- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
602 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pačejovský slalom

Pačejovský slalom

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000 MB Mk. II

 <<



 

Škoda 1000 MB Mk. II

 
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 76-90)

26.12.2011 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Ježíšek dorazil i ke mě.
20mm stabilizátor s trvdým uložením a chlazené kotouče Brembo.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

22.12.2011 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

S novými brzdami přijde na řadu i jiný posilovač s brzdovým válcem a spojkový válec s odlehčeným pedálem dle LR. Vše vyčištěno a co šlo je nové.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

17.12.2011 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Při prvním startování nového motoru se ukázalo, že karburátor, který k němu patří bohužel dosloužil. Prozatím ho nahrazoval karburátor z Š120.

Spojením původního nefunkčního karburátoru a nálezového karburátoru z Š130 snad vznikl karburátor, který už bude fungovat přesně jak má.
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

14.11.2011 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Venku mrzne a uvnitř nastaly přípravy na jaro.
Jako první přišly na řadu brzdy. Se čtyřpístky jsem neměl zrovna nejlepší zkušenosti, a tak jsem se je rozhodl nahradit jednodušším jednopístkovým třmenem ATE.

Za inspiraci děkuju Marciusovi z virtu. Ted se čeká na kotouče a po pár úpravách se budou moct brzdy zkusit namontovat na auto.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

29.10.2011 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Zazimováno...

Přes zimu by mělo přijít hodně změn, uvidíme jak to nakonec dopadne

29.09.2011 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

V sobotu 24. 9 jsme s embéčkem potřetí navštivili ústeckoorlický autosalon, sešli jsme se tam ještě se dvěma kolegy a velkou náhodou jsme všichni stáli vedle sebe. Vytvořili jsme MB "set" podle modelových řad. K vidění jako každým rokem bylo mnoho, od veteránů přes motorky až po nová auta.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

hned po návratu jsem se pustil do obměny audio soustavy. Poruchový Sencor nahradila soustavička od léty osvedčeného Blaupunktu. Jedná se o set Blaupunkt SYLT SQM 108 s přídavným ekvalizérem, vše z roku 1987. Po menších problémech při montáži je už vše jak má a v provozu.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

31.08.2011 (St)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Velkou náhodou se mi podařilo sehnat elektrický teploměr do přístrojovky místo klasického kapilárového. Ten mi nefungoval a měl jsem kvůli němu v kapličce klasický škodovácký teploměr. Shodou náhod se při tomto nálezu oblejvil i budík, který jsem už dlouho zamýšlel jako teploměr oleje. Ted už jsou oba naistalovány v autě. Po víc jak 40ti letech se odporoučely gumy v kloubku řazení, i toto je s mírným vylepšením opraveno a fukční.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

09.08.2011 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Po dlouhý době jsem se konečně dostal k tomu abych stvořil k novýmu motoru výfuk.

Chtěl jsem aby byl za každou cenu schovanej a nebylo to nic extrémního. Je z nových trubek felicia výfuků a ze středního dílu výfuku kadetta 1.4 .

Je to velkej kompromis, ale i tak je to o hodně lepší než škodovácký kuřecí stehno a ani co se týče hlučnosti to není tak hrozný. Motor se mnohem líp roztáčí a celkově je jeho chod lepší.
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---

25.05.2011 (St)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Stěrače stírají... aneb vylepšení stěračů.

Kdyby ramínka měla silnější pružiny, tak to bude bezchyby, nicméně je to pořád lepší jak 40 let stará gumička.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

19.05.2011 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Výletní
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

pro zatím definitivní vzhled motoru, jen snad ještě přibude ten správný výfuk
!---tisíc--malých--bolestí---

17.04.2011 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

První jarní projíždka, kde jsme ještě zastihli sníh a vše fungovalo celých 125km přesně tak jak má.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

09.04.2011 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Nový motor si žádal silnější startér. Vznikl spojením startéru Fabia, Felicia a nového víka s pastorkem.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

27.03.2011 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Přišlo jaro a v autě přibylo několik podstatných věcí.

Především nový motor a nové clhazení.
!---tisíc--malých--bolestí---

První testovací kilometry odhalily pár nedostatků, ale podařilo se je opravit a litr se konečně pořádně vozí.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
---tisíc--malých--bolestí---

Vše se ještě musí drobet doladit, ale první dojmy jsou velice pozitvní.

06.03.2011 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Až na 6 nových korunkových matek je náprava komplet a v autě
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

ted se všechno usilí zaměří na kompletaci motoru a chlazení.

27.02.2011 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Po dvou letech a třech dnech je motor opět složen.
ŠKODA 136 Rapid s několika úpravami (vačka, snížená hlava, odlehčený setrvačník a řemenice, zaleštené kanály a další...) čeká až znovu zavrčí.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 76-90)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 29.11.2017 17:31:41 


Tak ta je parádní


75+41 (58)Alex83 (Registrovaný)
   
 Re:23.01.2008 20:44:27 


jo jo nějak se mi to vymklo a vložilo 3x


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 15:26:47 


No tak poprvé bylo to do práce, podruhé z práce a kdy ji vidíš potřetí?????


!Škoda 1000 MB Mk. II
9212+1390 (19083)H. (VIP uživatel)
        
 Re:23.01.2008 14:42:19 


no né, já jen že jí vídám každý den když jdu do práce a z práce - stojí u nás na dvoře


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:23.01.2008 10:16:30 


Marťas: hele nerejpej, jóó? :o)


!Škoda 1000 MB Mk. II
4771+1778 (12443)Luky (Pořadatel)
    
 Re:23.01.2008 08:20:46 


jo jo máš pravdu, také se mi zdá nějaká povědomá


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 08:09:37 


Ta žlutočerná v pozadí vyhlíží v kontextu následných událostí relativně povědomě.


!Škoda 1000 MB Mk. II
9212+1390 (19083)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Chladič - kapsa27.08.2007 09:57:42 


Těžko říct, jak je to s odběrem výkonu při zapnutém větráku v porovnání s mechanickou vrtulí, tu jsem tam nikdy neměl. Jinak pokud je chládek, dá se jet skoro půl na půl se zapnutým/vypnutým větrákem. Proto by se mi líbila ta automatická plynulá regulace jejích otáček


4771+1778 (12443)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:50:27 


jo jinak i když je větrák zaplej myslíš že jde motor lehčeji než s mechanicky poháněnou vrtulí nebo to má smysl jen při vypnutý vrtuli?


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:48:51 


ty jo no já nad tim furt uvažuju ) chladič oleje mám , topení mám dokonce dvoje jedno vepředu druhá vzadu takže mám i o trochu víc vody v oběhu než ty takže by mě to fungovat mohlo no asi se do toho přes zimu pustim .


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 16:07:21 


Ahoj,
no něco by naježdíno bylo. Záleží na počasí, pokud je tak nějak normálně, chladněji, tak větrák střídavě zapínám/vypínám, takže se asi bude řešit nějaká plynulá automatická regulace otáček větráku. A pokud je hic k padnutí, tak ani při zapnutém ventilátoru má snahu se to přehřát různě v kopcích nebo pokud na to šlapeš, což neni moc ideální. Ještě tam teda chybí olejový chladič a navíc je teď vymyšlená taková další udělávka, kde se při otevřeném topení požene náporem studený vzduch do tunelu, čímž se bude jednak chladit interiér a jednak topení. Uvidíme jak to půjde, ale to by taky mohlo trochu pomoct. Jinak chladič jsem teď už sundaný neměl, ale nemyslím že by špinění bylo nějak dramatické


4771+1778 (12443)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 13:01:36 


Ahoj,
tak přecijen už něco naježdíno s tím máš tak se zeptám > jak se to osvědčilo - uchladíš v pohodě ? co chladič nešpiní se nějak podstatně víc nebo tak něco ? díky předem za odpověd s pozdravem P.


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:31.07.2007 20:06:58 


To koleno chladiče dělal topenář ze sousedství a není nijak výš než hrdlo, je stejně jako původně, jen trčí dopředu šikmo dolů. Struna ke karburátoru je bez přepákování, je přivedená do motorového prostoru mezi chladičem a blatníkem a okolo vrtule chladiče až do karburátoru. Ty taky stavíš litra?


4771+1778 (12443)Luky (Pořadatel)
    
 30.07.2007 23:13:55 


Ja zapomel na str.c.2) Uz vidim motor


Unregistered
 30.07.2007 23:12:08 


Luky muzes prihodit detailnejsi foto motoru? Jen me zajima, chci nechat puvodni vrtuli na chladici, kolik mista zustane mezi fa sanim a puvodni saharou(kterou tam nemas. Teu vodu, jak mas tazenou zadem, nezavzdusnuje se to koleno?(jak se paji chladic? se bojim aby se mi nerozpadnul Me pripada ze je vys nez nalevaci hrdlo chladice(asi to nevadi.Jo a mas nejakou kladku na karbec? Myslim ovladavi od pedalu.Jo s tou 3,9 5q , jen se ptam kuli zkusenostem v mestskem provozu. Jo a taky nevim jak se jezdi s odlehcenym setrvakem. Mam pripravenej fa se 7kg setrvakem(motor po celkove go


Unregistered
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2021
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Vosyková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceny pro vozy Škoda na webu.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Prosinec 2021 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:296
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:67314
Celkem návštěv:115198987

Článků:998
Fotografií:33869
Komentářů:17079
Uživatelů:4206


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet