23.08.2007 (Čt)LukyProtože několik lidiček mělo dotaz jak se z levého zrcátka Beskyd Sport dělá pravé, přikládám naskenovaný návod Návod Beskyd Sport (1.4Mb) |
15.07.2007 (Ne)LukyTáta se rozhodl vyvětrat pavouky a vyrazil do Litohlav na Rokycansku na vrch Kokotsko, kde se zúčastnil pravidelnosti v závodu do vrchu. Bez měření času, jen se tak spíš svézt. Byl děsnej hic a je problém s chlazení. Takže se teď vymýšlí další vynález, mělo by to trochu pomoct, necháme se překvapit ;o) |
09.05.2007 (St)LukySraz máme zdárně za sebou, opět jako pořadatel. Ale i tak jsem se na náměstí aspoň trochu sklouznul, když jsem závodícím ukazoval kudy mají slalomovat. Viz toto video (5.1Mb). Potěšil mě pohár za třetí místo v soutěži o Nejhezčí repliku srazu. No a vzhledem k tomu, že vítězná 120S Rallye se utopila při Rally Vltava v nějakém kachním rybníčku, doufám že na Podzim to bude stříbro :o) Krásný kalíšek :o) Můj první nezávodní A na závěr bych chtěl ocenit kluky z naší party, že po vzájemné srážce při cestě na seznamovací jízdy nějak zázračně minuli nastavený zadní roh litra, který tímto přežil bez úhony :o) |
12.04.2007 (Čt)LukyDneska mi přišly na emil další fotky, nevypadá to z nich že by táta jel zas až tak opatrně jak říkal... :o) |
11.04.2007 (St)LukyNavzdory všem předsevzetím že s autem se závodit nebude, táta oblepil auto izolepou aby se moc neotřískalo od kamínků, na sedadlo spolujezdce naložil ségru a společně vyrazili v neděli do Starého Smolivce sklouznout se na Pošumavském poháru. Jeli samozřejmě bez nároku na výsledek, jen tak se vyřádit a neublížit autu. To přestálo zátěžový test bez větších problémů, dokonce i izolepa zafungovala a až na prasklinu v laku na zadním lemu nejspíš neodšlo žádných úhon. Myslím že na podzimní část Pošumavského poháru vyrazím já :o) |
31.03.2007 (So)LukyDneska jsme se vyrazili podívat do Klatov do Investelu na novou Fabii, dokonce jsme tam měli připravené čestné místo (díky Romane :o) Zkušební jízda dopadla celkem dobře, jen vyhořela 30A pojistka od větráku, tak teď je tam 40A. Jestli ta nevydrží, tak už nevim... A pak jsem udělal pár foto, některé se myslím celkem povedly |
21.03.2007 (St)LukyDneska jsem konečně přivezl látku na potažení středního dílu sedaček. Je dost podobná té původní, jen malinko červenější. Takže se můžem konečně pomalu hnout z místa a dodělat interiér |
19.03.2007 (Po)LukyTak na autě už je gumový pabouk držící i přední kapotu po vzoru dobových soutěžáků. Navíc přibyl i hliníkový plech pod nádrží a přední nápravou (ten nám zbyl na půdě od dob kdy bratranec jezdil s litrem soutěže). No a taky už jsou obaleny trubky vedené interiérem a rám ve dveřích takovým tím pěnovým tentononc, to aby to stopařky neokopaly podpatkama :o) |
11.03.2007 (Ne)LukyDneska jsem se vyrazil podívat kterak kluci olepují Škodaklubštítováckou oužu a při té příležitosti udělal sprintové videíčko... 0 - 170 :o) (1.5Mb) |
09.03.2007 (Pá)LukyTak dneska jsem si přivstal a pln svěžesti vyrazil do dílny. Tam jsem doleštil zbývající lišty a nacvakal je na blatníky. Po obědě jsem zajeli seštelovat geometrii. Pak jsem vykutálel a namontoval loukotě. No a pak bylo co? Pak jsme přece vyrazili na pořádnou zkušební jízdu!! Auto jede jako utržený ze řetězu, fakt mě to překvapilo. A až si všechno sedne a zajede tak pojede ještě líp. A podvozek je neuvěřitelně tvrdej, ale to se snad taky trochu rozchodí, protože je to fakt kostitřas. Celkově se mi to moc líbilo, vůbec jsem nechtěl vystoupit. Zjištěné závady: hrozně hučí převody a nejspíš kolem náhonu tachometru teče olej, takže asi někde seženeme jinou převodovku a vyměníme to. Brzdy moc nebrzdujou, ale to si snad sedne. Nějak zlobí tachometr (při ustálené rychlosti cca 90 km/h vylezla najednou rafička až někam za roh :o) a asi i otáčkoměr, občas zůstává viset. Viset jednou zůstala i druhá klapka a pak byl kapku vyšší volnoběh (asi tak 3000). To už je ale snad odstraněno. Celkově hodnotím auto jako povedenou prácičku, i když ještě něco málo chybí (světelná rampa, zbytek masky, a něco málo v interiéru, jako třeba potahnout sedačky a doladit pásy). Škoda jen že jsem si dneska slíbil že budu psát bakalářku. Ale myslim že se půjdu ještě svézt :o) Tak tady jsme ještě doma... ... a tady už na letišti Něco málo interiéru |
06.03.2007 (Út)LukyTak táta včera nalil benzín, doplnil lékárničku a podobné (ne)potřebnosti a vyrazil do ulic na první delší opatrnou zkušební jízdu. Auto jede prý až překvapivě dobře, hodně drncá, všechno chrastí, hučí v převodech, prostě jako opravdový závoďák :o) Reference o chlazení moc nejsou, zas tolik a takovým tempem se s tím nenajezdilo. Jen když prý sepne větrák tak to fouká kapsama ven a topenim do tunelu, čili pod zadní kapotou je přetlak, což neni moc dobrý. Takže se bude jezdit s přistevřenou, což se mi zrovna moc nelíbí :o( Já byl bohužel ve škole takže jsem se nesvez :o((( |
16.02.2007 (Pá)LukyJak jsem už psal, auto bylo moc vysoko. Takže přední náprava šup ven, pružiny říz říz a po přidání podložek na odklon přední náprava šup zpátky. Tady už je vidět snížený předek. Takhle se ty přední kola budou v zatáčkách pěkně zakusovat do asfaltu, ne? :o) A tady už je snížený i zadek. Tady to proběhlo aplikací předních pružin ze staré Octavie, tak uvidíme co to udělá na silnici Zrcátka, pěkně v laku, teď ještě čekají na vypouklá sklíčka od Davese Detail pásu |
14.01.2007 (Ne)LukyDneska jsme si udělali malý výlet na dvoreček a u té příležitosti jsem vyrobil pár fotek Už aby tam ty kola byly, co? Už je namontovaná i lyžina (no, neni teda moc vidět) Včera jsem si hrál s mřížkama do blatníků, až budou vhodné šroubky tak šup tam s nima Poznatky: budou se muset rozhodit nápravy fiknout péra, je to moc vysoký a zadek podšitej. A vpředu přidat nějakou tu podložku na odklony. Přeci jen je to (skoro :o) závoďák, tak to nemůže mít světlou výšku jako traktor... |
06.01.2007 (So)LukyNa autě už jsou troje dveře, dveře u řidiče budou z nedostatku místa namontovány až po dodělání elektriky v interiéru, aby nedošly k úhoně. Dále přibylo přední i zadní okno (přední se mi podařilo sehnat nové, lepené, ale před spolujezdcem je bohužel slušná rýha). No a z lakovny jsme přivezli přední blinkry ve stříbrné metalíze, protože už nebyly nic extra. Není to sice ideální řešení, ale pořád levnější než repliky |
17.12.2006 (Ne)LukyAuto už jezdí. Zatím jen tak po dvoře, bez dveří a oken, ale jezdí!! |