nerezový výfuk dle 130 LA
Nápravy:
M-vpředu i vzadu
Kola postaveny do negativu o 1,8 stupně - fakt to sedí
Přední náprava větší záklon
Brzdy:
4-písky a bubny
kapalina DOT-6
Karoserie:
Vyztužení samonosných částí (kapsy ramen, vnitřní prahy, držák nápravnice ..)
Ramena přední i zadní nápravy zavřeny do plného profilu.
Pružiny LA - jeté
Tlumiče repas HP
18mm stabilizátor
Náporové chlazení s vyvedením tep. vzduchu pod karoserii
Interiér:
Rám
SPEEDPRO sedačky
4 bodové pasy
Koberce z hliníkového "píč" plechu
Důležité budíky (tlak a teplota oleje, otáčky ...)
>
|
|
[
Odeslat známému
|
Verze pro tisk
]
Komentáře
Opiš tento kód (čtyři číslice):
do tohoto pole
Celkem záznamů: 17 (Zobrazeno 1-15)
[
Zobrazit vše
]
1
2
28.09.2016 07:44:31
Unregistered
[
Reagovat
]
Naporacek schovanej :)))
03.04.2006 01:20:35
GogoKT
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
10.03.2006 22:09:30
Hmm kdyz myslis
Pravda je ta ze modra provizrni kapota ji nesedi
GogoKT
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
10.03.2006 13:32:51
to je ale hever!
Unregistered
[
Reagovat
]
chlazení
11.11.2005 15:28:21
jak máš udělaný chlazení? nevidim nikde díru k náporáku a pochybuju že by 100koní uchladil origo chlaďák nebo tam máš nějakou tajnou fintu? dík
Unregistered
[
Reagovat
]
23.04.2005 12:33:49
Ty rád rally? Chtělo by to lepší foto.
Eidy
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
21.04.2005 20:46:38
Promin, blbá otázka. Asi tam más 4,22 ze sériovky, ze jo. 4,44 by se dost tezko shánelo
kpt.Budha
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
21.04.2005 17:24:08
při normální jízdě ne, ale při ostrý asi jo ;o)
Eidy
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
21.04.2005 17:01:24
Jak hodne krátkej mas ten 5q? 4,22 nebo snad 4,44?
kpt.Budha
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
21.04.2005 13:53:45
TAk to jo to je hodně zajímavý.
Wena
(Tester)
[
Reagovat
]
Re:
21.04.2005 13:14:10
thy jo, to poznas ten milimetr zbihavosti na jizdnich vlastnostech???
MarekS100
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
21.04.2005 13:11:48
2 Luky: Už ne. Dal jsem 3. Ono to při intenzivním brzdění tak divně tancovalo. A divně se to zakusovalo do zatáček. Před výměnou řízení jsem měl taky 3 a bylo to supr.
Eidy
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
21.04.2005 13:06:43
Na zadku určitě lepší Acka mi jsme to zvedli kvuli kolum a neni to dobry auto se chova mnohem hur. Predek zatim neresim mame to tak nizko, ze s tim nejde poradne nic udelat.
Vlada
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
21.04.2005 13:03:39
Eidy, a nemáš náhodou ty sám sbíhavost 4 mm? Já jenom esli nám tu záměrně neradíš špatně, abys to měl lepší než my
Luky
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
21.04.2005 12:41:41
Tak odklony určitě Ačka. Vnější gumy se pak v zatáčce líp opíraj do silnice. Ještě tomu pomůžou záklony. Ale ono záleží na celkový geometrii a kinematice (záklon čepu, příklon čepu, odklon kola, závlek kola atd.). Sbíhavost vpředu tak 2-3 mm, víc nee. Vzadu 0 nebo trochu Ačka.
Eidy
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Celkem záznamů: 17 (Zobrazeno 1-15)
Načíst další...
[
Zobrazit vše
]
1
2
Online pokec
[
větší okno
menší okno
]
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
Všem
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email:
pošli email
Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email:
pošli email
Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email:
pošli email
Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu
Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.
Google search
Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...
Zadejte své vyhledávací termíny
Odeslat vyhledávací formuláře
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit:
Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama
Kalendář akcí
<<
Září 2024
>>
Po
Út
St
Čt
Pá
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:
445
Právě přihlášeno:
1
Dnes návštěv:
104557
Celkem návštěv:
195340899
Článků:
1011
Fotografií:
34748
Komentářů:
17342
Uživatelů:
4422